Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee kolmas rokotus tänään saatu

Vierailija
05.01.2022 |

En ole sairastunut koronaan kertaakaan ja uskon että se on rokotteiden ansiosta.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikko maltilla, niin hyvä tilanne, vaikka tulisikin.

Vierailija
2/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Itse saan 3. rokotuksen ensi viikon perjantaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viikko maltilla, niin hyvä tilanne, vaikka tulisikin.

Kiitos! Pyrin olemaan todella varovainen.

Vierailija
4/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Itse saan 3. rokotuksen ensi viikon perjantaina.[/quote

Toivottavasti pysyt terveenä siihen saakka, ja siitäkin eteenpäin!

Vierailija
5/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, hyvä! Minäkin käyn tänään ottamassa kolmannen rokotteen. 

Vierailija
6/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Olen 70+ ja 2. rokotteen saamisesta ehti kulua joulukuun puolivälissä puoli vuotta. En saanut rokotusaikaa aikaisemmaksi. Olen ollut varovainen ja jatkan varomista vielä viikon 3. rokotteen saamisesta. Sitten uskaltaa taas useammin kaupoille ja kirjastoon ym.

Vierailija
7/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Olen 70+ ja 2. rokotteen saamisesta ehti kulua joulukuun puolivälissä puoli vuotta. En saanut rokotusaikaa aikaisemmaksi. Olen ollut varovainen ja jatkan varomista vielä viikon 3. rokotteen saamisesta. Sitten uskaltaa taas useammin kaupoille ja kirjastoon ym.

Juuri tätä itsekin toivon, että voisi käydä vapaammin taas kirjastoissa ja kaupoissa. Ensi viikon perjantai tulee onneksi nopeasti, muutama pyhäpäivä ensin ja viikon alku meneekin nopsaan. 

Vierailija
8/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen 3. rokotuksen, 4.ä en ota ennen kuin siitä tulee yksi vuotuinen rokote.

Ihan hyvä fiilis - kiitos terveydenhuollolle, siellä on kova tekemisen meininki päällä. Rokotusstilaisuus oli hyvin ja tehokkaasti hoidettu H.gin Jätkäsaaressa.

Vierailija
9/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain eilen 3. rokotuksen, 4.ä en ota ennen kuin siitä tulee yksi vuotuinen rokote.

Ihan hyvä fiilis - kiitos terveydenhuollolle, siellä on kova tekemisen meininki päällä. Rokotusstilaisuus oli hyvin ja tehokkaasti hoidettu H.gin Jätkäsaaressa.

Tuliko sinulle jotain jälkioireita? Itsellä hieman kättä kivistää mutta toki osasin odottaa.

Kiitos tosiaan terveydenhuollolle! 

Vierailija
10/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, hyvä! Minäkin käyn tänään ottamassa kolmannen rokotteen. 

Hienoa! Tsemppiä matkaan.

Vierailija
11/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varoaika rokotteen jälkeen viikko vaiko kaksi?

Vierailija
12/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nämä rokoteharhaiset levittävät koronaa. "Olen piikitetty eli vapaa kulkemaan ja tekemään".

En levitä. Olen kotona tai koulussa. Käytän maskia koulussa, ruokakaupassa ja bussissa.

Vierailija
13/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä itsekin toivon, että voisi käydä vapaammin taas kirjastoissa ja kaupoissa. Ensi viikon perjantai tulee onneksi nopeasti, muutama pyhäpäivä ensin ja viikon alku meneekin nopsaan. 

Juuri nämä rokoteharhaiset levittävät koronaa. "Olen piikitetty eli vapaa kulkemaan ja tekemään".

Ei suinkaan. Vaikka itsellä on turvallisempi olo, käytän silti maskia ja huolehdin käsihygieniasta. Toivoa sopisi että muutkin tekisivät näin. Yllättävän paljon näkee ihmisiä ilman maskeja, yskivänä ja niistävänä julkisilla paikoilla. 

Vierailija
14/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varoaika rokotteen jälkeen viikko vaiko kaksi?

Pari viikkoa kestää muistaakseni ennenkuin rokotteella on täysi teho.

Vierailija
15/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin! Valtio näkee kokoajan mitä teette koska niissä ruiskeissa on nanomikrosiruja.

Vierailija
16/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut yhtään varianttia. Edelleen rokottamaton.

Vierailija
17/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin! Valtio näkee kokoajan mitä teette koska niissä ruiskeissa on nanomikrosiruja.

Tottakai. Ja venäläiset asuvat maan alla ja viestittelevät liikennevalojen kautta.

Vierailija
18/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sinulle jotain jälkioireita? Itsellä hieman kättä kivistää mutta toki osasin odottaa.

Kiitos tosiaan terveydenhuollolle! 

Minä kävin eilen kolmannen. Viimeksi kainalo, imusolmukkeet kipeytyi muutamaksi päiväksi. Hieman samaa nyt mutta yöllä oli myös huono, pientä kuumetta enteilevä olo. Tuli valvottua, mutta panadolilla meni ohi. Aamulla vuodevaatteet hikoilusta märät.

Vierailija
19/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi ollut just nyt kolmosrokotuksen aika, mutta rupes sen verran yöllä mahaa korventamaan, etten ole uskaltanut poistua pöntön ääreltä mihinkään. Järjetön olo. Pitää varata uusi aika ensi viikolle, jos sitten paremmalla onnella.

Vierailija
20/57 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi ollut just nyt kolmosrokotuksen aika, mutta rupes sen verran yöllä mahaa korventamaan, etten ole uskaltanut poistua pöntön ääreltä mihinkään. Järjetön olo. Pitää varata uusi aika ensi viikolle, jos sitten paremmalla onnella.

Nyt on noroakin liikkeellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi