Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle
Kommentit (2280)
Oivoi, kai sulla on jotakin laittaa tuohon vaivaan?
Kenellekään ei anneta sen enempää taakkaa kuin hän kestää.
(tai jotenkin sinne päin)
Arpapeliä. Se on arpapeliä.
Niin monessa yhteydessä käytetty ja ei mitään tekemistä veikkaamisen, arpomisen tai arpapelien kanssa.
Asiantuntijan käyttö, että saadaan viestille vakuuttavuutta. Asiantuntijan arvio, asiantuntija sanoo.
Toinen on työryhmä, kun vakuutellaan jotain : Sote työryhmän raportista käy ilmi blä blä blä. Aivan kuin asia todeksi ja oikeaksi muuttuisi asiantuntijan tai työryhmän aamenella.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, älä kivitä minua mutta tuo huone kylpee valossa on mielestäni hyvin kuvaava.
ihan kuin minun ikkunaton kellarihuone, jossa on kirkas työmaavalaisin
Pusero saattaa pudota puikoilla. Kysyn vaan, että miten?
Tässä keittiössä kelpaa kokkailla vaikka isommallekin kaveriporukalle. Asunnosta löytyy myös parveke jossa kelpaa juoda aamukahvit. (Asuntoilmoitusten vakiopaskanjauhantaa)
Iltapäivälehtien suosimat terveyteen liittyvät pelottelu jutut:
"Tiesitkö nämä 5 merkkiä kertovat hiipivästä muistisairaudesta, suolistosyövästä, infarktista...."
"Tarkkaile kynsiä, ikeniä, varpaanvälejä näiden 7 varoittavan merkin suhteen..." kyseessä saattaa olla (taas kerran) salakavala, HIIPIVÄ syöpä, dementia, sokeritauti...
Viiltävä kuitti, joka saa sinut hieraisemaan silmiäsi!
Vierailija kirjoitti:
Tässä keittiössä kelpaa kokkailla vaikka isommallekin kaveriporukalle. Asunnosta löytyy myös parveke jossa kelpaa juoda aamukahvit. (Asuntoilmoitusten vakiopaskanjauhantaa)
Tää on paras🤣
"Maista uusi blaablaa". Miksei voi sanoa "maista uutta blaablaata"? Testaa uusi tuote...
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehtien ruokaohjeet on usein ihan kamalaa luettavaa vaikka itse resepti olisikin kiinnostava:
"Näin pyöräytät hetkessä ruokaisan salaatin"
"Pastasta saat ihanan kermaisaa lorauttamalla sekaan..." kermaa
"Uudet makuparit pienellä twistillä"Muuten ihottumaa aiheuttaa joka saakelin uusivuosi faceen ilmestyvät "Uusi vuosi, uudet kujeet"-päivitykset.
Ja vielä kaikki sujautukset, sipaukset ja pujahdukset.
Ja yhden jos toisenkin reseptin otsikko on nykyään : Näin teet TÄYDELLISEN xxx.
🤯
Fitness-malli, kauneusammattilainen/ instainfluensseri
Myy itsekuvaamiaan perseenpyöritysvideoita netissä. Ammattina: perseen muokkaaja / pyörittäjä. Sama saattaa jakaa "päivämeikki ohjeita" ja tietenkin terveellisiä smoothie ohjeita, vaikka itse on kauneusleikattu, silikoneilla, botoxeilla täytelty, tatuoitu viihdehuumekäyttäjä.
Mitä pitäisi ajatella ilmaisusta: Kommentoi 'tyhjentävästi' parin intiimielämää?
- kontaktointi
- kalenterointi
- esihenkilö
- HR Business Partner
- Account Manager
- haasteita
- ja moneen kertaan jo mainittu kopin otto
Asioilla on tapana järjestyä.