Miehen entinen
Minulla on jonkinlainen alemmuuskompleksi miehen entistä kohtaan. Kyseinen nainen on todella kaunis päästä varpaisiin ja itse olen ihan tavallinen. Vertaan itseäni jatkuvasti häneen ja olen epävarma miehen tunteista minua kohtaan. Tähän joku varmasti sanoisi, että on olemassa syy miksi hän on minun eikä eksänsä kanssa. Mieheni kuitenkin oli jätetty osapuoli ja roikkui entisensä perässä pitkään. Aivan suhteenmme alkuvaiheilla sain hänet kiinni eksänsä kanssa viestittelystä (kertoi viesteissä mm. ikävöivänsä häntä). Tästä on nyt jo kolme vuotta aikaa mutta välillä mietin palaisiko mieheni eksänsä luo jos tulisi mahdollisuus. Viime viikolla törmäsimme sattumalta häneen kaupassa ja mieheni meni aivan tolaltaan. Hermostui ja puhui hassuja. Pahinta oli että nainen kertoi vastikään eronneensa ja pelkään että päättääkin haluta mieheni takaisin. Pelkäänkö turhaan vai onko ex todellinen uhka?
Kommentit (17)
Miehesi on kumminkin ollut sun kaa jo 3 vuotta en usko että heittäisi teidän suhteenne hukkaan noin vain. Toisaalta tämä eksä saattaa olla miehesi "elämän rakkaus", muttei se tarkoita että hän haluaisi tämän takaisin. Kysy mieheltäsi suoraan missä mennään.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:11"]
Ei se eksä halua miestäsi, jos on jättänyt hänet.
[/quote]
Mutta tulenko aina olemaan kakkosnainen? Ottaisiko mieheni hänet jos saisi?
Onhan sitä entiseen usein palattu, vain huomaamaan, että ei suju ei. Samat ongelmat alkavat hiertää uudessa yrityksessäkin, kunhan se kuumin liekki taas sammuu.
Miehen käytös osoittaa tunteita olevan paljonkin jäljellä. Ilkeä juttu. Mä kyllä kysyisin, että missäs oikein mennään? Mitä niiden enää kuuluu viestitellä? Yhteisistä lapsista? Miesparka yrittää pitää hiillosta kytemässä...
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:11"]
[/quote]
Mutta tulenko aina olemaan kakkosnainen? Ottaisiko mieheni hänet jos saisi?
[/quote]
Sitä sun täytyy kysyä mieheltäsi.
Onhan sitä entiseen usein palattu, vain huomaamaan, että ei suju ei. Samat ongelmat alkavat hiertää uudessa yrityksessäkin, kunhan se kuumin liekki taas sammuu.
Miehen käytös osoittaa tunteita olevan paljonkin jäljellä. Ilkeä juttu. Mä kyllä kysyisin, että missäs oikein mennään? Mitä niiden enää kuuluu viestitellä? Yhteisistä lapsista? Miesparka yrittää pitää hiillosta kytemässä...
[/quote]
Eivät he enää tietääkseni viestittele. Tai ainakin olen osoittanut etten pidä asiasta. Oikeasti tekisi mieli tutkia miehen puhelin vaikka tiedän sen olevan todella alhaista.
-ap
Enpä usko että mies suoraan ja rehellisesti vastaisi vaikka ap kysyisi.en sano pahalla mutta luulen että mies palaisi exän luo jos tämä sitä ehdottaisi.mutta tuskin exää enää mies kiinnostaa.voi ap kuulostaa aika kurjalta..
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:22"]
[/quote]
Eivät he enää tietääkseni viestittele. Tai ainakin olen osoittanut etten pidä asiasta. Oikeasti tekisi mieli tutkia miehen puhelin vaikka tiedän sen olevan todella alhaista.
-ap
[/quote]
Varovasti siellä sitten :) vaikka kuinka kiukuttaa. Voin kyllä hyvin kuvitella miltä susta tuntuu. Se riittämättömyyden ja epäilyksen tunne. Tuosta pitäisi jutella, niin näkisit miehen reaktion. Tai olettekin varmaan puhuneet, kun sait ilmeisesti nuo viestittelyt loppumaan.
Tiedän tunteen. Alkuvuodesta tein sen virheen että sekaannuin miehen puhelimeen ja sieltähän löytyi viestejä eksälle oikein urakalla. Olivat jopa tavanneet (keskellä päivää julkisella paikalla). Olivat ns. ensirakkaudet toisilleen ja erosivat neljä vuotta sitten. Nyt pelkään että palaavat yhteen vaikka mieheni on vannonut pysyvänsä kanssani.
Senkun tutkit sen puhelimen!ei sua siitä tuomitse kun av-mammat eikä sun tarvitse niille kertoa.nyt on kuitenkin kyse sun tunteista ja elämästä ja sulla on täysi oikeus tietää jos tuhlaat niitä väärään mieheen!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:28"]
Enpä usko että mies suoraan ja rehellisesti vastaisi vaikka ap kysyisi.en sano pahalla mutta luulen että mies palaisi exän luo jos tämä sitä ehdottaisi.mutta tuskin exää enää mies kiinnostaa.voi ap kuulostaa aika kurjalta..
[/quote]
Minäkään en usko. Siksi en kysykään. Rakastan miestäni enemmän kuin mitään mutta onko järkeä olla suhteessa jos on varasijalla? Toisaalta en usko että mieheni pystyy koskaan ketään muutakaan rakastamaan kuten exäänsä.
-ap
Tiedätlö mistä syistä johtuen miehesi ex aikoinaan jätti hänet?
Onko tuo exän haamu kummitellut teidän suhteessa koko ajan vai palasiko vasta nyt kun kaupassa törmäsitte?oletteko/ovatko olleet missään tekemisissä näiden vuosien aikana alun viestien jälkeen?siis niin että sinäkin tietäisit.miten exä suhtautui teihin kaupassa?
En tiedä miksi erosivat. Mies ei ole aiheesta puhunut kovin paljoa. Olisi kieltämättä kiva tietää oliko taustalla joku painavampi syy vai mikä.
Exän haamu on kummitellut oikeastaan koko ajan. Silloin suhteemme alku aikoina kävi tosiaan ilmi että mies yhä ikävöi häntä ja siitä saakka olen itseäni häneen verrannut. Olen yksin liikkuessani törmännyt häneen muutamaan kertaan mutta tämä kaupassa törmääminen oli ensimmäinen kerta kun mieskin oli mukana. En tiedä ovatko olleet tekemisissä minun tietämättäni mutta ajatuskin kuristaa kurkkua. Exä tuli heti meidät nähtyään juttelemaan miehelleni ja moikkasi minuakin. Olen varmasti vainoharhainen hullu mutta olin näkevinäni naisen katseessa kaipausta, surua tms.
-ap
Voi että..mitä ap jos sä löytäisit itselles miehen joka rakastaa sua niinkui tää mies exäänsä.mä en tiedä mutta mun mielestä toi sun tilanne kuulostaa tosi surkealta.eihän sun kannata tohon suhteeseen jäädä.
Olen ehkä kamala ihminen mutta minua säälittää eniten ap:n sijaan ap:n mies. Ap sentään voi lähteä suhteesta ja etsiä itselleen elämänsä rakkauden mutta ap:n mies on menettänyt omansa eikä todennäköisesti saa enää takaisin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:32"]
Olen ehkä kamala ihminen mutta minua säälittää eniten ap:n sijaan ap:n mies. Ap sentään voi lähteä suhteesta ja etsiä itselleen elämänsä rakkauden mutta ap:n mies on menettänyt omansa eikä todennäköisesti saa enää takaisin.
[/quote]
nii tottahan toikin on.tässä jutussa ei nyt oikeen taida olla voittajia..