Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei. Jouduin ostamaan kokoa 46 olevat farkut.

Vierailija
25.04.2015 |

Mistä löytäisi peffan peittäviä paitoja kun en kehtaa käyttää normaalipituisia ettei muiden tarvitse katsoa mun ahteria.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 09:53"]

Mä kerran suutuin kun sovitin 38:n farkkuja eikä mahtuneet, lähin vihaisena kaupasta! Mä en 40:n housuja osta! :D johonkin on vedettävä raja, jätä linsat ja pullat väliin ja vähän jumppaa niin et tarvi tunikaa

[/quote]

Älä välitä, todennäköisesti nuo koon 38 farkutkin olivat oikeasti lähempänä tuota kokoa 40, koska vanity sizing on niin yleistä. Naiset tykkäävät niin itsepetoksesta mitä tulee painoon, että vaatevalmistajat lännemmässä numeroivat vaatteensa pienemmiksi ihan tavanmukaisesti.

[/quote]

Lakatkaa hokemasta tuota "vanity sizingia". EI vaatekoot ole mitään kiveen kirjoitettuja totuuksia. Eri vaatemerkeillä on erikokoiset koot, ja vaatekaupoissa olevien kokojen on tarkoitus palvella niitä ostamaan tulevaa asiakaskuntaa. Eri puolilla maailmaa ihmiset on eri kokoisia, ja esim. vielä 1800-luvun loppupuolella 180-senttinen mies oli päätään pitempi muita (esim. Matti Haapoja, joka oli tuon pituinen, oli aina parikymmentä senttiä pitempi kuin muut).

[/quote]

Haha, ei jumalauta. Tässä nähdään tosiaan sitä itsepetosta, kun uskotellaan itselleen, että tuuma ei olisi saman mittainen ympäri maailmaa. Kyllä, tuuma on kiveen kirjoitettu totuus, kuten on sentti, metri ja kilometrikin. Idioottimaista vaatefirmoilta merkata tuumakooksi pienempi koko kuin se oikeasti on. Se tuhoaa koko kokojen tarkoituksen aivan kokonaan, kun ei koskaan tiedä kuinka paljon kokolappu valehtelee. Mutta ehkä naiset sittän tykkäävät, ei väliä käytännöllisyydellä.

[/quote]

Eivät nuo koot ole tuumakokoja, joten ihan sama niiden kannalta, minkä pituinen tuuma on - ja muuten tiedoksesi, että tuuman mittoja on todellakin eri pituisia eri maissa, joten se siitäkin. 

Valmisvaatteissa koot antavat vain suuntaa, koon määritelmä on vain vaatevalmistajan idea jostain. Maailmassa on niin monta eri vaatevalmistajaa ja eri maissa käytössä niin monet erilaiset kokosysteemit, että on aika naiivia olettaa kokojen olevan jotenkin universaaleja. Ja kuten sanottua, ihmisetkin ovat eri kokoisia ja muotoisia eri puolilla maailmaa.

Vierailija
22/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti, että teitä naisia koijataan sitten. Olette kaikki ilmeisesti läskejä ja vaatekoot ovat yksi keino uskotella itsellenne, että ette ole. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:56"]

Helvetti, että teitä naisia koijataan sitten. Olette kaikki ilmeisesti läskejä ja vaatekoot ovat yksi keino uskotella itsellenne, että ette ole. :D

[/quote]

Tässä on nyt kyse siitä, että sä et selvästikään ymmärrä, mitä vaatekoot ovat, vaan sulla on joku kummallinen kuvitelma, että tietyssä vaatekoossa on aina tietyt mitat. No, näin ei ole, koska jo vaatteetkin ovat eri mallisia, eikä valmistajilla ole mitään velvollisuutta standardisoida mitoitustaan. Ai niin, on olemassa vielä eri mitoituksia - miestenkin vaatteissa - eri vartalotyypeille. 

Sulla taitaa argumentointi perustua lähinnä hymiöihin ja läskiksi haukkumiseen? Muuten, Suomessa - niin kuin kaikkialla muuallakin maailmassa - miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. 

Vierailija
24/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaas oma ketju vaatekokotappelulle :)

Kukaan ei ole kertonut mistä niitä pitkiä paitoja saa!

No tämä lyllerö hyppää pyörän selkään ja lähtee kuolemaan vaatekauppoihin.

Vierailija
25/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:08"]

No ei auta tähän hätään. Ja tarvitsee muutakin kuin "vähän jumppaa" Olin alkuvuodesta superdieetillä 5 viikkoa, kävin 2-3 krt salilla ja kiloja lähti huimat kolme. En oikeasti ymmärrä miten vähän pitäisi syödä :((

En muutenkaan herkuttele kuin kerran viikossa, syön vaan liikaa tavallista ruokaa.

[/quote]

Ruuan laadulla on myös merkitystä, ei pelkästään määrällä.

Vierailija
26/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat on pullollaan ylisuuria paitoja! Peittävät pyllyn, mutta tissit saattaa pullahtaa kaula-aukosta kyllä ;) Tsemppiä etsintöihin ja liikuntaa kehiin. Ei ne kilot oo yhdessä viikossa tulleet, anna ittelles aikaa.

Vierailija
27/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:12"]

Turhaa siitä pepun näkymisestä on välittää. Naiset vaan ovat sinulle kateellisia ja miehet tykkäävät. Ihan rohkeasti vaan hankit sellaiset vaatteet, jotka sinulle sopivat. Parempi olla kokoa liian isoissa kuin liian pienissä. Liian pienet vaatteet juuri kiinnittävät huomion niihin läskeihin, jotka jäävät oikean kokoisten kanssa piiloon.

[/quote]

KUKAAN normaali, järkevä mies ei tykkää katsoa koon 46 farkkupeppua!

[/quote]

Tuolta makkarista löytyy yksi ja on tainnut katsoa jo aika monta vuotta :D

Vierailija
28/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:40"]

ja muuten tiedoksesi, että tuuman mittoja on todellakin eri pituisia eri maissa [/quote]

Tuuma ei todellakaan ole eri pituinen eri maissa, johan nyt jotakin!!

"Vuonna 1958 Yhdysvallat ja Kansainyhteisön jäsenmaat määrittelivät kansainvälisen jaardin pituudeksi täsmälleen 0,9144 metriä. Tämän johdannaisena kansainvälinen tuuma määrittyi tarkalleen 25,4 millimetriksi."

Tuuman pituus on vakio kaikkialla maailmassa, sen sijaan vaatekoon määrittelee valmistaja.

Vierailija
29/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:11"]Lataa askelmittari kännyyn!❤️
[/quote]

Voiko ladata lumia 535 puhelimeen?

Vierailija
30/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:10"]

Kuule: alkoholiton kesä, kävelylenkit ja järkevästi säännöllisesti syömään että ei tuu ahmimista. Ja avot ostat syksyllä 40 numeron housut

[/quote]

Minulla on laihtumisessa se ongelma, etten käytä alkoholia, en mässytä karkkeja tai sipsejä, en syö roskaruokaa, en juo limuja, ja silti painoa on kertynyt.  Kateeksi käy ne laihtujat, joiden hehkutetaan laihtuneen jättämällä alkoholi,  roskaruoka ja herkut. 

Vierailija
31/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:01"]

Sulla taitaa argumentointi perustua lähinnä hymiöihin ja läskiksi haukkumiseen? Muuten, Suomessa - niin kuin kaikkialla muuallakin maailmassa - miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. 

[/quote]

Itse asiassa tutkimuksien mukaan naiset ovat yhtä ylipainoisia kuin miehet. Naiset vain saavat vähän anteeksi painoindeksissä, koska naisilla on vähemmän lihasmassaa. Miesten suhteen painoindeksi ilmeisesti pitää yllättävänkin hyvin paikkansa, mutta naisille se taas antaa tuloksia, joiden mukaan nämä ovat laihempia kuin oikeasti ovat. Siksi pitäisikin käyttää rasvaprosenttia ylipainon mittaamiseen, mutta se on suurien populaatioiden kanssa vähän hankalaa.

Vierailija
32/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 44-46. En juo, roskaruokaa syön kerran viikossa ja kävelen 5 km joka päivä. Lisäksi teen vapaa-ajalla ruumiillista työtä. Käytän just sellaisia vaatteita kuin haluan ja lyhyitä paitoja. Mun perse, mun elämä, mun maku, mun vartalo. Jos se stressaa muita, hankkikoon oikeita huolia. Olen 180 cm pitkä ja käytän korkkareitakin. Tärkein henkilö, jolle sinun tulee kelvata olet sinä itse.

Vierailija
33/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:08"]

No ei auta tähän hätään. Ja tarvitsee muutakin kuin "vähän jumppaa" Olin alkuvuodesta superdieetillä 5 viikkoa, kävin 2-3 krt salilla ja kiloja lähti huimat kolme. En oikeasti ymmärrä miten vähän pitäisi syödä :((

En muutenkaan herkuttele kuin kerran viikossa, syön vaan liikaa tavallista ruokaa.

Miksi lopetit siihen viiteen viikkoon? Tähän päivään mennessä kiloja olis tippunut tolla tahdilla jo reippasti, jos vaan olisit jatkanut

[/quote]

Vierailija
34/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:50"]

Olen kokoa 44-46. En juo, roskaruokaa syön kerran viikossa ja kävelen 5 km joka päivä. Lisäksi teen vapaa-ajalla ruumiillista työtä. Käytän just sellaisia vaatteita kuin haluan ja lyhyitä paitoja. Mun perse, mun elämä, mun maku, mun vartalo. Jos se stressaa muita, hankkikoon oikeita huolia. Olen 180 cm pitkä ja käytän korkkareitakin. Tärkein henkilö, jolle sinun tulee kelvata olet sinä itse.

[/quote]

Olet niin pitkä, että tuossa koossa näytät takuulla ihan normaalipainoiselta. Olet ihailtava! :) Ja takuulla näyttävä nainen! 

Vierailija
35/35 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:10"]

Kuule: alkoholiton kesä, kävelylenkit ja järkevästi säännöllisesti syömään että ei tuu ahmimista. Ja avot ostat syksyllä 40 numeron housut

[/quote]

Minulla on laihtumisessa se ongelma, etten käytä alkoholia, en mässytä karkkeja tai sipsejä, en syö roskaruokaa, en juo limuja, ja silti painoa on kertynyt.  Kateeksi käy ne laihtujat, joiden hehkutetaan laihtuneen jättämällä alkoholi,  roskaruoka ja herkut. 

[/quote]

Jokin ruokavaliossasi kuitenkin mättää esim. tuoremehu, jugurtit, murot, vaalealeipä, pasta,leivonnaiset, ketsuppi, rasva, jättimäiset annokset, kasvisten puute jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan