Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velan onni: kireät pimpit!

Vierailija
25.04.2015 |

Meillä veloilla ei ole teidän perheellisten huolia pimpin kireydestä. Sieltä kun ei ole kertaakaan puskettu mitään noin isoa läpi. Mahtaa mammat (tai niiden ukot) olla kateellisia ;) Tässä yksi hyvä syy lisää olla vela.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n miehellä pieni pippeli, kun pimpin täytyy olla niin kauhean kireä? Minun miehelläni on kunnon mela, ei haittaa vaikka olen pari lasta puskenut tunnelin läpi.

Vierailija
22/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat..? Mulla oli ennen synnytystä liian tiukka, en nauttinut seksistä. Synnytyksen jälkeen aloin vasta nauttia ja saada kunnon orgasmeja. Et välillä näinkin. Mut hyvä, että sä oot tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta tutkimusten mukaan se pimpin tiukkuus liittyy niihin lihasten voimaan.

että velalla voi ihan hyvin olla löysä tai tiukka pimppi...ihan miten sitä hoitaa.

että kyllö tiukkapipoisten velankin pitää pitää kuntonsa yllä. Syvät vatsalihakset! 

Vela ja velan huolet...sillä ne poistuu. Jumpalla.

Vierailija
24/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tänäpäivänä kukaan enää luule, että synnyttämätön=kireä., synnyttänyt=löysä? :D

Vierailija
25/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:07"]

Ei kai tänäpäivänä kukaan enää luule, että synnyttämätön=kireä., synnyttänyt=löysä? :D

[/quote] Veikkaan että ne luulee, jotka eivät ole kuulleetkaan jumpasta.

Vierailija
26/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miehenä ainakin tyytyväinen siihen, että naiseni pimppi on kireä ja etenkin siitä, ettei hän joudu kärsimääm laskeumista tai tuskallisista repeämistä. Kuka tahansa olisi tähän tyytyväinen.

Vierailija
27/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:09"]

Minä olen miehenä ainakin tyytyväinen siihen, että naiseni pimppi on kireä ja etenkin siitä, ettei hän joudu kärsimääm laskeumista tai tuskallisista repeämistä. Kuka tahansa olisi tähän tyytyväinen.

[/quote] Samaa mieltä munkin mies. On myös onnellinen lapsistaan.

Vierailija
28/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mäkin olen vela mutta pimppini kireydestä en menis sanomaan kyllä mitään. Aikamoinen seksielämä takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi