Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle
Kommentit (2427)
Vierailija kirjoitti:
On ärsyttävää, kun kirjoissa hyvin usein purraan tai pureskellaan huulta, jopa niin että veri tirskahtaa. Ei minusta ihmiset yleensä niin kauheasti huuliaan pureskele.
Minä puren ja ihan revin huuliani. Verta on tullut. Jo lapsesta lähtien.
Jäätävän karsea käristyskupoli - katso pysäyttävät kuvat!
Ottaisko ranut vai olusen? Ehkäpä hieman vegeä turvallisessa tilassa.
Kun elävästä ihmisestä käytetään nimitystä ruumis.
Kuvaillaan ensin ruokaa ruoanlaittoa.
Kylkeen ...
Helle hellii - kun oon ihan sairas siitä hellimisestä sekä juuri ja juuri pystyn olemaan oksentamatta, koska ei mihinkään pääse pakoon sitä jumalatonta kuumuutta ja kosteutta.
AIna kun joku lapsi/nuori on tehnyt jotain tuhmaa tai nuoruuteen kuuluuvaa hölmöilyä: vapaa kasvatus.
Lyön ruoan uuniin, lyön pyykit narulle jne. Miksi pitää lyödä?!
Olla shokissa, kun on järkyttynyt jostain asiasta. Oikeasti kerran shokin kokeneena ärsyttää kun joku muka Meni shokkiin, vaikkapa nähdessään hammaslääkärilaskun tms. Joo, varmasti kauhistunut, järkyttynyt, ehkä jopa paniikissa, mutta et shokissa.
Kun sen oikein oivaltaa. Mun ns. äiti käytti tätä vaikkei itse kyllä oivaltanut yhtään mitään, käytti tätä vaan kun itse mielestään oli oikeassa ja muut ei vaan ole tajunneet.
Äärettömän hokeminen. Silloin kun se ei oikeasti ole sitä. Esim. on äärettömän tärkeää avata tiskikone kun ohjelma on loppunut. Tai puhelin oli äärettömän kallis.
Viriili. Olin 18v ja silloisissa deitti-ilmoituksissa joku vain vähän mua vanhempi mies käytti itsestään tuota nimitystä. Siitä tuli silloin ja nykyäänkin mieleen vain ja ainoastaan joku kuudenkympin ja kuoleman välillä oleva kurttuinen mies joka käpälöi nuoria naisia ja kirjaimellisesti kuolaa.
Tallaa näitä katuja
Kera henkilön
On tovi kuljettu jo yhdessä
Kun joku on halppis
Sen seitsemää sorttia
Onko jo mainittu ”Somero sekosi”. Ihan hirveä ilmaisu.
You go girl! Teennäistä.
Kerron sinulle salaisuuden. Et todellakaan kerro mitään mitä ei jokainen järkevä ihminen jo tietäisi.
Ugh, olen puhunut. Huomattiin! Ei tarvitse alleviivata omia löpinöitä.
Sipaisee. Yök.
Kuohkeat kutrit kehystävät kasvoja. Ei helv.
” Otetaan valoa sisään ”. Tulee mieleen hölmöläisten valonkanto säkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko jo mainittu ”Somero sekosi”. Ihan hirveä ilmaisu.
Ikinä kuullutkaan Someron sekoamisesta.
"Nostan käden pystyyn virheen merkiksi." Miksi virhe pitää merkitä ja vieläpä nostamalla käsi?
Suomeksi asia sanotaan lyhyesti, mutta ytimekkäästi: "Myönnän virheeni."
Kylkeen perunat ja salaatti.
Vattu niitä mihinkään kylkeen laiteta vaan lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Selkeä.
Joko palattaisiin käyttämään sanaa selvä? Niin tehtiin ennen.
Ei palata. No kyllä ilma vaan on yhä selkeä, eikä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihottumaa jostain ilmaisusta? Naiset liioittelee aina.
Ja olen itsekin nainen, mutten tykkää liioittelusta.
"Ihottumaa jostain ilmaisusta? Naiset liioittelee aina.
Ja olen itsekin nainen, mutten tykkää liioittelusta."
Etkö ymmärtänyt kielikuvaa, tarkoittaa muuta kuin ilmiasu. Itseäni kiusaa etenkin eduskunnassa käytetty "perälauta". Mikä hiton perälauta, ja kuka älykääpiö sen keksi?
Lantakärryissä on hyvä olla perälauta, että navetassa syntyneet tuotokset saadaan pellolle, eikä maajussin kulta putoile kuormasta tielle.
Jos joku on "liekeissä"
Bändi menee "lauteille"..siis esiintymään lavalle
Voimaantuminen = nainen ( minkä ikäinen vaan) eroaa ja rupeaa harrastamaan seksiä kenen / keiden kanssa vaan
Matka kustansi 3000 euroa.
Ei edes toimittajat ymmärrä, mitä sana kustantaa tarkoittaa.
Hiljaisuuskin huutaa.