Löysin facebookista ihmisen
Johon olin teininä kovin ihastunut! Hänkin oli minuun silloin ihastunut ja muistan kun saatoimme puhua puhelimessa tuntikausia silloin....
Yhtäkkiä tiemme kuitenkin vain erkanivat... Minulla oli silloin todella rankkaa perhetilanteista johtuen ja emme enään nähneet sen koomin...
Nyt tänään katsoin huvikseni ketä facebook ehdottaa kaverikseni ja näin hänet siinä! Sydämmeni alkoi pamppailemaan heti!
Ja laitoin hänelle kaveripyynnön... Nyt kuitenkin tuntuu että ehkä se ei ollutkaan järkevä veto... Mitä olette mieltä? Aikaa on kulunut yli kymmenen vuotta ja varmaan hänelläkin on jo perhe tai ainakin elämänkumppani jo löytynyt...
Itselläni tuli vain niin kovasti vanhat ihanat tunteet mieleen ja heti ajatuksiini tuli että toivottavasti saisin hänet vielä itselleni!
Pitäisikö se kaveripyyntö vain perua ja unohtaa koko asia...?
Olen siis tämän ensi ihastukseni jälkeen ihastunut vain yhteen ihmiseen sen jälkeen ja erosimme noin vuosi sitten, ja nyt alan olemaan toipunut erosta...
Kommentit (8)
No älä peru kaveripyyntöä, jos hyväksyy sen niin siinähän näet hänen elämäntilanteensakin sitten.
Emmä tiiä... Tuskin tuo niin paha asia on. Itse en ole löytänyt fb:stä ketään jolle laittaa kaveripyyntöä.
Ensimmäisen komentti oli kyllä hyvä pointti!
Alkoi vain "pelottaa" nämä omat yhtäkkiset voimakkaat tunteet! Olin sen jälkeen kun emme enään nähneet niin parivuotta sen jälkeen ihan hulluna häneen...
Ap
Ja tietenkin kun tätä ikää alkaa olemaan jo jonkun verran niin toivoisi jo löytävän sen oikean elämänkumppanin!
En tiedä, menin nyt aivan sekaisin tästä asiasta! Miten voi tunteet yhden kuvan näkemisen jälkeen alkaa menemään niin kuin vuoristorata!!
Ap
Hei se on vain fb, tottakai voit tutun pyytää kaveriksi siellä :D
Kuulostaa enemmän siltä että sulla biologinen kello tikittää ja tarve pesiytyä ja se vanha suola tuli siihen sopivasti janottamaan
Ajattele itseäsi vaikka 50 vuoden kuluttua lukeamassa aloitustasi, kun puolet entisistä luokkalaisistasi olisivat jo kuolleet...Kuinka neuvoisit nuorta itseäsi?
Ei hyvä luoja sä olet sekopää. Suosittelen terapiaa.