Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aura-auto kolaa kaikki lumet minun autopaikalleni, ärsyttävää!

Vierailija
05.01.2022 |

Tänään tuli vastaan jo tilanne, ettei lämmityspiuhani riitä tolpalle koska lumet on kolattu autopaikkani ”päätyyn” toistuvasti, joten auto ei enää mahdu. Eikä autopaikka ole edes päädyssä, vaan kolmas kahdentoista autopaikan rivissä.
Olen ainoa yötyötä tekevä taloyhtiössä ja poissa autoineni aamuöisin. Muut autot ovat neljältä aamulla tietysti paikoillaan ja minun ruutuni tyhjä. Kuvitteleeko auraaja, että hänelle on siihen jätetty oikein kokonainen parkkiruutu lumikasaa varten!?
Täällä pyryttää kunnolla ja huomenna jos aura-auto vielä lisää kasaan lunta lisää, ei muut autot pääse paikalleen, koska tukin autoineni koko pihan, sillä tietysti ajan autoni parkkiruutuni yksikolmasosalle, joka on enää jäljellä ja 2/3 autosta jää ruudun ulkopuolelle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lumisateisena päivänä lähtiessä ruutuun kumitötsä jossa iso kirkasvärinen lappu "EI LUMIA TÄHÄN!".

Vierailija
2/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijään yhteys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota taloyhtiön isännöitsijään yhteyttä. Hän voi joko selvittää asian huoltoyhtiön kanssa tai ainakin antaa sinulle yhteystiedot, johon voit soittaa/laittaa viestiä ja reklamoida.

Jos taloyhtiö velottaa pysäköintipaikan käytöstä, niin mikäli et pysty käyttämään ruutua, niin voit huomauttaa heitä myös kulujen hyvittämisestä.

Vierailija
4/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta viitsitte ärsyyntyäkin. Ei kai se kuski voi niitä lumia mihinkään taikoa, pakko laittaa minne mahtuu ja sinun paikkasi on tyhjä.

Vierailija
5/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat ja kerrot Että autopaikan vuokra Pitää hyvittää ja lopettaa moinen

Ota kuvat

Vierailija
6/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut paljon lunta, armoa auraajillekin.

Vierailija
7/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys firmaan joka tekee lumityöt.

Joku saatanan tumpelo kuski jos tekee noin.

Vierailija
8/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma et on ollu aura-auto? Ettei traktori?

Vierailija
9/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin autoni aika lailla keskelle pihaa vastaavan lumikasan vierelle, jatkojohdolla yllän lämmitystolppaan. Soitin isännöitsijälle ja ilmoitin, että hänen tehtävänsä on ottaa yhteyttä huoltofirmaan ja hoitaa piha kuntoon, isännöitsijä kun on taloyhtiölle töissä.

Vierailija
10/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aura-auto itsenäinen toimija?

Eiköhän siellä autossa ole kuljettaja, joka on vastuussa.

Vierailija
11/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyhää siihen omalle paikalle joku itsetehty puomi. Toki joudut sitten kokonaan lapioimaan oman paikan, kun nyt sulla on vain se valli siellä päädyssä. Vai onko autot katoksen alla, ettei ruutuihin sada lunta?

Toki joskus saattaisin sitten itse väsyneenä aamulla tulla kotiin ja jättäisin autoni sitten osittain ruudusta ulos ja menisin nukkumaan tulpat korvissa. Tai lapioisin lumet keskelle parkkipaikkaa.

Vierailija
12/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteys firmaan joka tekee lumityöt.

Joku saatanan tumpelo kuski jos tekee noin.

Eka talvi kun näkee lunta livenä 😜

Vierailija
13/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhtyttä isännöitsijään.

Vierailija
14/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta viitsitte ärsyyntyäkin. Ei kai se kuski voi niitä lumia mihinkään taikoa, pakko laittaa minne mahtuu ja sinun paikkasi on tyhjä.

No jos tuosta ei ole syytä ärsyyntyä, niin ei kai sitten mistään. Sinä, kun oot niin leppoisan lupsakka, niin kerrohan ihana ihminen, mihin AP pysäköi luvallisesti ja ilmaiseksi autonsa kotinsa läheisyyteen, kun hän ei omaa paikkaansa voi käyttää?

Mulla ei ole edes ajokorttia ja verenpaineet nousi silti ;D

Vierailija
15/15 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tullut paljon lunta, armoa auraajillekin.

Armoa? Ei mitään muutakaan työtä voi tehdä ihan päin helvettiä vedoten siihen, että töitä on paljon. Armoa kuljetusfirmalle, joka heitti puolet paketeista roskikseen, kun niitä oli kerralla liikaa!