Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitan välit poikki "ystävään!"

Vierailija
19.04.2015 |

Mulla on niin mitta täynnä! "Ystävä" ottaa yleensä vain silloin yhteyttä, kun tarvitsee jotain palveluksia tai apua. Kutsuu itsensä kahville, mutta juuri koskaan ei pyydä minua luokseen. Vetää herneen nokkaan käydessäni joskus baarissa työkavereideni kanssa. Hänellä ei ole autoa ja on pyytänyt monet kerrat kuskaamaan sinne ja tänne. Tietenkään ei maksa bensarahaa, vaikka olen asiasta sanonut.

Mä en enää jaksa tuollaista hyväksikäyttöä! Vituttaa niin paljon! Kun tulee kylään, niin joka ikinen kerta poika (12 v) tulee mukana. Yleensä aika rasittava tapaus. Oli vaan pakko avautua, päässä kiehuu!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä päätös. Itse laitoin parikymppisenä välit kokonaan poikki ns ystävään. Oli tuollainen hyväksikäyttäjä ja kateellinen kaikesta. Olisi koko ajan pitänyt tehdä ja mennä niin kuin hän halusi ja hänelle sopi. Esim jos soitti yöllä kello 11 että lähdetään baariin niin ihmetteli ja vittuili kun ihme kun en lähde. Ok ollut Alunperin baarissa joidenkin muiden kanssa mutta oli tullut riitaa. Kesken koulupäivän olisi myös ollut ihan soveliasta että lähden hänen kanssaan kenkäostoksille. Mitä väliä sillä muka oli että minulla olisi ollut luento neljään asti. Tuli todella tukahtunut olo. Yhdessä välissä en nähnyt tätä ns ystävää pariin viikkoon ja olo oli paljon parempi. Tajusin että hänen seuransa ahdistaa ja rajoittaa minua. Niinpä olin törkeä ja sanoin etten halua enää viettää aikaa hänen seurassaan. En ole sekuntiakaan katunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla