Jee kolmas rokotus tänään saatu
En ole sairastunut koronaan kertaakaan ja uskon että se on rokotteiden ansiosta.
Kommentit (57)
Montako piikkiä ajattelitte ottaa? Tiesittekö että kolmas rokote ei estä sairastumasta. Mummoni kuoli heti kolmannen rokotteen jälkeen. Ja kannattaa olla rokotteen saannin jälkeen niin ettei mikään muu normiflunssa tartu, vastustuskyky heikkenee muutamaksi viikoksi todella huonoksi ja jos ette usko lukekaa tai etsikää nohynekin haastattelut aiheesta. Miikka Korja hussin ylilääkäri twiittasi juuri että tämä on rokotettujen pandemia. Sen löydätte myös ihan googlettamalla nimen.
Vierailija kirjoitti:
Montako piikkiä ajattelitte ottaa? Tiesittekö että kolmas rokote ei estä sairastumasta. Mummoni kuoli heti kolmannen rokotteen jälkeen. Ja kannattaa olla rokotteen saannin jälkeen niin ettei mikään muu normiflunssa tartu, vastustuskyky heikkenee muutamaksi viikoksi todella huonoksi ja jos ette usko lukekaa tai etsikää nohynekin haastattelut aiheesta. Miikka Korja hussin ylilääkäri twiittasi juuri että tämä on rokotettujen pandemia. Sen löydätte myös ihan googlettamalla nimen.
Niin monta kun keho kestää mitä enemmän haittoja sen tehokkaammin saa vastustuskykyä.
Kun kuulin useasta korona-altistuksesta sekä sairastumisista lähipiirissäni, yritin aikaistaa omaa rokotustani. Sainkin ajan uv-aatolle, 21 viikkoa toisen rokotuksen jälkeen.
Valitettavasti korona tuli joko samaiselta reissulta tai perheenjäseneltä, sillä maanantaina alkoivat oireet ja eilen tein positiivisen kotitestin.
Vierailija kirjoitti:
Kun kuulin useasta korona-altistuksesta sekä sairastumisista lähipiirissäni, yritin aikaistaa omaa rokotustani. Sainkin ajan uv-aatolle, 21 viikkoa toisen rokotuksen jälkeen.
Valitettavasti korona tuli joko samaiselta reissulta tai perheenjäseneltä, sillä maanantaina alkoivat oireet ja eilen tein positiivisen kotitestin.
Eikö rokote siis suojannutkaan sinua
Vierailija kirjoitti:
En ole sairastanut yhtään varianttia. Edelleen rokottamaton.
Sama juttu. Tai sitten olen tietämättäni "sairastanut" kuten useat tekevät.
Nämä varianttien uutisoinnit voitaisiin lailla kieltää...
Ei tuon parempaa keinoa olekaan aiheuttaa massahysteriaa...
Iät ja ajat virukset muuntautuvat, niin tekee influenssakin..
Maailmalla on kymmeniä erilaisia muunnoksia, koko ajan...
Vierailija kirjoitti:
Sama! En ole ollut koronassa tai kipeänä nyt kahteen vuoteen. En ole ottanut yhtäkään k-piikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! En ole ollut koronassa tai kipeänä nyt kahteen vuoteen. En ole ottanut yhtäkään k-piikkiä.
Ai niin. Lisään vielä että olen elänyt normaalisti. Käynyt ulkomailla muutaman kerran myös. Virus ei määritä mun elämääni. Ennen kun joku sanoo niin en ole myöskään tartuttanut kenenkään yhtään mitään enkä ole vaarantanut ketään, koska olen tosiaan ollut terve.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se sairastaminen on vääjäämättä edessäsi.
Vierailija kirjoitti:
No niin! Valtio näkee kokoajan mitä teette koska niissä ruiskeissa on nanomikrosiruja.
Valtion kundeilla on vehkeet tanassa, kun mä rokotettu olen suihkussa.
LopunajantiedemiehetRy kirjoitti:
en ota 3. rokotetta, koko koronasysteemi on antikristuksen miekka ja rokotukset kuuluu pedon merkin juoneen.
kaverini otti juuri 3. rokotteen ja sai lihaskramppeja. silti kehui sitä.
viikon päästä sai itsekin koronan. en tiedä onko miten lievänä mutta testi sanoi positiivinen
Mikä on antikristuksen miekka??
Millainen juoni on Pedon merkki- leffassa? Tuleeko telkkarista/ Netflix?
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla varma, ettet ole sairastanut, sillä n 20% sairastaa taudin oireettomana. Muista se.
Myös oireettomana sairastaneilla on riski myöhemmin saada lisä sairauksia, kuten jokin veritulppa.
Minä ainakin täten luovutan kaikki kolme rokotettani johonkin köyhempään maahan pandemia-ajan lyhentämiseksi! :D
Niinpä, Pfizerin ja Modernan piikit tehoavat omikroniin kai liki 100-prosenttisesti! LOL!
rokotteen suoja 3-5kk sitten se on ohi!Entä sitten sen jälkeen taas uus rokotekko??
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, Pfizerin ja Modernan piikit tehoavat omikroniin kai liki 100-prosenttisesti! LOL!
Haiskahtaa sarkasmilta, ainakin tartuntaluvuista päätelleen, vaikka tehohoidon tarve onkin jonkin verran vähentynyt?
Jee mäkin hain tänään kolmannen annoksen walk in pisteeltä 👌 vois juhlia XD