Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienen lapsen isä ja olen puhelinmyyjä. kysyttäviä?

Vierailija
25.04.2015 |

Tuossa aiemmassa keskustelussa herätti monessa todella paljon närää kyseinen työ. Nyt on mahdollisuus kysyä kysymyksiä ja vastaan niihin. Keep it simple. Ei mitään kilometriketjuja niin pysyy homma paletissa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä myyt? Onko puhelinmyyjä sellainen joka muu puhelimen välityksellä lehtiä tms vai sellainen joka myy DNA:lla tai Saunalahdella tms liittymiä? Ei kai sillä ole väliä mitä tekee kunhan saa elätettyä perheensä.

Vierailija
2/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tienaat kuukaudessa? onko pelkkä provisiopalkka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:41"]Voisitko hirttää itsesi?
[/quote]

En

Vierailija
4/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:42"]Siis mitä myyt? Onko puhelinmyyjä sellainen joka muu puhelimen välityksellä lehtiä tms vai sellainen joka myy DNA:lla tai Saunalahdella tms liittymiä? Ei kai sillä ole väliä mitä tekee kunhan saa elätettyä perheensä.
[/quote]

Operaattorilla yrityspuolella myyjänä olen. Ja puhelimessa teen työni.

Vierailija
5/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:43"]Paljonko tienaat kuukaudessa? onko pelkkä provisiopalkka?
[/quote]

Palkka tuntipalkka + provisio. ICT alan tessi jotenka taitaa olla tällä hetkellä 10,59€/h. riippuu hieman kuukaudesta miten on mennyt. Eipä sillä nyt rikastumaan pääse mutta kyllä sitä koskus tuntipalkan lisäksi semmonen reilu 500€ kuukaudelta provisioo tulee. Noh. Rakkaudesta lajiin kai sitten :D

Vierailija
6/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka maskuliinisena pidät itseäsi? Millä perusteella?

Vierailija
7/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ajattelit, että elämäsi parantuisi lapsen myötä? Onko niin käynyt?

Vierailija
8/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:48"]Kuinka maskuliinisena pidät itseäsi? Millä perusteella?
[/quote]

Kyllä itseäni suhteellisen maskuliinisena pidän. En näytä neidiltä. Ääneni on sopivan matala. Olen kyllä hyvin tunteellinen mutta. buum en osaa selittää tuota enempää tuohon :D

Vierailija
9/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:48"]Millä tavalla ajattelit, että elämäsi parantuisi lapsen myötä? Onko niin käynyt?
[/quote]

En ajatellut että elämäni paranisi lapsen myötä. Lapsi kun minulla nyt on niin en voisi kuvitella eläväni ilman häntä. Nyt kun tällain päin asian kääntää niin ajattelen tällä hetkellä että elämäni huonontuisi jos menettäisin lapseni.

Vierailija
10/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset kiviajat sinulla on?

Vierailija
11/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet ollut työssäsi? Arvostan paljon kaikkia provikkapalkalla työskenteleviä, mutta hienoa, että saat tuntipalkan siihen päälle!

Vierailija
12/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:48"]Millä tavalla ajattelit, että elämäsi parantuisi lapsen myötä? Onko niin käynyt?
[/quote]

En ajatellut että elämäni paranisi lapsen myötä. Lapsi kun minulla nyt on niin en voisi kuvitella eläväni ilman häntä. Nyt kun tällain päin asian kääntää niin ajattelen tällä hetkellä että elämäni huonontuisi jos menettäisin lapseni.
[/quote]

Ja semmoinen vielä että nyt olen 22 vuotias ja lapsestani sain tietää että semmonen on tulossa silloinkun olin armeijassa. Joten onhan elämäni ennen lasta ollut pelkkää koulun käyntiä ja töitä. Joten siinä mielessä voin sanoa että elämäni on parantunut.

Vierailija
13/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:55"]Minkä kokoiset kiviajat sinulla on?
[/quote]

Pahoittelen mutta kysymystä en ymmärtänyt :D

Vierailija
14/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:48"]Millä tavalla ajattelit, että elämäsi parantuisi lapsen myötä? Onko niin käynyt? [/quote] En ajatellut että elämäni paranisi lapsen myötä. Lapsi kun minulla nyt on niin en voisi kuvitella eläväni ilman häntä. Nyt kun tällain päin asian kääntää niin ajattelen tällä hetkellä että elämäni huonontuisi jos menettäisin lapseni.

[/quote]

Lapsi oli siis vahinko, vai? Ei kai kukaan laita 130 000 euroa, lukemattomia työtunteja ja sanomatonta määrää vitutusta kiinni elämänmuutokseen, jos ei arvelisi elämänsä muuttuvan jollakin tavalla paremmaksi.

Vierailija
15/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:56"]Kuinka kauan olet ollut työssäsi? Arvostan paljon kaikkia provikkapalkalla työskenteleviä, mutta hienoa, että saat tuntipalkan siihen päälle!
[/quote]

Tän hetkisessä yrityksessä olen ollut töissä nyt hieman yli 1,5v (eli koko ajan armeijani jälkeen). Ja tavoitteeni ei toki ole jäädä tähän asemaan vaan päästä johtamaan ja kehittämään muita kyseisessä työssä.

Vierailija
16/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:48"]Millä tavalla ajattelit, että elämäsi parantuisi lapsen myötä? Onko niin käynyt? [/quote] En ajatellut että elämäni paranisi lapsen myötä. Lapsi kun minulla nyt on niin en voisi kuvitella eläväni ilman häntä. Nyt kun tällain päin asian kääntää niin ajattelen tällä hetkellä että elämäni huonontuisi jos menettäisin lapseni. [/quote] Ja semmoinen vielä että nyt olen 22 vuotias ja lapsestani sain tietää että semmonen on tulossa silloinkun olin armeijassa. Joten onhan elämäni ennen lasta ollut pelkkää koulun käyntiä ja töitä. Joten siinä mielessä voin sanoa että elämäni on parantunut.

[/quote]

Sori, en huomannut tätä vastausta.

Tavallaan hyvä, että sait lapsen noin nuorena. Nyt et tiedä, mitä menetät.

Vierailija
17/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:48"]Millä tavalla ajattelit, että elämäsi parantuisi lapsen myötä? Onko niin käynyt? [/quote] En ajatellut että elämäni paranisi lapsen myötä. Lapsi kun minulla nyt on niin en voisi kuvitella eläväni ilman häntä. Nyt kun tällain päin asian kääntää niin ajattelen tällä hetkellä että elämäni huonontuisi jos menettäisin lapseni.

[/quote]

Lapsi oli siis vahinko, vai? Ei kai kukaan laita 130 000 euroa, lukemattomia työtunteja ja sanomatonta määrää vitutusta kiinni elämänmuutokseen, jos ei arvelisi elämänsä muuttuvan jollakin tavalla paremmaksi.
[/quote]

Lasta ei siis oltu suunniteltu mutta se oli iloinen asia joka muutti kyllä elämänkatsomusta. En ajatellut siinä vaiheessa että paraneeko minun elämäni vaan keskityin siihen että miten saan hyvän elämän lapselleni.

Vierailija
18/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:54"]

[/quote]

[/quote] Siis mikä SUN ONGELMA OIKEIN ON? Lapsivihaaja!?

Vierailija
19/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:48"]Millä tavalla ajattelit, että elämäsi parantuisi lapsen myötä? Onko niin käynyt? [/quote] En ajatellut että elämäni paranisi lapsen myötä. Lapsi kun minulla nyt on niin en voisi kuvitella eläväni ilman häntä. Nyt kun tällain päin asian kääntää niin ajattelen tällä hetkellä että elämäni huonontuisi jos menettäisin lapseni. [/quote] Lapsi oli siis vahinko, vai? Ei kai kukaan laita 130 000 euroa, lukemattomia työtunteja ja sanomatonta määrää vitutusta kiinni elämänmuutokseen, jos ei arvelisi elämänsä muuttuvan jollakin tavalla paremmaksi. [/quote] Siis mikä SUN ONGELMA OIKEIN ON? Lapsivihaaja!?

[/quote]

Älä provoile.

Vierailija
20/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:54"]

[/quote]

[/quote] Siis mikä SUN ONGELMA OIKEIN ON? Lapsivihaaja!?
[/quote]

Joop kuule älä ny pilaa negatiivisella sävylläs tätä mun keskustelua ja tuohan ei edes liity aiheeseen suoranaisesti. henkilö pyysi anteeksi kun huomasi että jatkoin tekstiä vielä pidemmälle josta kävi taustat ilmi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi