kuinka usein annatte miehillenne SPtä?
Miehen mielestä pitäisi saada ainakin joka viikko. Tällä hetkellä meillä on seksi n. Kerta viikkoon. Tämän lisäksi pitäisi saada vielä sptä.
Kommentit (19)
Siis kuinka usein sinä haluaisit? Kerran viikkoon? Ja mies useamman kerran? Miehesi vaikuttaa norrmaalilta mutta tuli mieleen että mistä oma haluttomuutesi johtuu, jos siis on haluttomuutta ettei edes säälipillukerroilla rupea tekemään mieli. Saatko muuta huomiota ja läheisyyttä? kauan olette olleet yhdessä?
En koskaan. Tämä tyttö antaa mielellään.
En koskaan. En anna pillua koskaan vaan harrastan seksiä vain silloin kun tekee itse mieli.
Ei ole koskaan tarvinnu säälistä antaa... Ei ole terve asenne sulla seksiin ap...
Kyl mä sit innostun ku alkuun päästään splläkin mutta monesti vaan pyllistän ja mies ottaa pikaset ku en jaksa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:41"]
Kyl mä sit innostun ku alkuun päästään splläkin mutta monesti vaan pyllistän ja mies ottaa pikaset ku en jaksa. Ap
[/quote]
Miten edes pystyt tuohon? Mua ainakin sattuu ihan hirveästi jos en ole kiihottunut ja yrittää jotain sisään työntää. Joten yhdyntä ei onnistu. Ja tiesitkö että voit saada vulvodynian haluttomista yhdynnöistä?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:41"]
Kyl mä sit innostun ku alkuun päästään splläkin mutta monesti vaan pyllistän ja mies ottaa pikaset ku en jaksa. Ap
[/quote]
Miten edes pystyt tuohon? Mua ainakin sattuu ihan hirveästi jos en ole kiihottunut ja yrittää jotain sisään työntää. Joten yhdyntä ei onnistu. Ja tiesitkö että voit saada vulvodynian haluttomista yhdynnöistä?
[/quote]
Oon aina kostea. Ei mua satu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:41"] Kyl mä sit innostun ku alkuun päästään splläkin mutta monesti vaan pyllistän ja mies ottaa pikaset ku en jaksa. Ap [/quote] Miten edes pystyt tuohon? Mua ainakin sattuu ihan hirveästi jos en ole kiihottunut ja yrittää jotain sisään työntää. Joten yhdyntä ei onnistu. Ja tiesitkö että voit saada vulvodynian haluttomista yhdynnöistä? [/quote] Oon aina kostea. Ei mua satu. Ap
[/quote]
Niin, en puhunutkaan kosteudesta vaan kiihottuneisuudesta. Jos ei ole KIIHOTTUNUT, voi saada vulvodynian. Ei riitä, että on kostea. Tiesitkö että vulvodynian hoidossa joutuu 6-9 kk seksilakkoon?
Never. MINÄ saan häntä niin usein kuin haluan, normaalisti ainakin 5-7 kertaa viikossa paitsi jos menkat ;)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:41"] Kyl mä sit innostun ku alkuun päästään splläkin mutta monesti vaan pyllistän ja mies ottaa pikaset ku en jaksa. Ap [/quote] Miten edes pystyt tuohon? Mua ainakin sattuu ihan hirveästi jos en ole kiihottunut ja yrittää jotain sisään työntää. Joten yhdyntä ei onnistu. Ja tiesitkö että voit saada vulvodynian haluttomista yhdynnöistä? [/quote] Oon aina kostea. Ei mua satu. Ap
[/quote]
Niin, en puhunutkaan kosteudesta vaan kiihottuneisuudesta. Jos ei ole KIIHOTTUNUT, voi saada vulvodynian. Ei riitä, että on kostea. Tiesitkö että vulvodynian hoidossa joutuu 6-9 kk seksilakkoon?
[/quote]
No ei se minua niin kauheasti haittaisi :D. Mutta tuskinpa sentään jostain 30sekunnin jyystöstä mitään dynioita tulee ku ei oo tähän päivään mennessä tullut. Tässä kuitenkin jo useempi vuosi sptä harrastettu.
Mun mies ei saa sp:a koskaan. Ja mä en saa tarpeeksi koskaan...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:50"]
Never. MINÄ saan häntä niin usein kuin haluan, normaalisti ainakin 5-7 kertaa viikossa paitsi jos menkat ;)
[/quote]
Miksei menkkojen aikana? Itse harrastan aina, vaikka on runsas vuoto. Pyyhe alle.
Nii mitäs se sp sitten niinku on?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:39"]Nii mitäs se sp sitten niinku on?
[/quote]
Anteeksi siis säälipillua
Ap
Mun mies ei tarvitse sellaista. Eli en koskaan.
En koskaan. Annan ihan mielelläni.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:39"]Nii mitäs se sp sitten niinku on? [/quote] Anteeksi siis säälipillua Ap
[/quote]
Heh - ensimmäisenä tuli mieleen sotilaspoliisi :D