Aura-auto kolaa kaikki lumet minun autopaikalleni, ärsyttävää!
Tänään tuli vastaan jo tilanne, ettei lämmityspiuhani riitä tolpalle koska lumet on kolattu autopaikkani ”päätyyn” toistuvasti, joten auto ei enää mahdu. Eikä autopaikka ole edes päädyssä, vaan kolmas kahdentoista autopaikan rivissä.
Olen ainoa yötyötä tekevä taloyhtiössä ja poissa autoineni aamuöisin. Muut autot ovat neljältä aamulla tietysti paikoillaan ja minun ruutuni tyhjä. Kuvitteleeko auraaja, että hänelle on siihen jätetty oikein kokonainen parkkiruutu lumikasaa varten!?
Täällä pyryttää kunnolla ja huomenna jos aura-auto vielä lisää kasaan lunta lisää, ei muut autot pääse paikalleen, koska tukin autoineni koko pihan, sillä tietysti ajan autoni parkkiruutuni yksikolmasosalle, joka on enää jäljellä ja 2/3 autosta jää ruudun ulkopuolelle.
Kommentit (15)
Ota taloyhtiön isännöitsijään yhteyttä. Hän voi joko selvittää asian huoltoyhtiön kanssa tai ainakin antaa sinulle yhteystiedot, johon voit soittaa/laittaa viestiä ja reklamoida.
Jos taloyhtiö velottaa pysäköintipaikan käytöstä, niin mikäli et pysty käyttämään ruutua, niin voit huomauttaa heitä myös kulujen hyvittämisestä.
Kaikesta viitsitte ärsyyntyäkin. Ei kai se kuski voi niitä lumia mihinkään taikoa, pakko laittaa minne mahtuu ja sinun paikkasi on tyhjä.
Valitat ja kerrot Että autopaikan vuokra Pitää hyvittää ja lopettaa moinen
Ota kuvat
Nyt on tullut paljon lunta, armoa auraajillekin.
Yhteys firmaan joka tekee lumityöt.
Joku saatanan tumpelo kuski jos tekee noin.
Ootko varma et on ollu aura-auto? Ettei traktori?
Minä jätin autoni aika lailla keskelle pihaa vastaavan lumikasan vierelle, jatkojohdolla yllän lämmitystolppaan. Soitin isännöitsijälle ja ilmoitin, että hänen tehtävänsä on ottaa yhteyttä huoltofirmaan ja hoitaa piha kuntoon, isännöitsijä kun on taloyhtiölle töissä.
Onko aura-auto itsenäinen toimija?
Eiköhän siellä autossa ole kuljettaja, joka on vastuussa.
Kyhää siihen omalle paikalle joku itsetehty puomi. Toki joudut sitten kokonaan lapioimaan oman paikan, kun nyt sulla on vain se valli siellä päädyssä. Vai onko autot katoksen alla, ettei ruutuihin sada lunta?
Toki joskus saattaisin sitten itse väsyneenä aamulla tulla kotiin ja jättäisin autoni sitten osittain ruudusta ulos ja menisin nukkumaan tulpat korvissa. Tai lapioisin lumet keskelle parkkipaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhteys firmaan joka tekee lumityöt.
Joku saatanan tumpelo kuski jos tekee noin.
Eka talvi kun näkee lunta livenä 😜
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta viitsitte ärsyyntyäkin. Ei kai se kuski voi niitä lumia mihinkään taikoa, pakko laittaa minne mahtuu ja sinun paikkasi on tyhjä.
No jos tuosta ei ole syytä ärsyyntyä, niin ei kai sitten mistään. Sinä, kun oot niin leppoisan lupsakka, niin kerrohan ihana ihminen, mihin AP pysäköi luvallisesti ja ilmaiseksi autonsa kotinsa läheisyyteen, kun hän ei omaa paikkaansa voi käyttää?
Mulla ei ole edes ajokorttia ja verenpaineet nousi silti ;D
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tullut paljon lunta, armoa auraajillekin.
Armoa? Ei mitään muutakaan työtä voi tehdä ihan päin helvettiä vedoten siihen, että töitä on paljon. Armoa kuljetusfirmalle, joka heitti puolet paketeista roskikseen, kun niitä oli kerralla liikaa!
Laita lumisateisena päivänä lähtiessä ruutuun kumitötsä jossa iso kirkasvärinen lappu "EI LUMIA TÄHÄN!".