karvoja rinnoissa
Minulla kasvaa karvoja nännien ympärillä. Kuvottavaa! Löytyykö kohtalotovereita vai olenko kenties ainoa nainen kuka kärsii tästä nolosta ongelmasta?
Kommentit (67)
Joillakin nyt vain sattuu olemaan runsaampaa karvankasvua, eikä se tarkoita että olisi jokin sairaus tai että se olisi epänormaalia. Eikä se myöskään katso ikää. :) Veikkaan että geenit vaikuttavat suurimmaksi osin..
Itsekin kärsin samasta asiasta. N18
Mitä ihmeen apinoita ja hormonihirviöitä täällä oikein on, hyi helkkari. Ei normaalisti naisten noin karvaisia kuulu olla. Tai sitten pitää sukujuuret olla jossain sademetsissä..
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:25"]
Juuri niin naiset! Olkaa vaan läskejä ja karvaisia. Kyllä miehet tykkää... huoh.
[/quote]
Ainakin piilohomot kun ei ole liikaa naista :D .
Mun mies ainakin halveksuu näitä "naisellisia" naisia, joiden elämän sisältö on peilissä, merkkilaukuissa ja niiden shoppailussa. On sanonutkin että rakastaa itsevarmuuttani kun en jaksa ulkonäköjutuista stressata. On oikeasti todella vapauttavaa voida nauttia ihanasta seksistä, vaikka kasvaisikin vähän sänkeä säärissä ja karvaa kankkujen välissä. Yksi aamu tutki haituvia kasvoissa ja piti sitä äärimmäisen mielenkiintoisena, osana minua. Hänen maailmansa kaunein nainen.
Olen mies ja olen muuten lähes karvaton, ei ole kuin sytytyslanka navasta alaspäin ja sitten kummassakin nännissä kasvaa aina n.5 tummaa pitkää karvaa, vaimo aina kun lähetyssaarnaajassa nussitaan niin hampailla repii niitä karvoja kiduttavasti irti:D
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:03"]
Mun mies ainakin halveksuu näitä "naisellisia" naisia, joiden elämän sisältö on peilissä, merkkilaukuissa ja niiden shoppailussa. On sanonutkin että rakastaa itsevarmuuttani kun en jaksa ulkonäköjutuista stressata. On oikeasti todella vapauttavaa voida nauttia ihanasta seksistä, vaikka kasvaisikin vähän sänkeä säärissä ja karvaa kankkujen välissä. Yksi aamu tutki haituvia kasvoissa ja piti sitä äärimmäisen mielenkiintoisena, osana minua. Hänen maailmansa kaunein nainen.
[/quote]
Mä olen samanlainen mies. Vaimon ei tarvitse koskaan meikata eikä sheivata mun takia ja on aina kaunis ja haluttava... Mies 30v
Mulle kasvaa aina toiseen rintaan sellainen hullu karva, musta ja paksu. Ja huomaan sen aina vasta kun on jo monta senttiä pitkä. Olen ajatellut kasvattaa siitä sellaisen ajatuskarvan, mitä voisi aina filosofisia ajatuksia miettiessä sivellä, kuten viisaat ajattelijat partaansa.