Mistä kiltit ujot raittiit ei-uskovaiset löytää seurustelukumppanin?
Kommentit (33)
Jostain suviseuroista tai paikallisesta seurakunnasta.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:59"]Jostain suviseuroista tai paikallisesta seurakunnasta.
[/quote]
Eikö tässä nimenomaan haettu ei-uskovaisia?
Jostain nörttiharrastuksesta. Ursa, lintubongaajat, tietokonekerhot..
Partiosta tai muusta tervehenkisestä harrastuksesta
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:59"]Jostain suviseuroista tai paikallisesta seurakunnasta. [/quote] Eikö tässä nimenomaan haettu ei-uskovaisia?
[/quote]
No niimpäs haettiinkin... En jaksanut keskittyä lukemiseen.
Meillä on Cittarissa sinkkukoreja, en tiedä tärppääkö niiden kanssa (olen naimisissa, enkä ole viitsinyt testailla), mutta voisit ehdottaa paikalliselle super/hypermarketille sinkkukoreja, niin voisi kaupassa tutustua sinkkuihin :)
En minäkään ole löytänyt :___; en tosin ole ujo
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:59"]Jostain suviseuroista tai paikallisesta seurakunnasta. [/quote] Eikö tässä nimenomaan haettu ei-uskovaisia?
[/quote]
Meillä on Cittarissa sinkkukoreja, en tiedä tärppääkö niiden kanssa (olen naimisissa, enkä ole viitsinyt testailla), mutta voisit ehdottaa paikalliselle super/hypermarketille sinkkukoreja, niin voisi kaupassa tutustua sinkkuihin :)
[/quote]
Niissä pitäisi vielä olla sellainen paikka, mihin voisi laittaa vaihtuvia lappuja, toivon että olet raitis, urheilullinen, yms.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:09"]
[/quote]
[/quote]
Niissä pitäisi vielä olla sellainen paikka, mihin voisi laittaa vaihtuvia lappuja, toivon että olet raitis, urheilullinen, yms.
[/quote]
No ei kaikkea voi tehdä toisen puolesta.
Mä löysin facebookista. Nyt vietettiin 5-vuotispäivää ja esikoinen syntymässä :)
Veljeni nykyinen ja eksä ovat tuollaisia ja netissä tapasi kummatkin. Itse on ateisti,.joka välillä tissuttelee.
Ihan kuule työpaikalta ja kaverin kautta. Niin ku kaikki muutkin. Viimesin löytyi kylläkin Tinderistä.:)
Baarissa ny en uskalla kovin herkästi lähteä juttelemaan.
Harrastuksista ja liikunnan parista, kaupasta/ marketista (unohda ujous, rohkeasti juttusille ja hymyä naamalle). :)
Meidän kaupungissa oli ystävänpäivän aattona ihana juttu, sinkkuilta museossa :3 En tiedä onko muuallakin, ekaa kertaa kuulin nyt
Lukion käytäviltä mieheni minut bongasi.
(Tämä tärppi ei välttämättä toimi enää lukioiän jälkeen...)
Löysin baarista :D olin selvinpäin, mies myös. Ulkona käyn ehkä ton kerran vuodessa. En ole absolutisti, mutta en tykkää käyttää alkoholia.