Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojeluilmoitus?

Vierailija
25.04.2015 |

Naapurin tyttö istuu aitaamme vasten eikä pääse ylös. Isäpuoli yritti hetki sitten auttaa, mutta ei auta. Yritin googlettaa mistä tehdä lastensuojeluimoitus, mutta kaikkialla vaaditaan lapsen nimi. En todellakaan tiedä. En edes ole varma onko tyttö alaikäinen, mutta luulisin että on. Tiedän vain että naapuriin muutti eron älkeen nainen kahden lapsen kanssa ja uusi mies kuvioissa. Ja toki tiedän naisen sukunimen, mutta ovessa lukee vain toinen nimi. Mutta teinityttö röhnöttää aitaa vasten eikä pääse ylös. Nyt hölisee kännykkään, mutta paikallaan istuu. Olisin halunnut tehdä ilmoituksen, mutta ilman nimeä se ei vissiin onnistu?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:55"]Mun mielestä vähän poliisin resurssien tuhlaamista. Olisit itse mennyt auttamaan. [/quote] Joo ja mennä rikkomaan kotirauhaa toisten pihalle. Ei ole resurssien tuhlausta. Outoa porukkaa täällä.

[/quote]Sunko kotirauhas on nyt häiriintyyny? Kerro toki

Vierailija
22/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:09"]

Naapurin tyttö istuu aitaamme vasten eikä pääse ylös. Isäpuoli yritti hetki sitten auttaa, mutta ei auta. Yritin googlettaa mistä tehdä lastensuojeluimoitus, mutta kaikkialla vaaditaan lapsen nimi. En todellakaan tiedä. En edes ole varma onko tyttö alaikäinen, mutta luulisin että on. Tiedän vain että naapuriin muutti eron älkeen nainen kahden lapsen kanssa ja uusi mies kuvioissa. Ja toki tiedän naisen sukunimen, mutta ovessa lukee vain toinen nimi. Mutta teinityttö röhnöttää aitaa vasten eikä pääse ylös. Nyt hölisee kännykkään, mutta paikallaan istuu. Olisin halunnut tehdä ilmoituksen, mutta ilman nimeä se ei vissiin onnistu?

[/quote]

Laitat siihen ilmoitukseen sen naisen sukunimen jonka tiedät ja jonkun random tytön etunimen. Laitat oikean osoitteen. Kyllä ne sossut sitten saavat selville mikä se oikea etunimi on, kun ottavat perheeseen yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:21"]

Soita poliisi paikalle. Kyllä ne selvittää onko se alaikäinen vai ei. Tai sitten et tee mitään.

[/quote]

Miksi poliisit? Mitä pahaa se tyttö siinä nyt oikein tekee?

[/quote]

On kännissä.

Vierailija
24/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava kommentti tuo "mitä pahaa se tyttö siinä tekee" !! Poliisithan saa soittaa paikalle vain jos joku on pahanteossa, ei inhimillisessä hädässä avuksi. Voi apua joidenkin ihmisten järjenjuoksua!!!!!

Vierailija
25/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAH SUOJATYKKINÄON HYVÄOL´la

Vierailija
26/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi tekee lasu ilmoituksen jos oli alaikäinen.

Vierailija
27/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kommenteista huomaa taas, kuinka korkea on nykyään ihmisten sietokyky toisen hädän nähdessään. Aivan kuin se olisi tosiaan aivan normaalia, hyväksyttävää ja turvallista, että nuori makaa aitaa vasten ympäri päissään eikä vanhemmat tee mitään. Oksettavaa tämä suhtautuminen toisen hätään. Yrittäkää nyt edes teeskennellä empaattista, vaikka eipä sekään taida onnistua. Pääasia ettei poliisia häiritä tai lastensuojeluilmoitusta tehdä. Sittenhän joku voisi vaikka saada apua, herranjumala!!!!

Vierailija
28/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:55"]Mun mielestä vähän poliisin resurssien tuhlaamista. Olisit itse mennyt auttamaan. [/quote] Joo ja mennä rikkomaan kotirauhaa toisten pihalle. Ei ole resurssien tuhlausta. Outoa porukkaa täällä.joo,tiedän että olet lapsi

[/quote]

Naapurin pihalle meneminen ei ole kotirauhan häiritsemistä. Kotirauhaa häiritsee vasta jos ei poistu pihalta naapurin niin käskiessä. Eli ap olisi hyvinkin voinut mennä ovelle ja pyytää niitä vanhempia taluttamaan sen teini sisälle. Se ei olisi ollut mitään kotirauhan häirintää.

Itse olisin soittanut poliisit paikalle vasta jos vanhemmat ei olis tehneet mitään asialle ovella käynnin jälkeen. Ei ne poliisit ole aina se joka tekee hommat, itsekin voi tehdä jotain. Ei ihme että poliisit on hukkumassa töihin. Verhon raosta vaan kurkitaan ja ollaan heti soittelemassa häkeen.

[/quote]

Vierailija
29/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin soittanut apua, mutta vasta tarkistettuani lähempää tilanteen. Tuntuu että nykyään pelätään kovasti ihmiskontaktia ja katsotaan mieluummin verhojen raosta tai muuten kauempaa, koska ei haluta häiritä kotirauhaa.

Vierailija
30/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:55"]Mun mielestä vähän poliisin resurssien tuhlaamista. Olisit itse mennyt auttamaan. [/quote] Joo ja mennä rikkomaan kotirauhaa toisten pihalle. Ei ole resurssien tuhlausta. Outoa porukkaa täällä.

[/quote]

Naapurin pihalle meneminen ei ole kotirauhan häiritsemistä. Kotirauhaa häiritsee vasta jos ei poistu pihalta naapurin niin käskiessä. Eli ap olisi hyvinkin voinut mennä ovelle ja pyytää niitä vanhempia taluttamaan sen teini sisälle. Se ei olisi ollut mitään kotirauhan häirintää.

Itse olisin soittanut poliisit paikalle vasta jos vanhemmat ei olis tehneet mitään asialle ovella käynnin jälkeen. Ei ne poliisit ole aina se joka tekee hommat, itsekin voi tehdä jotain. Ei ihme että poliisit on hukkumassa töihin. Verhon raosta vaan kurkitaan ja ollaan heti soittelemassa häkeen.

[/quote]Mua mua mua mua mua mua mua. nii joo, meni jo

Vierailija
31/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?:D

Vierailija
32/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana. Et edes tiedä onko tyttö alaikäinen??! Mitä jos ottaisit asioista ensin selvää ennen ku viet stalkkailusi pidemmälle.

Vierailija
33/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ite auttaa se ylös. Onko se kännissä? Soita poliisi vaikka.

Vierailija
34/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se siitä tokene. On lämmin ilmakin. Menepä sinä vaikka tsekkaamaan välillä että missä oma jälkikasvusi röhnöttää.

Vierailija
35/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, jos tuollaisesta voi tehdä lastensuojeluilmon niin jossain on kyllä pahasti vikaa. Hiton hullu.

Vierailija
36/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisi.

Vierailija
37/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä kiukuttelva teini, joka ei suostu nousemaan ylös. Ja sinä olet naapurina tekemässä heti lastensuojeluilmoitusta... Mitäs jos vaikka kävisit ensin kysymässä teiniltä ja/tai naapureilta mistä oikein on kyse?

Vierailija
38/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teinityttö istuu pihani aitaa vasten niin kännissä, että ei pääse ylös, vaikka isäpuli yritti auttaa. Isäpuoli lähti pois ja tyttö istuu aitani vieressä vieläkin. 

Vierailija
39/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kyylä koittaisi elää omaa elämäänsä?

Vierailija
40/52 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna istua kun asiakin perheen tiedossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme