APUA! Pihalla hiippailee joku friikki!
Asun siis metsämökissä yksin ja mulla on siskoni tytär hoidossa. Täällä ei ole lähimainkaan muita ihmisiä. Olin siis menossa polttamaan yhden tupakan kuistille, mutta jähmetyin paikoilleni kun näin oletettavasti miespuolisen henkilön pihalla. Ulkovalot eivät olleet pällä joten en nähnyt kunnolla, mutta sen verran sain selvää, että tämä mies oli kyyryssä maassa ja söi jotain, muristen ja hengittäen todella raskaasti. Katselin miestä ihan hiljaa varmaan kymmenisen sekunttia, mutta olin ihan helvetin peloissani, sitten se huomasi mut ja nousi ylös. Tuijotimme toisiamme pienen hetken ja sitten mies päästi ison koiran haukuntaa muistuttavan äänen ja juoksi pois. Olen nyt odottanut puoli tuntia ja uskaltauduin mennä katsomaan ulos, mitä mies oli syönyt ja pihalta löytyi jotakin lihaa, jossa oli vielä luitakin. Mitä pitäisi tehdä?! Vinkkejä, oon ihan kauhuissani! Sori kappalejaot ei toimi mobiililla :(
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:46"]
Siskontyttö on ihan paniikissa nyt... mitä mä teen sille? Miten rauhottaa sitä?! Anteeks, oon ihan kädetön lasten kanssa! Jos sillä on jotain väliä, niin tyttö on 5v. ap
[/quote]
Miksi ihmeessä menit herättämään lapsen?
[/quote]
Se heräsi itse niihin miehn ääniin :( ap
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:46"]Siskontyttö on ihan paniikissa nyt... mitä mä teen sille? Miten rauhottaa sitä?! Anteeks, oon ihan kädetön lasten kanssa! Jos sillä on jotain väliä, niin tyttö on 5v. ap [/quote] SOITA SILLE POLIISILLE NYT HETI!!!
[/quote]
Okei, soitan! Ei kai muu auta. ap
[/quote]
Mitä ne sano
VOi vittu rikoin puhelimen!! :( no, ainakin kappalejaot toimii nyt koneella.. ap
Et sitten jaksanut odottaa edes seuraavaan täysikuuhun asti, kun keksit näin herkullisen provon?
No jos et provoilu niin... Lue tai laula lapselle tai laita rauhoittavia biisejä soimaan. Soita 112 ja kerro sinne, yhdistävät poliisille tarvittaessa. Sano lapselle että mies meni pois ja kaikki on hyvin.
Pyydä joku tuttu tulemaan luoksesi???
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:47"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:46"]Siskontyttö on ihan paniikissa nyt... mitä mä teen sille? Miten rauhottaa sitä?! Anteeks, oon ihan kädetön lasten kanssa! Jos sillä on jotain väliä, niin tyttö on 5v. ap [/quote] SOITA SILLE POLIISILLE NYT HETI!!! [/quote] Okei, soitan! Ei kai muu auta. ap [/quote] Mitä ne sano
[/quote]
En ehtinyt soittaa ja puhelin putos paniikissa lattialle ja meni rikki! ap
Kappas vaan kännykkä menee rikki juuri silloin kun pitäisi soittaa! Ap, laita joku viesti KAPPALEJAOILLA
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:56"]Onko 112 joku nettipäivystys?
[/quote]
Siis 112:lla
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:54"]
No jos et provoilu niin... Lue tai laula lapselle tai laita rauhoittavia biisejä soimaan. Soita 112 ja kerro sinne, yhdistävät poliisille tarvittaessa. Sano lapselle että mies meni pois ja kaikki on hyvin. Pyydä joku tuttu tulemaan luoksesi???
[/quote]
Okei, kiitti vinkistä! Yritän kertoa jotain tarinaa.
Soita Skypellä. Sen lataaminen on ihan ilmaista (kun sullahan ei tietenkään just sitä satu olemaan).
Näkyikö pimeässä oliko miehellä myös tuuhea karvoitus esim. naamassa? Kyseessä voi olla ihmissusi-uros. Äärimmäisen harvinainen.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:57"]
Soita Skypellä. Sen lataaminen on ihan ilmaista (kun sullahan ei tietenkään just sitä satu olemaan).
[/quote]
Voi kokeilla. ap
oho, voi paska! :'D anteeks ap ihan hirveesti! se olin mä. en osannu olettaa sun pelästyneen noin paljon... sori, ihan oikeesti. oon käyny siellä aikasemminkin, oot niin hiljanen etten arvannu et siel asuu joku. anteeks oikeesti.
[quote author="zombi" time="25.04.2015 klo 23:01"]
oho, voi paska! :'D anteeks ap ihan hirveesti! se olin mä. en osannu olettaa sun pelästyneen noin paljon... sori, ihan oikeesti. oon käyny siellä aikasemminkin, oot niin hiljanen etten arvannu et siel asuu joku. anteeks oikeesti.
[/quote]
Olitko? ap
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:57"]
Näkyikö pimeässä oliko miehellä myös tuuhea karvoitus esim. naamassa? Kyseessä voi olla ihmissusi-uros. Äärimmäisen harvinainen.
[/quote]
Ei hätää. Ihmissuden voi kukistaa altistamalla sen hopealle tai lukemalla ääneen Pyhiä Sanoja. Etsi siis äkkiä netistä sopivia Raamatun pätkiä ja nikkaroi vaikkapa pinseteistä ja hiuslenkistä ritsa, jolla voit ampua pieniä hopeaesineitä ihmissutta päin, kun se kohta tulee kuistille kolistelemaan.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:46"]Siskontyttö on ihan paniikissa nyt... mitä mä teen sille? Miten rauhottaa sitä?! Anteeks, oon ihan kädetön lasten kanssa! Jos sillä on jotain väliä, niin tyttö on 5v. ap [/quote] SOITA SILLE POLIISILLE NYT HETI!!!
[/quote]
Okei, soitan! Ei kai muu auta. ap