Mikä on ADD? :D
Kuulemma mulla on se. Jännää etten silti itekkään tiedä mikä se on.
-13v tyttö
Kommentit (11)
Kuka sanoi että sulla on? Keskustele vanhempien kanssa tästä, ei kannata täältä kysellä :)
Tarkkaavaisuushäiriö, keskittyminen on vaikeaa.
Hengenvaarallinen sairaus minkä takia sitä sairastavat eivät yleensä elä yli 15 vuotiaiksi.Olen hyvin pahoillani.
Keskittymis- ja tarkkaavaisuushäiriö.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:16"]
Kuka sanoi että sulla on? Keskustele vanhempien kanssa tästä, ei kannata täältä kysellä :)
[/quote]
Joku psykologi(?) vissiin pari vuotta sitten.
-13v tyttö
Adhd ilman h:ta eli hyperaktiivisuutta. Keskittymishäiriö varmaankin aika monella on tuo
Olen diagnosoinut itselleni sen testien ja oireiden perusteella. Netistä vaan on vaikea löytää pelkkää add testiä, kun madhd testeissä en saa korkeita pisteitä, koska en ole yhtään vilkas. Keskittyminen, inhottavien asioiden (esim.tiskaus) aloittaminen on minulle vaikeaa ja ei mielenkiintoisten asioiden oppiminen.
Samanikäisellä tyttärellänikin on se.
Lapsellani on diagnosoitu. Luulen miehellänikin olevan. Hänellä ilmenee tällaisia oireita: ei kestä jonottamista eikä odottamista, kun puhun hänelle, hän ei tajua mun puhuvan hänelle, vaan havahtuu yhtäkkiä, että mitä sä sanoit eikä ole.kuunnellut mitään. Autoa ajaessaan meinaa nukahdella.
(Adhd ilman ylivilkkautta on add. Heillä aivot ilman riittävää stimulaatiota menevät ymmärtääkseni unitilaan.)
??