Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on saada tällaisia kommentteja tuntemattomilta

Vierailija
25.04.2015 |

Olen saanut mm. tällaisia kommentteja elämäni varrella, täysin tuntemattomilta ihmisiltä:

- sä oot ihan täydellinen, mä voisin nuolla sut puhtaaks (olin 17 v. ja yks tuntematon poika tuli luokseni ja sanoi tuon ja lähti menemään samantien)

- hei anteeks, en voi olla sanomatta, mutta susta tulee joskus vielä ihan helvetin kaunis (huusi yksi päälle parikymppinen tuntematon mies kahvilassa viereisestä pöydästä, olin n. 15 v.)

- anteeks, piti vaan tulla sanomaan, että sä oot kyllä nainen isolla ännällä (viime kesänä viihteellä ollessani, mies tuli kesken mun ja kaverin juttutuokion tokaisemaan tuon, ja lähti kans samantien menemään)

Vastaavia tilanteita on paljon. Ja omasta mielestäni en ole mitenkään superkaunis edes, vaan aika tavallisen sievä.

(ja ei tarvi ny alapeukuttaa, en ole siis näistä kommenteista huolimatta ylpistynyt enkä kuvittele todellakaan olevani mikään missi. Mietin vaan, onko nää jotain yleisiä iskurepliikkejä vai mitä noiden miesten päässä on liikkunut)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tuo kertoo siitä että liikut alemman sosiaaliluokan parissa.

Vierailija
2/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on rehellisesti kertoneet ajatuksensa. Jokin sinussa on viehättänyt niin paljon että on pitänyt saada avautua. Lisäksi paikalta poistuminen viittaisi siihen että he eivät ole olleet pelkästään tai ollenkaan seksin perässä, vaan kauneutesi / viehättävyytesi on saanut heidät tunnustamaan ihastumisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:42"]

[/quote]

Alemman sosiaaliluokan parissa? Siis jos tuntemattomat ihmiset ovat tulleet ja sanoneet mulle näin? :D

ap

Vierailija
4/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikket omasta mielestäsi olisikaan erityisen kaunis, niin ilmeisesti noiden miesten mielestä olet.

Ei vaan mulle ole kukaan koskaan tullut moisia laukomaan, hämmästyttävää... :D

Vierailija
5/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:42"]

[/quote]

Alemman sosiaaliluokan parissa? Siis jos tuntemattomat ihmiset ovat tulleet ja sanoneet mulle näin? :D

ap
[/quote]

Tapasit juuri yhden palstan vakihulluista: yläluokkaisen hullun

Vierailija
6/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, täytyy muuten myös kertoa, että viime kesänä eräs keski-ikäinen NAINEN tuli luokseni ja toisteli useaan kertaan että "sä oot tosi kaunis", nainen oli kyllä ihan kännissä. Sanoin vain että "kiitos, niin sinäkin" ja hymyilin naiselle. Siinä se seisoi hetken aikaa vielä tuijottamassa ja hokemassa ja lähti sitten pois.

Olin aika vaivaantunut :D

ap

Vierailija
7/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä naisille sanotaan kaikkee varsinkin jos pukeutuu provoivasti. ei se sun syytä ole. dont you worry

Vierailija
8/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:50"]

kyllä naisille sanotaan kaikkee varsinkin jos pukeutuu provoivasti. ei se sun syytä ole. dont you worry

[/quote]

Heeeii.. en mä kyllä mitenkään provosoivasti pukeudu. Ei näy tissivako tms. Ihan tavallisissa vaatteissa olen ollut, jopa hyvinkin säädyllisissä.

ap

Vierailija
9/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:50"]Ai niin, täytyy muuten myös kertoa, että viime kesänä eräs keski-ikäinen NAINEN tuli luokseni ja toisteli useaan kertaan että "sä oot tosi kaunis", nainen oli kyllä ihan kännissä. Sanoin vain että "kiitos, niin sinäkin" ja hymyilin naiselle. Siinä se seisoi hetken aikaa vielä tuijottamassa ja hokemassa ja lähti sitten pois.

Olin aika vaivaantunut :D

ap
[/quote]tuossahan sen huomaa missä aloittaja hengailee...

Vierailija
10/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet harvinaisen symmetrinen kasvoistasi. Se viehättää ihmisiä, vaikka olisi muuten tavis :)

Vierailija
11/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse tulkitset nuo kommentit ap? 

Vierailija
12/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan aika yleistä. Mulle tulee aina jotain vastaavaa kommenttia, samoin ystäville. Ei olla rumia, mutta ei kyllä mitään superkaunottariakaan :D

Vierailija
13/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä oot varmaan vaan tosi nätti :)

Vierailija
14/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:53"]

Ehkä olet harvinaisen symmetrinen kasvoistasi. Se viehättää ihmisiä, vaikka olisi muuten tavis :)

[/quote]

En tiedä, ehkä sitten?

Toisaalta olen miettinyt itse, että antaako se jotenkin "kauniin" vaikutelman, koska yleensä hymyilen paljon? En siis ole mitenkään flirtti (ainakaan omasta mielestäni, enemmänkin ujo) mutta siis jos olen ihmisten parissa, yleensä hymyilen.

ap

Vierailija
15/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran on yks asiakas ( olin kahvilassa töissä) sanoi "piti tulla kaveri kanssa viidenkymmenen kilsan päästä, kun täällä on niin kaunis nainen". Kaverinsa ei näyttänyt olevan samaa mieltä. Enkö tajunnut edes kiittää kun luulin, että pottuilee. Toisen kerran ravintolassa tuli yksi vanhempi romani kehumaan kauniiksi.

Vierailija
16/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:54"]

Miten itse tulkitset nuo kommentit ap? 

[/quote]

En tiedä, no tuohon viestiin nro 15 esitin yhden tulkinnan, siis että hymyilen paljon, antaneeko se "kauniin" vaikutelman? Ja siksi siis kyselenkin, että onko yleistäkin tällaiset kommentit, jotta voisin vähän tulkita että mitä niillä ajetaan takaa vai ajetaanko mitään?

Jotenkin en ajattele kuitenkaan iskemisrepliikeiksi (?) koska nämä on tosiaan tultu tokaisemaan mulle ja usein samantien hävitty paikalta. Ja tosiaan, kuten kerroin, yksi nainenkin on näin mulle tullut sanomaan.. tietty en ole varma hänen suuntautumisestaan, mutten ainakaan kokenut iskemiseksi.

ap

Vierailija
17/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vielä jatkaa, etten koskaan ole omasta mielestäni ollut kaunis.

Vierailija
18/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mullekin on usein sanottu noin. Miehet, naiset, tutut ja tuntemattomat. Ihan vaikka kadulla keskellä päivää. Edelleen joskus sanotaan, vaikka olen jo yli 40 v :)

Vierailija
19/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut usein outo ihminen kysymään onko kaikki ok. Tätä kävi eniten teini-ikäisestä parikymppiseksi, jolloin oon ollut masentuneimmillani. Tällainen kokemus mulla, toki ennemmin olisivat saaneet kehua ulkonäköä, mut en ole siinä mielessä noteerattava. ;)

Vierailija
20/21 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 17-vuotias, kun vieras mies tuli kysymään, että haluaisinko osallistua missikisoihin. Onhan näitä.

Vastaukseni oli että en todellakaan. Tapahtui Helsingissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi