Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmaantuuko alapää?

Vierailija
04.01.2022 |

Mietin tässä kun hiuksissa alkaa esiintymään harmaata, niin harmaantuko alapääkin jossain vaiheessa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli oltua saunassa vaimon kanssa. Huomasin hänellä olevan harmaita karvoja alapäässä. Tokaisin hänelle että sinulla alkaa pillu karvat harmaantua. Hän katsoi alapäästään. Ei ne on hämähäkin verkkoja. Hän vastasi.

Taitaako parempaa vihjettä miehelle antaakkkaan!

Vierailija
22/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aina ollut tuuhea karvoitus alakerrassa. Nyt 54v. miehenä huomasin miten on alkanut harvenemaan ja tullut harmaita karvoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta vain sen..

..kysyjän, ap:n yläpää.

(Kun noin "fiksuja" täällä kyselee..;))

Vierailija
24/25 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla ne on jos useampia vuosia sitten alkaneet harmaantumaan ja harventumaan. Hänellä oli todella tuuhea puska aikanaan ja erityisesti häpyhuulien ympärillä. Nyt on venuskukkula paljastumassa ja sopivasta kulmasta katsottuna näyttää, että olisi jopa posliini, mutta onneksi ei, vaan harmaantunut puska löytyy häpyhuulien ympäriltä. Minusta tuo  näyttää kauniilta - edelleen väristään huolimatta ja siksi aina nuolen ennen panoa. Ja siis vaimo on 58v.

M56

Vierailija
25/25 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti vain. Tai poikkeuksena, ne kerrat aina kun se kapakasta haettumorsian sitten siellä mun

..makuuhuoneessa

avaa sen 'pandoran lippaansa' ja pudottaa ne sen kaikki vaatteensa:

niin silloin, aina mun oma alapääharmaantuu aina, yhden karvan verran. (syytä en tiedä. näin aina käy)