Mies "pelästyy" kondomia. Mikä avuksi?
Mies sanoo ettei ole vuosiin harrastanut seksiä (pitkä seksitön parisuhde) Sanoi myös että minä olen liian kuuma.
Ensimmäisellä kerralla selvästi pelästyi, toisella kerralla hän oli ihan valmis, mutta taas se kortsu pilasi kaiken. Annoin sitten suulla jotta hänelle jäisi hyviä mielikuvia.
Olihan tämä toinen kerta selvästi parempi. Kaikki muu toimii todella hyvin.
Mutta miten yli tuosta kondomin laittamisesta, siliteltiin siinä toisiamme pitkään, mutta ei se vaan enää toiminut.
Olemme yli kolmekymppisiä jo.
Help?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Paljaalla?
Ei ole vaihtoehto ainakaan nyt.
Seksiä voi harrastaa muutenkin kuin yhdynnällä, totta, muttamutta. Samaa kysyisin, mitä mies sitten teki sulle, että sulle jäi seksistä kiva tunnelma.
Varmaan kannattaa rauhassa edetä. Miehellä myös kannattaa opetella ihan yksinään sen kumin kanssa, miten se laitetaan ja miltä tuntuu, ettei pelästy tai jäädy niin helposti jatkossa. Jos erektio lopahtaa, lääkettä kehiin herkästi, myöhemmin toiminee sitten ilmankin.
Paljaalla en antaisi ennen sp-testit molemmin puolin tehty ja muu ehkäisy hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän teki sinulle??
Sormilla. En ole koskaan saanut oikeasti hyvää suulla joten ei haitannut.
Epäilin että onkohan hän yhtä kokematon kun sanoi. Uskon että on, täytyy ensi kerralla neuvoa mitä niillä käsillä tehdään. Mutta tuossa meni jo useampi tunti...
Läheisyys on itselleni todella tärkeää ja sitä kyllä sain.
Pitää vaan yrittää. Jännitys aiheuttaa monille sen, että kun kumi vedetään päälle niin lörpähtää. Kun jännitys helpottaa, niin asiat voivat toimia. T:mies
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaan yrittää. Jännitys aiheuttaa monille sen, että kun kumi vedetään päälle niin lörpähtää. Kun jännitys helpottaa, niin asiat voivat toimia. T:mies
Luulisin että tästä on kyse. Kiitos!
Aina kun miehellä joku ongelma, se on maailman suurin asia. Kun on suuri joukko naisiakjotka ei KOSKAAN saa orgasmia, ei kukaan korvaansa lotkauta. Miehen saamiset maailman tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun miehellä joku ongelma, se on maailman suurin asia. Kun on suuri joukko naisiakjotka ei KOSKAAN saa orgasmia, ei kukaan korvaansa lotkauta. Miehen saamiset maailman tärkein asia.
Niin siis tekisi mieli kommentoida miehelle että hänpä ei nähnyt miten minua jännitti, hän oli heti alkuun ihan valmis, minä olin jäässä, mutta eihän se näy!
Myöhemminkään en pystynyt ihan rentoutumaan.
Mutta en nyt viitsi vetää enempää huomiota asialle. Asia ei haittaa, olen itse samanlainen, aika herkkä. Ja se on ihana ominaisuus miehessä!
Ap
Heitä roskiin kortsut. Harvoin naiset niitä haluaa käyttää. Sanovat ettei saa sisälle päästää. Jos sattuu joku joka ehdottomasti haluaa kumia käyttää, lähden pois.
Yhesti paljaalla vähän aikaa ja ongelma ratkeaa. Mutta ei naiset sitä ymmärrä. Ennemmin ihmetellään vauva palstalla
Vierailija kirjoitti:
Yhesti paljaalla vähän aikaa ja ongelma ratkeaa. Mutta ei naiset sitä ymmärrä. Ennemmin ihmetellään vauva palstalla
Mitä ihmettä! Voi yksinkertaisuus! :D
Sitten sinulla miehenä on varmaan joku ehkäisy käytössä ja samalla suoja tauteja vastaan.
Koska mnulla ei ole, enkä hormoneja syö, koska en silloin ole oma itseni.
Ap
En ole vaatinut miehiltö kondomia ainakaan 10v,haen apteekista naisten kondomeja niin ei tarvi jankata käyttöä. En edes ymmärrä miksei naiset voisi aina käyttää?
Vierailija kirjoitti:
En ole vaatinut miehiltö kondomia ainakaan 10v,haen apteekista naisten kondomeja niin ei tarvi jankata käyttöä. En edes ymmärrä miksei naiset voisi aina käyttää?
Kukaanhan ei tässä jankkaa yhtään mitään.
Enpä ole missään nähnyt näitä naisten versioita, vaikka juuri kävin valikoimia läpi. Taitavat olla aika vaikeasti löydettäviä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän teki sinulle??
Epäilin että onkohan hän yhtä kokematon kun sanoi. Uskon että on, täytyy ensi kerralla neuvoa mitä niillä käsillä tehdään. Mutta tuossa meni jo useampi tunti...
Elä hötkyile neuvomisen kanssa. Odottele vähintään viisi vuotta jos sitten vaivihkaa alat neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän teki sinulle??
Elä hötkyile neuvomisen kanssa. Odottele vähintään viisi vuotta jos sitten vaivihkaa alat neuvoa.
Jostain syystä kuvittelet tietäväsi oliko kyseinen hetki edes oikea, jotta neuvoilla olisi edes ollut minkäänlaista merkitystä?
Huvittavaa.
Opettele laittamaan se kondomi suulla päälle. Hetken kun antanut suulla niin sitten kumi päälle ja itse asiaan.
Paljaalla?