Ei koskaan sunnuntaisin ...
Kommentit (18)
Kuka sitä nyt sunnuntaisin... Kirkonmenojen aikaan...
Hyvähän se on pitää välipäiviä. Kunto kasvaa kun ei kuntoile koko ajan.
Meillä ollaan aina sunnuntaisin ja joskus muulloinkin. Sunnuntai on muuten niin tylsä päivä työviikkoa odotellessa, että sitä täytyy erikoisesti piristää seksillä, hyvällä ruualla ja muilla mukavilla asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpä ollaan lähes joka päivä sillä lailla. Nimenomaan iltapäivisin työpäivän jälkeen.
Onko toinen mustasukkainen työkavereista ja varmistaa suhdetta heti päivän jälkeen, vai kiihottuuko toinen työkavereista niin että on pakko saada heti päivän päätteeksi? ;D
Meillä ei olla sillä lailla juuri muulloinkaan, koska mies ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpä ollaan lähes joka päivä sillä lailla. Nimenomaan iltapäivisin työpäivän jälkeen.
Meillä taas aina aamuisin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toinen mustasukkainen työkavereista ja varmistaa suhdetta heti päivän jälkeen, vai kiihottuuko toinen työkavereista niin että on pakko saada heti päivän päätteeksi? ;D
Ehkei mies kiihotu hirveästi miespuolisista työkavereistaan, kun kuitenkin on naisen kanssa kimpassa. Itse olen eläkkeellä. Ja aloitteita tekee kumpikin :D
Tämmöistä on elämä meillä yli 50-vuotiailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei mies kiihotu hirveästi miespuolisista työkavereistaan, kun kuitenkin on naisen kanssa kimpassa. Itse olen eläkkeellä. Ja aloitteita tekee kumpikin :D
Jos onkin piilohomoseksuelli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ehkä ala työvuorot klo 3.00-7.00, meillä alkaa. Siksi iltapäivisin. Onnea ja iloa, pidä häntä hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos onkin piilohomoseksuelli.
Mitähän väliä silläkin olisi? Minua kuitenkin rakastaa ja rakastelee.
Että pelkkää perusanaalia sunnuntaina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ehkä ala työvuorot klo 3.00-7.00, meillä alkaa. Siksi iltapäivisin. Onnea ja iloa, pidä häntä hyvänä.
Kiitos, yritän pitää 😊.
Ps. Mulla alkaa työt aina klo 6.00, ja joudun heräämään 4.30, niin sunnuntai-aamut onkin parhaita 😅. Mutta päivä alkaa mukavammin, oli sitten arki tai pyhä 😉
Vierailija kirjoitti:
Että pelkkää perusanaalia sunnuntaina
No kannattanee kokeilla jotain vaihtelua, jos teillä noin on päässyt käymään 😅
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä nyt sunnuntaisin... Kirkonmenojen aikaan...
...sen tähden mies yhtyköön vaimoonsa niin, että he tulevat yhdeksi lihaksi...
Jumalan Sanaa todeksieletään!