Kuinka yleistä on saada tällaisia kommentteja tuntemattomilta
Olen saanut mm. tällaisia kommentteja elämäni varrella, täysin tuntemattomilta ihmisiltä:
- sä oot ihan täydellinen, mä voisin nuolla sut puhtaaks (olin 17 v. ja yks tuntematon poika tuli luokseni ja sanoi tuon ja lähti menemään samantien)
- hei anteeks, en voi olla sanomatta, mutta susta tulee joskus vielä ihan helvetin kaunis (huusi yksi päälle parikymppinen tuntematon mies kahvilassa viereisestä pöydästä, olin n. 15 v.)
- anteeks, piti vaan tulla sanomaan, että sä oot kyllä nainen isolla ännällä (viime kesänä viihteellä ollessani, mies tuli kesken mun ja kaverin juttutuokion tokaisemaan tuon, ja lähti kans samantien menemään)
Vastaavia tilanteita on paljon. Ja omasta mielestäni en ole mitenkään superkaunis edes, vaan aika tavallisen sievä.
(ja ei tarvi ny alapeukuttaa, en ole siis näistä kommenteista huolimatta ylpistynyt enkä kuvittele todellakaan olevani mikään missi. Mietin vaan, onko nää jotain yleisiä iskurepliikkejä vai mitä noiden miesten päässä on liikkunut)
On mullakin ollut nuorempana joskus tuollaista. Vähän humalaiset äijät keskellä katua kehuneet jotain ja sit häipyneet, yks raksaäijä alkoi laulaa kun menin ohi :D En oo kaunis saati symmetrinen, nenäkin vino. Sellainen miellyttävän näköinen. Liittyskö tuo siihen et näyttää viihtyvän kropassaan?