Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies sanoo positiivisia asioita lähes kaikille naisille,

Vierailija
24.04.2015 |

niin onko se silloin lähes takuuvarma pettäjä ja pelimies?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:07"]

Suomalaisen miehen rooli on aika ahdas. Keskimääräistä sosiaalisempana miehenä törmään siihen jatkuvasti. Ilmeisesti kaikki muu paitsi yksitavuinen urahtelu voidaan tulkita seksuaalisen kiinnostuksen osoitukseksi. Itse olen ilmeisesti suomalaisittain ylisosiaalinen, joten saatan jäädä suustani kiinni niin postinkantajan kuin kaupan kassankin kanssa, enkä pidä pientä flirttiäkään pahana kunhan molemmille on selvää, että nimettömässä tosiaan on se sormus. Siitä huolimatta välillä miehetkin kokevat sosiaalisuuteni soidinkutsuna ja kokevat tarpeelliseksi tähdentää omaa heterouttaan, vaikka itse luulin vain käyväni mukavan ihmisen kanssa mielenkiintoista keskustelua. 

Onneksi vaimoni on Karjalasta kotoisin, eikä stressaa turhia siitä että ihmiset puhuvat keskenään, suulas kun on itsekin.

[/quote]

Meillä päin on tällainen R-kioskin myyjä (mies) ja voi että se on ärsyttävä. Komeakin on vielä. Olen monet kerrat nähnyt, kun naiset luulee sen iskeneen silmänsä heihin ja ovat selvästi mielissään. Mahtaa olla kurja pudotus kun tajuavat, että mies onkin vain leikitellyt heidän tunteillaan ja oikea ajatus miehellä onkin heistä, että "siinä menee taas vaan yksi asiakas." Mutta tätä suruahan mies ei näe eikä nyt varmaan kukaan oikein kehtaa mennä jälkikäteen sanomaankaan, miten satutti, kun luuli miehen osoittaneen kiinnostusta ja sitten ei ollutkaan näin. Eli flirttailkaa vain tutuille, joiden tiedätte ei-kuvittelevan siitä sen enempää.

Vierailija
22/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:22"]

Miten niin turhaan? Miksi kaiken pitää johtaa johonkin? Eikö voi vain piristää omaa ja toisen päivää muutamalla ansaitulla kohteliaisuudella, ansaituilla kehuilla tai lyhyellä hyvän henkisellä keskustelulla? Ollaan vain kaikki tuppisuita jos ei aiota avioon? Kuulostaa aika tylsältä...

[/quote]

No siksi, ettei mulla ole miestä. Vai kuinka paljon itse nautit naista kaivatessaai aivan turhasta huomiosta? "Hähää, tässä ois kaunis, kiva nainen, joka ei oikeasti sinusta kuitenkaan välitä, etsi joku muu, senkin mulle OIKEASTI kelpaamaton moukka". Olisko kiva tunne?

[/quote]

Voin tähän kyllä kommentoida, että varsinkin nuorempana miehenä ja vieläkin ihan jatkuvasti tulee ylitulkittua asioita. Mutta se on vain elämää, pitää vain hyväksyä se että IHAN ITSE kuvittelee joskus liikoja asioista. Se ei ole kenenkään syy, niin vain käy. Ei siitä kannata katkeroitua tai sulkeutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa. Koska jos erehtyy puhumaan, niin pillun perässähän sitä jo ollaan. Vähintään pitäisi ymmärtää seurustelemaan alkaa.

Vierailija
24/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:34"]

Miten niin turhaan? Miksi kaiken pitää johtaa johonkin? Eikö voi vain piristää omaa ja toisen päivää muutamalla ansaitulla kohteliaisuudella, ansaituilla kehuilla tai lyhyellä hyvän henkisellä keskustelulla? Ollaan vain kaikki tuppisuita jos ei aiota avioon? Kuulostaa aika tylsältä...

[/quote]

No siksi, ettei mulla ole miestä. Vai kuinka paljon itse nautit naista kaivatessaai aivan turhasta huomiosta? "Hähää, tässä ois kaunis, kiva nainen, joka ei oikeasti sinusta kuitenkaan välitä, etsi joku muu, senkin mulle OIKEASTI kelpaamaton moukka". Olisko kiva tunne?

[/quote]

Voin tähän kyllä kommentoida, että varsinkin nuorempana miehenä ja vieläkin ihan jatkuvasti tulee ylitulkittua asioita. Mutta se on vain elämää, pitää vain hyväksyä se että IHAN ITSE kuvittelee joskus liikoja asioista. Se ei ole kenenkään syy, niin vain käy. Ei siitä kannata katkeroitua tai sulkeutua.

[/quote]

Haista nyt paska. Haluaisin ihan nähdä sen ihmisen, joka tekee valintaa: katkeroidunko vain en ja VALITSEE, että jep, mä katkeroidun. Tajuatko? Katkeroituminen tapahtuu vaiheessa, jolloin sitä ei itse enää voi perua tai ei huomaa sen tapahtuneen. Mutta noinhan sä voit kätevästi ajatella, että ei koske sua ja pyhimysrengasta pitää pääsi päällä.  Tyypillinen mies.

Vierailija
25/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti opettanut olemaan kaikille kohtelias, vaikkei sitä aina tarkoittaisikaan:DVastuu jää kuulijalle.

Vierailija
26/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Meillä onkin töissä yks sun kaltaisesi mies. Se on vähän tuijotellut minua sillä silmällä. Mulla taas on omista syistäni johtuen prosessi meneillään. Eli ei olis nyt mun syy, jos mä vedätän poikaparkaa ja näyttelen ihastunutta, kun se on niin ihanaa kun sellainen nuori kolli kattelee mua viattoman sinisillä silmillään? Oikeasti mun prosessissa mä kaipaan rakkautta, mutta en noin nuorelta ja siksi hänet voisi ottaa sijaiskärsijäksi mun prosessiin. Ihanaa, ettei se olekaan mun syy, jos näin teen!! Eikä pojankaan kannata katkeroitua, jos ihastuu syvemminkin ja mä paljastun "vain ihan kaikella ystävyydellä" suhun kontaktia ottaneelta. Jep jep.

Vierailija
27/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, sainpas ketjun tapettua!

Vierailija
28/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Haista nyt paska. Haluaisin ihan nähdä sen ihmisen, joka tekee valintaa: katkeroidunko vain en ja VALITSEE, että jep, mä katkeroidun. Tajuatko? Katkeroituminen tapahtuu vaiheessa, jolloin sitä ei itse enää voi perua tai ei huomaa sen tapahtuneen. Mutta noinhan sä voit kätevästi ajatella, että ei koske sua ja pyhimysrengasta pitää pääsi päällä.  Tyypillinen mies.

[/quote]

En väittänyt asiaa valinnaksi. Itse asiassa en usko varsinaisesti vapaaseen tahtoon vaan pidän sitä mielen luomana illuusiona. Tarkoitan, että katkeroituminen asiasta saa näkemään maailman mustempana kuin mitä todellisuus on, mutta eihän sitä voi itse valita kuten ei monia muitakaan tapahtumia.

Nuorena minulla meni n. 10 vuotta onnettomissa ihastuksissa toisensa perään ja kyllä välillä varmasti oli itsellänikin katkera ja väsynyt olo. Aika kuitenkin paransi haavat minun kohdallani. Mielestäni ikä antaa myös perspektiiviä asioihin, monet nuorena valtavilta tuntuneet asiat ovat kutistuneet aika pieniksi.