Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän ? kommentti vauvauutiseen

Vierailija
25.04.2015 |

Miten ystävä reagoi kuullessaan vauvauutiseen? Hymy, ilo, onnentoivotukset tms. Kertokaa kokemuksia!!!

Minun ystäväni sanoi "ai jaa" ei hymyä, ei muuta.

Todellinen ystävä!! Siirtyy mappiin ö

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäsi mut. Vaihtoi kaveripiiriä. Yöhemmin vasta kertoi, että oli liian kateellinen mun onnesta. Noh, muutamien vuosien päästä sitten yrittikin mun miestä saada.

Toisesta raskaudesta taas en heti "uskaltanut" kertoa uudelle ystävälleni. Mutta lopulta kerrottuani hän oli aidosti ilonen puolestani :)

Vierailija
62/71 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tökeröä joo mutta jospa hän ei ole vauvaihminen tai on jopa pettynyt. Menettää kaverinsa vauvahömpötyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki näe mitään hienoa lasten hankinnassa.

Vierailija
64/71 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:58"]

Mä reagoin samoin, kun mun ystävä kertoi omasta uutisestaan. Eipä paljoa ilahduttanut muiden elämän eteneminen kun itse olin pahasti masentunut, vailla poikaystävää, rakkautta ja kaikkea oikeastaan, mitä ihminen voi elämältä kaivata. Et ollut sinäkään aito ystävä siis, vaan wanna be ystävä vain.

[/quote]

Aika omituista jos ei ystävän suureen uutiseen muuta osaa sanoa, jos on itsellä asiat huonosti ja masentaa, niin ei sen pitäisi estää sitä etteikö ystävän puolesta voisi olla iloinen, mikä ystävä sellainen on joka ei piittaa toisen iloista ja suruista yhtälailla? Kyllä nyt hymyillä ainakin pitää pystyä, vaikka tuntuisi että tuon ystävän onni on minulta pois kun minä olen niin hirveän masentunut, kaipa sitä normaalijärjellä varustettu ihminen tajuaa että jos olette ystäviä, myös ilot jaetaan, sitähän sanotaan että jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

[/quote]

joo, no mutta eikö ystävän pitäisi myös ymmärtää, ettei omassa elämässään katkera ihminen ehkä ole aidosti iloinen hänen puolestaan? Ap:kin tuon takia aikoi unohtaa ystävänsä. Toiselle omat vaikeudet voivat olla todella kipeä asia, haava. En mä sillä pahaa toiselle tarkoittanut, sen kun hankkii vauvan ja perheellistyy. Tarvitaanko siihen mun iloa?

[/quote]

Ei, siihen ei tarvita sun iloa, mutta ystävyyteen tarvitaan, miksi ystävän pitäisi murehtia sun kanssa sun murheita jos sinä et osaa edes hymyilllä kun hän kertoo suuren uutisen? Kaipa ap:lläkin on omat murheensa, ja yleensä ystävät jakavat sekä ilot että surut. Mitä jos sille "aijaa" kaverille sattuisikin jotain tosi kivaa, ja ap kommentoisi sitten vaan että aijaa?

[/quote]

Totta kyllä, mun ei pitäisikään olla sellaisen ihmisen ystävä. Enkä kyllä enää olekaan. Hankkikoot parempia ystäviä, kuten aloittajakin aikoi. Mulle toi nyt sattui olemaan vaikea kohta elämässäni silloin. Haluan itsekin parempia ystäviä, kuin sellaisia, jotka ei kykene samaistumaan mun ongelmiin.

Vierailija
65/71 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:00"]

On se aina yhtä kumma, miten ihmisille itselleen ei riitä se oman elämän eteneminen ja onni, vaan muitten pitäisi aina jotenkin voidella, hännystellä ja leipäillä siinä peesissä. Iiihanaa, että sulle sattuikin noooin mukavasti, jeee! Not.

[/quote]

EI kai se, että edes hymyilee kun toinen kertoo ilouutisen, ole mitään voitelua ja hännystelyä????? Minkälainen ystävä sinä olet? Mitä jos ystävä kertoo että hänen äitinsä on kuollut, onko siinäkin vaan sanottava että ai jaa? Onko hännystelyä jos sanoo jotain, esim. osanoton?

[/quote]

Miten niin ilouutisen? Ei se ollut mulle iloinen uutinen. Anna mun itse olla sitä mieltä uutisesta, mitä mä olen. Ymmärrän, että se voi loukata, mutta ei sit voi mitään. Jos loukaannut.

[/quote]

Ihan kuin joku jääräpäinen autisti. Montako sosiaalista itsemurhaa olet elämäsi aikana jo tehnyt?

[/quote]

Mikä se on? Ja jos olen autisti, niin ei ole oma syyni sitten.

Vierailija
66/71 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:54"]

Mä reagoin samoin, kun mun ystävä kertoi omasta uutisestaan. Eipä paljoa ilahduttanut muiden elämän eteneminen kun itse olin pahasti masentunut, vailla poikaystävää, rakkautta ja kaikkea oikeastaan, mitä ihminen voi elämältä kaivata. Et ollut sinäkään aito ystävä siis, vaan wanna be ystävä vain.

[/quote]

Kyllä mä vaan olen masentuneena ja paljosta paitsi jääneenä kyennyt kaikesta huolimatta iloitsemaan toisten ihmisten onnesta. Luonnevikainen olet.

[/quote]

sulla on varmaan kevyempi masennus kuin minulla. Tai eri syistä. 

Vierailija
67/71 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa ainakin kerran reagoinut huonosti kaverin vauvauutiseen. Taisin käyttää mietoa voimasanaa siinä. Olin vaan niin ällistynyt ja noh, vähän ystävyyteemme pettynyt kun oltiin aika hiljattain puhuttu aiheesta lasten hankkiminen, eikä silloin maininnut aikeistaan mitään. Kaveri on sitä tyyppiä jolle ei vahinkoja satu joten siitä ei ollut kyse. Kuulosti varmaan aika ikävältä mutta tilanne ja uutinen tuli niin yllättäen..

Vierailija
68/71 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:54"]

[/quote]

Kyllä mä vaan olen masentuneena ja paljosta paitsi jääneenä kyennyt kaikesta huolimatta iloitsemaan toisten ihmisten onnesta. Luonnevikainen olet.

[/quote]

sulla on varmaan kevyempi masennus kuin minulla. Tai eri syistä. 

[/quote]

Oletpa todella törkeä. Kehtaatkin vähätellä toisen ihmisen masennusta siksi että tämä toinen ihminen on säilyttänyt käytöstapansa sairaudessakin! 

t. sivullinen

Vierailija
69/71 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älkää vaan puhuko keskenänne tästä asiasta. Parempi spekuloida täällä ja feidata kaveri...?

Vierailija
70/71 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausuutinen ei ole mikään ilouutinen.

Vierailija
71/71 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:28"]

Raskausuutinen ei ole mikään ilouutinen.

[/quote]

Onhan se jos lapsi on toivottu. Tuohan nyt on kuin jättäisi onnittelematta ylennyksen saanutta kaveria koska ei itse haluaisi ko. alalle töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä