Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tapailun ja seurustelun välinen ero? Entä hengailun ja seurustelun? Tai seurustelun ja avoliiton?

Vierailija
18.09.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu = Vietetään yhdessä aikaa lähinnä viihteen merkeissä. Esim. 1-3 kertaa viikossa. Ravintolailtoja, kahvilla käyntiä, leffoja, ruuanlaittoa, harrastuksia jne.

Seurustelu = Tiivistä yhteydenpitoa ja yhteistä tekemistä. Jaetaan arkisempiakin asioita, ja puhutaan yhteisestä tulevaisuudesta. Kumpikin tietää mitä haluaa ja mihin ollaan menossa, sitoudutaan enemmän.

Avoliitto = Asutaan saman katon alla ainakin yli puolet ajasta. Tilanne on selvä molemmille: olet se, jonka kanssa haluan elämäni jakaa. Voihan molemmilla periaatteessa olla oma kämppä, mutta arjen asiat esim. talousjutut enimmäkseen yhteisiä. Melkeen vetäisin kyllä avoliiton rajan siihen, että asutaan yhdessä.

Hengailu = En osaa sanoa.. Itse käytän tuota sanaa vain kavereista. Eli vaikka tapailu ilman romantiikkaa ja seksiä.

Vierailija
2/9 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt monesti samaa. Tapailun ja seurustelun ero on mielestäni se, että jos tapailen jotain ihmistä voin soitella/tapailla muitakin. Mutta jos oikeasti seurustelen jonkun henkilön kanssa, en tapaile tai treffaile muita.

Seurustelun aikana vietetään enemmän yhteistä aikaa kun tapailun aikana.

Hengailu ja tapailu on melkein mielestäni sama asia. Tapailu tietysti voi tapahtua aina esim. vain jomman kumman kotona, hengailu taas on sitä että pyöritään ympäriinsä yhdessä eli esim. baarissa, ajellaan tms.

Näin mun elämässä t: Nainen 26v. ja Tapailen/seurustelen... (kumpaa se nyt sitten onkaan)=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on seksipalstan ja deitti/seurustelu-keskustelupalstan ero?

Vierailija
4/9 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa keskustellaan, toisessa haetaan seuraa. Vai kysytkö edes tosissasi?

Vierailija
5/9 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys oli esitetty ap:lle kun ei näköjään tiedä.

Vierailija
6/9 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kysymys oli esitetty ap:lle kun ei näköjään tiedä.

Tämä on keskustelupalsta.

Esitän teeman seksipalstalla, koska olen kiinnostunut mm. siitä, missä vaiheessa hengailua/tapailua/seurustelua voi vaikkapa harrastaa seksiä myös muiden kuin vain tämän " kumppanin" tai hengailukaverin kanssa. Missä vaiheessa katsotaan, että on suotavaa pitäytyä vain yhdessä - ainakin julkisesti.

ap

Vierailija
7/9 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tajua miksi tuo yksi ei ymmärtänyt. Minusta hyvä aihekin vielä.

- 2

Vierailija
8/9 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengailu = vietetään aikaa yhdessä ravintolassa, harrastuksen parissa ym. Mielenkiintoa on, puolin ja toisin, mutta ei vielä harrasteta seksiä.

Tapailu = Astetta vakavampaa. Vietetään aikaa yhdessä muutaman kerran viikossa. Käydään syömässä, tavataan yhdessä kavereita, katotaan yhdessä telkkaria ym.. ja harrastetaan seksiä joka kerta kun tavataan :) Tapailla voi montaa samaan aikaan, ei vielä vakiintunutta seurustelua.

Seurustelu = " Kaikki" tietävät, että olette pari. Ollaan yhteydessä päivittäin, vietetään paljon aikaa yhdessä, yövytään molempien asunnoilla. Esitellään vanhemmille. Yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia. Ollaan uskollisia.

Avoliitto = Asutaan yhdessä. Tapahtuu jossain vaiheessa seurustelun alettua. Oikeastaan kaikin puolin sama kuin avioliitto, mutta ilman papin aamenta.

t. eräs, joka mielestään melkein jo seurustelee, mutta mies kyllä ehkä vasta tapailee... :-/

Vierailija
9/9 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi