Lähteekö kukaan ruman miehen kanssa treffeille?
Kommentit (18)
Sori ei pysty, paitsi jos olet pitkä ja tumma ja akateeminen.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 03:05"]Mikä sussa on rumaa?
[/quote]
Naama.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 03:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 03:05"]Mikä sussa on rumaa? [/quote] Naama. -Ap
[/quote]
Onko joku sanonu rumaksi vai omasta mielestäsi?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 03:15"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 03:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 03:05"]Mikä sussa on rumaa? [/quote] Naama. -Ap
[/quote]
Onko joku sanonu rumaksi vai omasta mielestäsi?
[/quote]
No on varmasti joku sanonut joskus rumaksi, mutta kyllähän nyt peilistä nään että olen ruma :D
-Ap
Huonojen ominaisuuksien mainostamisella yritetään aina kiristää ihmisiä suhtautumaan positiivisesti. Jos joku sanoo olevansa ruma, työtön tai köyhä, kaikkien on periaatteessa pidettävä häntä hienona ihmisenä, jos ei halua itse vaikuttaa pinnalliselta.
Ei se naama, vaan se luonne ja käyttäytyminen :) Jos en olis jo parisuhteessa niin voisin ehdottomasti lähtee jos kertosit vaikka omista harrastuksista tai lempparijutuista ja muuta tietoa.
Miten sinä määrittelet jonkun rumaksi .voi olla sun silmissä ruma ja toisten silmissä söpö. Ulkonäkö pettää .ja voihän olla komea ja et kestä olla sen kanssa 5min koska puhuu paskaa tai on juntti
Rumuus ei haittaa mutta itsevarmuuden ja karisman puute on pahin turn of!!
Voisiko tätä kysellä vaikka suomi24:ssä? Ärsyttää, kun tästä on tullut joku ihmeen treffipalsta. Kai täällä saa alkaa sitten myös etsiä vuokralaista ja myydä sohvaa?
Olen naimisissa rumahkon miehen kanssa. Hän on älykäs, ystävällinen ja omaa vahvan itsetunnon, Hänellä on ollut monta tyttäystävää ennen minua joten ei todellakaan ole mikään rassukka.
Ihanalla miehellä ei ulkonäkö merkitse mitään kun kaikki muu on kohdallaan. En vaihtaisi.
En minäkään kedon kaunein kukkanen ole, en lähelläkään, mutta ei se asia ole vaikuttanut ystävien määrään. Olen laittanut kuntoon ne asiat mitkä laitettavissa on, eli mm. hampaat, hiukset, vaatetuksen ja painon. Itsetuntoni on hyvä, pärjään hyvin erilaisten ihmisten kanssa, katson silmiin, hymyilen ja osaan jutella, joten niillä pärjää pitkälle. Mites ap sinä - onko sinulla ystäviä ja miten yleensäkin tulet toimeen muiden ihmisten kanssa? Minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 03:03"]
Vaikka ensi viikonloppuna?
[/quote]
Tuskin,tosin jonkun mielestä ruma voi olla toisen mielestä hyvinkin viehättävä.Ei ole kuitenkaan järkeä lähteä treffeille,jos ei tunne vetoa treffikumppaniin.
Kun tapasin tulevan mieheni ensimmäistä kertaa niin ei meinannut pokka pitää kun hän oli mielestäni niin omituisen näköinen. Tutustumisen, ystävystymisen ja lopulta rakastumisen myötä mies sitten muuttui koko ajan komeammaksi ja on nyt upein ilmestys maan päällä <3 Kumma juttu, kun valokuvien perusteella on kuitenkin yhä samannäköinen kuin 3 vuotta sitten...
Me naiset ollaan siitä kummia kapistuksia että se vanha kulunut sanonta onkin totta: miehen ulkonäöllä ei loppupeleissä ole mitään väliä.
Jos olisin aikeissa käydä miesten kanssa treffeillä, mitä en ole, niin aivan varmasti voisin käydä kanssasi kahvilla, edellyttäen tietenkin että pidät hygieniastasi huolta ja olet muutenkin fiksukäytöksinen ihminen. Rumuus on pitkälti katsojan silmissä lopultakin, ja minä nyt olen sellainen, että melkein missä tahansa näen sen kauniinkin puolen. En oikeasti usko että olet ollenkaan mikään ruma ihminen, etenkin jos suusi avattuasi olet kiva ja leppoisa tyyppi.
Mikä sussa on rumaa?