Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamattomia syyllistetään, samaan aikaan rokotetut matkailevat ulkomailla

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rokote, jos noin harmittaa muiden matkailu.

Vierailija
2/10 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkaillut ennen pandemiaa enkä sen aikana. Tuskin myöskään sen jälkeen. T. 3xrokotettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teistä oo enää kukaan kiinnostunut. Marginaalia.

Vierailija
4/10 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suon mielelläni tutulle eläkeläispariskunnalle kuukauden loman Espanjassa. Ovat toisen kaverini asunnossa siellä sillä aikaa, kun asunnon omistaja tuli joulunvietoon Suomeen tapaamaan lapsiaan ja lapsenlapsiaan.

Rokotteet on tietysti heillä kunnossa kaikilla.

Vierailija
5/10 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Toisaalta säälin heitä. Toki jokaisen oma valinta.

Omat matkustushalut ovat seis, palanneeko koskaan. Olen motivoitunut, etteivät palaa.

Vierailija
6/10 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihan hyvä että rokottamattomat pysyis ihan vaan Suomessa, me rokotetut sen sijaan voidaan matkustella senkin edestä!

Vierailija
7/10 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten he tuovat meille uuden koronavirusmuunnoksen ja sen jälkeen ihmetellään, miten kamalia ne rokottamattomat voivatkaan olla, kun tartuttavat tautia ja vievät tehohoitopaikat, vaikka teholla olisi vain rokotettuja.

Vierailija
8/10 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten he tuovat meille uuden koronavirusmuunnoksen ja sen jälkeen ihmetellään, miten kamalia ne rokottamattomat voivatkaan olla, kun tartuttavat tautia ja vievät tehohoitopaikat, vaikka teholla olisi vain rokotettuja.

No kuules rokottamattomissa ne variantit kehittyvät.

Vierailija
9/10 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syyllistetä. Ihan itse olette pöljiä kaikenlaisia huuhaauutisia ja - teorioita uskovia kun kaikki sekopäiset syyt olla ottamatta rokotteita. Jos ei lääketieteellistä syytä niin korvien välissä on ongelma, ei rokotteissa eikä rokotetuissa.

Vierailija
10/10 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusajatuksena haluan sanoa, että itse tapaan mieluummin ihmisen, joka ei ole rokotettu, mutta on pitänyt huolta turvaväleistä kuin rokotetun, joka on edellisellä viikolla käynyt ravintolassa, lätkämatsissa ja ollut seitsemän kertaa ruuhkabussissa.

Sama sitten siinä, kun puhutaan hoitajista. Minä haluan läheiselleni ennemmin hoitajan, jota ei ole rokotettu, mutta joka on elänyt vastuullisesti ja ovat siten todennäköisemmin terveitä kuin rokotetun, joka on koronapassin turvin käynyt siellä samaisessa lätkämatsissa ja joissakin bileissä.

Suosittelen koronarokotetta jokaiselle riskiryhmäläiselle, jotta

a)heidän terveytensä ei vaarantuisi

b)sairaanhoitomme ei kuormittuisi liikaa

Nyt onneksi näyttää Omikronin vuoksi korona taittuvan ja laimentuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi