Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karvoja rinnoissa

Vierailija
25.04.2015 |

Minulla kasvaa karvoja nännien ympärillä. Kuvottavaa! Löytyykö kohtalotovereita vai olenko kenties ainoa nainen kuka kärsii tästä nolosta ongelmasta?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:03"]

Mun mies ainakin halveksuu näitä "naisellisia" naisia, joiden elämän sisältö on peilissä, merkkilaukuissa ja niiden shoppailussa. On sanonutkin että rakastaa itsevarmuuttani kun en jaksa ulkonäköjutuista stressata. On oikeasti todella vapauttavaa voida nauttia ihanasta seksistä, vaikka kasvaisikin vähän sänkeä säärissä ja karvaa kankkujen välissä. Yksi aamu tutki haituvia kasvoissa ja piti sitä äärimmäisen mielenkiintoisena, osana minua. Hänen maailmansa kaunein nainen.

[/quote]

Mä olen samanlainen mies.  Vaimon ei tarvitse koskaan meikata eikä sheivata mun takia ja on aina kaunis ja haluttava... Mies 30v
[/quote]

Ihan varmasti joo! Vaimon ei tarvitse meikata kun voi käydä jyystämässä Piiaa joka jaksaa pitää huolta itsestään.

Vierailija
42/67 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:03"] Mun mies ainakin halveksuu näitä "naisellisia" naisia, joiden elämän sisältö on peilissä, merkkilaukuissa ja niiden shoppailussa. On sanonutkin että rakastaa itsevarmuuttani kun en jaksa ulkonäköjutuista stressata. On oikeasti todella vapauttavaa voida nauttia ihanasta seksistä, vaikka kasvaisikin vähän sänkeä säärissä ja karvaa kankkujen välissä. Yksi aamu tutki haituvia kasvoissa ja piti sitä äärimmäisen mielenkiintoisena, osana minua. Hänen maailmansa kaunein nainen. [/quote] Mä olen samanlainen mies.  Vaimon ei tarvitse koskaan meikata eikä sheivata mun takia ja on aina kaunis ja haluttava... Mies 30v [/quote] Ihan varmasti joo! Vaimon ei tarvitse meikata kun voi käydä jyystämässä Piiaa joka jaksaa pitää huolta itsestään.

[/quote]

Ei Piia joka pitää huolta itsestään ja laittaa itseään tunnin ennen kauppaan lähtöä ole yhtään sen haluttavempi mitä vaimoni joka ei meikkaa ja lähtee 5 minuutissa. Ero onkin siinä kun miehenä rakastan sisintä, kuinka kaunis ja hyvä hän on luomuna,  kelpaa ihan tuollaisenaan kaikista parhaiten... Mies 30v

Vierailija
44/67 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi nuorena. Ihme kyllä, iän myötä karvojen kasvu hidastunut ja joistakin kohdista loppunut kokonaan. Ikää 42v

Vierailija
45/67 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtua siis on!

Vierailija
46/67 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans pari jotka aina kasvaa. Nypin pinseteillä ne pois

Vierailija
47/67 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hormoonit, ne hormoonit..mulla kasvaa kanssa. On tämä naisena elo ja olo jausaa ja kivaa, ja kun enemmän ikää tulee, niin leukaperät ja ylähuuleen tulee karvaa etc etc. Ap ikäsi?

Vierailija
48/67 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa. Tuli lasten syntymien jälkeen, kai ne liittyy hormooneihin jotenkin.

Vierailija
49/67 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Kiitos monirakkulaisten munasarjojen. Karvaa kasvaa myös rintojen välissä ja alavatsassa. Niin naisellista.

Vierailija
50/67 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Helppo nyppiä pois.

Vierailija
51/67 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sisäreisissä ja takareisissä? Siis ihan kunnolla? Onko sekin normaalia? Onneksi olen vaalea. (Ei AP)

Vierailija
52/67 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on mustia haivenia nännien ympärillä ja myös esim. suupielten yläpuolelle on ilmestynyt tummia karvoja. Vituttaa!

Vierailija
53/67 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 09:15"]Entä sisäreisissä ja takareisissä? Siis ihan kunnolla? Onko sekin normaalia? Onneksi olen vaalea. (Ei AP)
[/quote]
Kyllä vain,mulla siis monirakkulaiset munasarjat mistä se johtuu.

Vierailija
54/67 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on muitakin. Rinnoissa, alavatsalla, takareisissä, jopa selässä kasvaa tummia karvoja. Ja toki käsissä ja jaloissa muutenkin. Naamakarvat vielä oma lukunsa. Lääkäri lohdutti minua, kun olin nuori, että katsopa joskus etelän maiden tummia naisia, olet vielä aika vähäkarvainen heidän rinnallaan.

Vierailija
55/67 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 08:58"]

Ne hormoonit, ne hormoonit..mulla kasvaa kanssa. On tämä naisena elo ja olo jausaa ja kivaa, ja kun enemmän ikää tulee, niin leukaperät ja ylähuuleen tulee karvaa etc etc. Ap ikäsi?

[/quote]

Olen 35 vuotias. Karvojen kasvu vaan yltyy sitä mukaan kun vuosia kertyy mittariin. Nyt kun tarkemmin mietin höyheniä olkoi ilmestyä ensimmäisen lapsen myötä.

AP

Vierailija
56/67 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuo vitonen. Ikää jo 46, nyt pari vuotta tullut leukaan karvoja. Karvoja löytyy myös takareisistä. Kyllähän naisilla kun estrogeeni vähenee ja tekee tilaa testosteroiinille niin karvankasvu kiihtyy.

Vierailija
57/67 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:03"] Mun mies ainakin halveksuu näitä "naisellisia" naisia, joiden elämän sisältö on peilissä, merkkilaukuissa ja niiden shoppailussa. On sanonutkin että rakastaa itsevarmuuttani kun en jaksa ulkonäköjutuista stressata. On oikeasti todella vapauttavaa voida nauttia ihanasta seksistä, vaikka kasvaisikin vähän sänkeä säärissä ja karvaa kankkujen välissä. Yksi aamu tutki haituvia kasvoissa ja piti sitä äärimmäisen mielenkiintoisena, osana minua. Hänen maailmansa kaunein nainen. [/quote] Mä olen samanlainen mies.  Vaimon ei tarvitse koskaan meikata eikä sheivata mun takia ja on aina kaunis ja haluttava... Mies 30v [/quote] Ihan varmasti joo! Vaimon ei tarvitse meikata kun voi käydä jyystämässä Piiaa joka jaksaa pitää huolta itsestään.

[/quote]

Ei Piia joka pitää huolta itsestään ja laittaa itseään tunnin ennen kauppaan lähtöä ole yhtään sen haluttavempi mitä vaimoni joka ei meikkaa ja lähtee 5 minuutissa. Ero onkin siinä kun miehenä rakastan sisintä, kuinka kaunis ja hyvä hän on luomuna,  kelpaa ihan tuollaisenaan kaikista parhaiten... Mies 30v

[/quote]

Kuin AV:n oppikirjasta lainattua "mitä jokainen nainen haluaa mieheltään kuulla..." Hyvin on opit menny perille jos tosiaan oikeasti heteromies olet.

Vierailija
58/67 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:46"]

[/quote]

[/quote]

Kuin AV:n oppikirjasta lainattua "mitä jokainen nainen haluaa mieheltään kuulla..." Hyvin on opit menny perille jos tosiaan oikeasti heteromies olet.
[/quote]

Moni nainen varmaan kuulisikin, mutta ei usko kuitenkaan. Kun on niin vahvasti manipuloitu se kauneuskäsitys ja naisellisuuden mielikuva. Ellei oo pakkelit naamassa kaupassa niin näyttää niin hailakalta ja kaikki luulee että oon sairas taijotain. Iho on väärän värinen ja kaikki huomaa sen näpyn leuassa, ilman ripsaria näyttää ihan ripsettömältä alienilta.

Totuushan on se, että 99% ihmisistä ei kiinnosta ja loput 1% saa sen egobuustauksen epävarmalle itsetunnolleen (mä sentään laittauduin..)

Vierailija
59/67 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/67 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin naiset! Olkaa vaan läskejä ja karvaisia. Kyllä miehet tykkää... huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä