Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö sinua, että mies laukeaa usein juuri sillä parhaimmalla hetkellä kun kalu takoo rajusti voimakkain työnnöin kivikovana ja suurena?

Vierailija
05.01.2022 |

Vai ei?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, sanoin vain etten minä saa pelkällä kalulla, ei tunnu missään. .

Josko jättäisit kommentoimatta ja olisit hiljaa. Joka ikinen on jo kuullut ettei sinun pillussa tunnu missään, etkä saa pelkällä kalulla.  Hyökkäät joka ikinen kerta kaikkien kimppuun, jotka väittää nauttivansa yhdynnöista, tuntevansa kullin liikkeet ja saavansa ydynnässä orgameja. Herkimmin näytät hyökkäävän yhdynnästä nauttivien naisten kimppuun. Samalla toki haukut kaikki miehet. 

Voi sun vihaasi, ja älyttömiä väitteitäsi!

Vierailija
42/70 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, johon kalilla kalahtaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää, johon kalilla kalahtaa. 

Niin , olisko muita sanontoja sun tueksesi, kun muuta et enää keksi?

Vierailija
44/70 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet raivostuu jos ei kalullairtoo, ja sitä ei vaan saa sanoa ääneen, tai kirjoittaa. Tosiasioita vaikea hyväksyä, ja silloin alkaa naisen ivaaminen eritavoin.

Vierailija
46/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä koska on aina yhtä upeaa saada mies laukeamaan. En voisi ikinä kyllästyä siihen, tuntemuksiin, ääniin ja tunnelmaan. Kiihotun siitä todella, tuntuu että koen osan siitä orgasmista.

Toki fyysisesti se on myös taivaallinen tunne alakerrassa: penis sykkii, kovenee ja jotenkin laajenee sisällä venyttäen paikkoja. Toki se voisi jatkua omasta puolestani niin pitkään kuin mahdollista, se on yksi nautinnollisimmista tunteista mitä tiedän. Mutta vähintään yhtä ihanaa on tuottaa toiselle ihmiselle orgasmi

Niin, naisellehan se onkin ihanin ja suurin onni, kun mies saa orgasmin. Omasta niin väliä...tähänhän naiset opetettu. Älä arvosta omaa orgasmiasi.

Ihme dissausta kun joku kertoo mistä tykkää. 

Vierailija
47/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurista kuultua: Santtu, mulla ois just tullu!

Vierailija
48/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naiset sanoivat nauttivansa kun mies tulee, mutteivat kertoneet vaikuttaako miehen tuleminen heidän omaan tulemiseen. Vaimolla ainakin ollut melkein enimmäkseen elinehto yhdyntäorgasmille, että on tuntenut minun kiiman, murinat ja tulemisen. Tämä vasta laukaissut hänen oman tulemisensa.  Jos minulla kesti pidempään alkoi vaimo tuskastumaan ja sitä myöten hänen orgasminsa karkasi yhä kauemmas. Siksi  monesti näyttelin tulemista, jos en jostain syystä meinannut päästä mukaan, kun tunsin, että vaimo on täysin kiimassa ja tulollaan.  Enimmäkseen joutunut koko ikäni varomaan liian aikaista tulemista. Siksi opettelin päteväksi suuseksinantajaksi. Tällä sai ajoitettua vaimon orgasmin lähemmäs omaa kestämistä. 

Voisiko joku nainen kommentoida tähän, onko vastaavia tuntemuksia. 

Vierailija
49/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottaki on kiva kun mies saa orgasmin, varsinkin, jos on ensin minulle antanut orgasmin tai pari. Mutta ei todellakaan tunne mitään ruiskauksia, ei. Mutta jos ei pelkällä yhdynnällä saa, niin ei siihen auta miehen orgasmi, pelkästään.

Vierailija
50/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet raivostuu jos ei kalullairtoo, ja sitä ei vaan saa sanoa ääneen, tai kirjoittaa. Tosiasioita vaikea hyväksyä, ja silloin alkaa naisen ivaaminen eritavoin.

Tuohan on aivan totta, ei kukaan pysty kieltämään, sehän täällä jo nähty.

Vierailija
51/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon itse otsikkon kysymykseen ei kukaan ole muuten vielä vastannut. Eli mies siis laukeaa usein juuri kun nainen oletettavasti saamaisillaan. No varmaankin vatuttas jos noin olis!

Vierailija
52/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on aivan totta, ei kukaan pysty kieltämään, sehän täällä jo nähty.

"Tää" ei ole onneksi koko elämä ja todellisuus. Vaan hyvin pieni ja vääristynytkin katsantokanta. 

Useimmilla seksi on kuitenkin ihan hyvää ja tyydyttävää. Ja ei välitetä siitä miten kukin saa orgasminsa, eikä  oleteta sitä tai tätä toisten saamisista. 

Kaikki tavat on hyviä jos niistä itse tykkää. 

Vierailija
53/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josko jättäisit kommentoimatta ja olisit hiljaa. Joka ikinen on jo kuullut ettei sinun pillussa tunnu missään, etkä saa pelkällä kalulla.  Hyökkäät joka ikinen kerta kaikkien kimppuun, jotka väittää nauttivansa yhdynnöista, tuntevansa kullin liikkeet ja saavansa ydynnässä orgameja. Herkimmin näytät hyökkäävän yhdynnästä nauttivien naisten kimppuun. Samalla toki haukut kaikki miehet. 

Älä dissaa muiden orgasmeja. Sano että kaikki saavat saada kuten haluavat, kalulla tai ilman. 

Älä vihaa ja inhoa sitä että muilla on kivaa seksiä, ei se sinulta ole pois....

Vierailija
54/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä dissaa muiden orgasmeja. Sano että kaikki saavat saada kuten haluavat, kalulla tai ilman. 

En tiedä kuka täällä vihaa ja inhoaa sitä että muilla on kivaa seksiä...en minä ainakaan. Rakastan seksiä ja siksi sitä harrastamme niin paljon kuin jaksamme. Toivottavasti tekin niin teette.

Vierailija
55/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon itse otsikkon kysymykseen ei kukaan ole muuten vielä vastannut. Eli mies siis laukeaa usein juuri kun nainen oletettavasti saamaisillaan. No varmaankin vatuttas jos noin olis!

Eikö tulekkaan vastauksia?

Vierailija
56/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tulekkaan vastauksia?

Mitäs sillä vastauksella tekee, jos se onkin sitten oman ajatuksen vastainen? 

Vierailija
57/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka täällä vihaa ja inhoaa sitä että muilla on kivaa seksiä...en minä ainakaan. Rakastan seksiä ja siksi sitä harrastamme niin paljon kuin jaksamme. Toivottavasti tekin niin teette.

Eihän sua haittaa jos me muutkin nautiskelemme siitä mistä tykkäämme? 

Asuista, erilaisista leikeistä, panemisesta, suuseksistä, kaikenlaisesta sellasesta mikä tuottaa molemmille nautintoa. Eikä kysytä keneltäkään että miten muut tekee. 

Vierailija
58/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa kenenkään panot tai nostot tai mikään seksissä. Senkun teette mitä haluatte ja kuinka vain. Kunhan annatte sen saman mahdollisuuden kaikille, myös minulle/meille.

Ei ole ikinä haitannut.. näköjään vaino jatkuu vaan.

Homot. lesbot muun sukupuoliset kaikki ok meille, tehkää mitä haluatte, niin mekin teemme.

Vierailija
59/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato taas täältäkin vietiin osa vastauksista. Taisi osua liian lähelle. Mutta näin se varmaan on, ettei naiset viitsi vastata kun yhdellä on hiekkaa pillussa ja haukkuu kaikki. 

Onko huomenna jo kouluaamu? En näin aikuisena tiedä...

Vierailija
60/70 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä oikeasti ole kuin  murkkuja vastailemassa typeryyksiä?