Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies sanoo positiivisia asioita lähes kaikille naisille,

Vierailija
24.04.2015 |

niin onko se silloin lähes takuuvarma pettäjä ja pelimies?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:22"]

Miten niin turhaan? Miksi kaiken pitää johtaa johonkin? Eikö voi vain piristää omaa ja toisen päivää muutamalla ansaitulla kohteliaisuudella, ansaituilla kehuilla tai lyhyellä hyvän henkisellä keskustelulla? Ollaan vain kaikki tuppisuita jos ei aiota avioon? Kuulostaa aika tylsältä...

[/quote]

No siksi, ettei mulla ole miestä. Vai kuinka paljon itse nautit naista kaivatessaai aivan turhasta huomiosta? "Hähää, tässä ois kaunis, kiva nainen, joka ei oikeasti sinusta kuitenkaan välitä, etsi joku muu, senkin mulle OIKEASTI kelpaamaton moukka". Olisko kiva tunne?

[/quote]

Voin tähän kyllä kommentoida, että varsinkin nuorempana miehenä ja vieläkin ihan jatkuvasti tulee ylitulkittua asioita. Mutta se on vain elämää, pitää vain hyväksyä se että IHAN ITSE kuvittelee joskus liikoja asioista. Se ei ole kenenkään syy, niin vain käy. Ei siitä kannata katkeroitua tai sulkeutua.

[/quote]

Meillä onkin töissä yks sun kaltaisesi mies. Se on vähän tuijotellut minua sillä silmällä. Mulla taas on omista syistäni johtuen prosessi meneillään. Eli ei olis nyt mun syy, jos mä vedätän poikaparkaa ja näyttelen ihastunutta, kun se on niin ihanaa kun sellainen nuori kolli kattelee mua viattoman sinisillä silmillään? Oikeasti mun prosessissa mä kaipaan rakkautta, mutta en noin nuorelta ja siksi hänet voisi ottaa sijaiskärsijäksi mun prosessiin. Ihanaa, ettei se olekaan mun syy, jos näin teen!! Eikä pojankaan kannata katkeroitua, jos ihastuu syvemminkin ja mä paljastun "vain ihan kaikella ystävyydellä" suhun kontaktia ottaneelta. Jep jep.

[/quote]

On nyt kuitenkin vähän eri asia kuvitella itse liikaa kuin antaa tahallaan toisen ymmärtää liikaa. Itse voi kuvitella liikaa jo siitä että toinen osapuoli hymyilee sinulle...

En tässä ole vastuuta ottamassa pois tai siirtämässä, kyllä itsekin välillä lipsun liian pitkälle. Mutta silloin kyllä syyllinen löytyy peilistä ja asiat täytyy sitten puhua selväksi tarvittaessa.

Vierailija
2/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:27"]

Miten niin turhaan? Miksi kaiken pitää johtaa johonkin? Eikö voi vain piristää omaa ja toisen päivää muutamalla ansaitulla kohteliaisuudella, ansaituilla kehuilla tai lyhyellä hyvän henkisellä keskustelulla? Ollaan vain kaikki tuppisuita jos ei aiota avioon? Kuulostaa aika tylsältä...

[/quote]

No siksi, ettei mulla ole miestä. Vai kuinka paljon itse nautit naista kaivatessaai aivan turhasta huomiosta? "Hähää, tässä ois kaunis, kiva nainen, joka ei oikeasti sinusta kuitenkaan välitä, etsi joku muu, senkin mulle OIKEASTI kelpaamaton moukka". Olisko kiva tunne?

[/quote]

Voin tähän kyllä kommentoida, että varsinkin nuorempana miehenä ja vieläkin ihan jatkuvasti tulee ylitulkittua asioita. Mutta se on vain elämää, pitää vain hyväksyä se että IHAN ITSE kuvittelee joskus liikoja asioista. Se ei ole kenenkään syy, niin vain käy. Ei siitä kannata katkeroitua tai sulkeutua.

[/quote]

Meillä onkin töissä yks sun kaltaisesi mies. Se on vähän tuijotellut minua sillä silmällä. Mulla taas on omista syistäni johtuen prosessi meneillään. Eli ei olis nyt mun syy, jos mä vedätän poikaparkaa ja näyttelen ihastunutta, kun se on niin ihanaa kun sellainen nuori kolli kattelee mua viattoman sinisillä silmillään? Oikeasti mun prosessissa mä kaipaan rakkautta, mutta en noin nuorelta ja siksi hänet voisi ottaa sijaiskärsijäksi mun prosessiin. Ihanaa, ettei se olekaan mun syy, jos näin teen!! Eikä pojankaan kannata katkeroitua, jos ihastuu syvemminkin ja mä paljastun "vain ihan kaikella ystävyydellä" suhun kontaktia ottaneelta. Jep jep.

[/quote]

On nyt kuitenkin vähän eri asia kuvitella itse liikaa kuin antaa tahallaan toisen ymmärtää liikaa. Itse voi kuvitella liikaa jo siitä että toinen osapuoli hymyilee sinulle...

En tässä ole vastuuta ottamassa pois tai siirtämässä, kyllä itsekin välillä lipsun liian pitkälle. Mutta silloin kyllä syyllinen löytyy peilistä ja asiat täytyy sitten puhua selväksi tarvittaessa.

[/quote]

Tiedän, siksi en ymmärräkään, mitä iloa flirtistä on. Minulle se ei ainakaan tuo mitääna, mitä elämältä haluaisin, elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska muuten vaan mukava tyyppihän se ei voi olla?

Vierailija
4/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen, sanon positiivisia asioita myös miehille, en tykkää puhua kenestäkään pahaa selän takana tai kasvotusten. Seison kuitenkin omien mielipiteiden takana, enkä ole mikään kynnysmatto.

En vain ymmärrä miksi pitäisi olla negatiivinen, olen mielummin positiivinen. Tyhjänvalittajat ja kaikesta ruikuttavat ovat minusta masentavaa seuraa, ei sellaista jaksa.

Vierailija
5/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon positiivista lähes kaikille ihanille naisille töissä, päivittäin. Flirttailen avoimesti ja paljon, huumorilla, tai ainakin naamioin sen niin...

Oikeasti mietin jatkuvasti miten syvää rakkauteni vaimooni on, tai on koskaan ollut, koska tuntuu siltä että todella kevyesti syntyisi vahvempia tunteita muita naisia kohtaan. Tällä hetkellä minut pelastaa ehkä vain se että kohde vaihtuu aina niin nopeasti ettei tunteet ole ehtineet syventyä. Toisaalta yritän kyllä pysyä uskollisena, ei huvittaisi erotakaan pienen tai suuren ihastumisen takia.

Niin, tosiaan, varmaan eroaisin ennemmin ennenkuin pettäisin, ainakin kovasti yrittäisin edetä tässä järjestyksessä. Joskus vaan huolettaa että tunteet voi ylittää järjen... mutta pidän itseäni yhden naisen miehenä, kun ei nyt 10+ vuoteen ole muita kuitenkaan koskaan ollut.

Vierailija
6/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:38"]

Niin, koska muuten vaan mukava tyyppihän se ei voi olla?

[/quote]

Tuntuu vaan oudolta että joku viitsii kaikkia kehua. Ihan kuin yrittäisi jotenkin liikaa olla hyvä. Tai jotain..

Vierailija
7/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon - tai ainakin koitan sanoa - kivoja juttuja kaikille ihmisille. En ole takuuvarma pettäjä, vaan lähimmäisenrakkautta tunteva ja muista välittävä empaattinen ihminen. Ai, mutta olenkin nainen, ehkä se muuttaa kaiken ;)

ps. Älä nyt ap hyvä lähde siitä oletuksesta, että jos toiselle sanoo mukavia asioita se on seksuaalissävytteistä flirttiä

Vierailija
8/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta mieheltä. 

Ei pelimiehet sano positiivisia asioita. Ne härnää naisia. Mikä kyllä toimii pillunsaannissa paremmin kuin "positiivisten asioiden sanominen". 

Vierailija
9/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehen ei missään nimessä kannata sanoa mukavia asioita kaikille naisille, varsinkaan niin, että nämä kuulevat kun hän kehuu muita. Naiset ajattelevat silloin helposti itsestään, etten mä tolle nyt niin erityinen ollutkaan, eivätkä ole niin lääpällään. 

Mutta on toisaalta surullista, kun itseä lähentelee mies, joka on kaikille naisille mukava, tulee sellainen olo, että tuolle kelpaisi kuka vaan. Mutta lopulta valitsin tällaisen miehen itselleni - ja hän on kyllä oikea helmi. 

Vierailija
10/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:41"]

Minä sanon - tai ainakin koitan sanoa - kivoja juttuja kaikille ihmisille. En ole takuuvarma pettäjä, vaan lähimmäisenrakkautta tunteva ja muista välittävä empaattinen ihminen. Ai, mutta olenkin nainen, ehkä se muuttaa kaiken ;)

ps. Älä nyt ap hyvä lähde siitä oletuksesta, että jos toiselle sanoo mukavia asioita se on seksuaalissävytteistä flirttiä

[/quote]

Mutta aika hölmöä hämätä vastakkaista sukupuolta luulemaan, että olet kiinnostunut, koska jos jollain on rakkausvaje, hän kyllä rakastuu :(((  Kannattaa ainakin tutustua ensin sen verran, että toinen ymmärtää, ettet heti ole iskemässä tai kokeilemassa, saatko kiinnostusta. Kun tuntee toisen ja ollaan jo friendzonella, on flirttikin ihan jees.

Vierailija
11/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:45"]

Mutta on toisaalta surullista, kun itseä lähentelee mies, joka on kaikille naisille mukava, tulee sellainen olo, että tuolle kelpaisi kuka vaan. Naiset ajattelevat silloin helposti itsestään, etten mä tolle nyt niin erityinen ollutkaan, eivätkä ole niin lääpällään. 

[/quote]

No ehkä vähän tuollaiselta siis itsestäni tuntuu.

ap

Vierailija
12/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:52"]

Mutta on toisaalta surullista, kun itseä lähentelee mies, joka on kaikille naisille mukava, tulee sellainen olo, että tuolle kelpaisi kuka vaan. Naiset ajattelevat silloin helposti itsestään, etten mä tolle nyt niin erityinen ollutkaan, eivätkä ole niin lääpällään. 

[/quote]

ap

[/quote]

Se voi silti olla kiva mies. Mutta toivottavasti ei aiheuta turhaan sydänsuruja, siis ole mukava ihan vaan omaksi ilokseen.

Vierailija
13/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tulee ihan sydämmestä. Ja miksi ei. Minä ainakin tykkään kehua muita.

Vierailija
14/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

No jatkan vielä... vaikka flirttailenkin kaikille avoimesti, jos tunteeni syvenisivät, myös jakamani huomio muille vähenisi / normalisoituisi. Kunnioitan ja arvostan naisia, enkä nyt koe toimintaani kovin negatiivisena kun jätän hymyjä ja iloa jälkeeni.

Mutta kaikki sanomani tulee kuitenkin sydämestä. Suurin osa naisista ON minusta kauniita ja hymy lisää kaikkien viehättävyyttä, kyllä monet minulle kelpaisi hyvinkin. Mutta en koskaan pystyisi pitämään kahta suhdetta yllä yhtäaikaa.

Ainoa mitä pelkään on juuri turhien sydänsurujen tuottaminen...

Vierailija
15/28 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:11"]

[/quote]

ap

[/quote]

No jatkan vielä... vaikka flirttailenkin kaikille avoimesti, jos tunteeni syvenisivät, myös jakamani huomio muille vähenisi / normalisoituisi. Kunnioitan ja arvostan naisia, enkä nyt koe toimintaani kovin negatiivisena kun jätän hymyjä ja iloa jälkeeni.

Mutta kaikki sanomani tulee kuitenkin sydämestä. Suurin osa naisista ON minusta kauniita ja hymy lisää kaikkien viehättävyyttä, kyllä monet minulle kelpaisi hyvinkin. Mutta en koskaan pystyisi pitämään kahta suhdetta yllä yhtäaikaa.

[/quote]

mä en oikein pidä miehistä, jotka flirttaillee mulle turhaan. Mutta mulla onkin niin huonoja kokemuksia siitä, että miehet ei koskaan ymmärrä mua, eikä oikeasti ole minusta kiinnostuneita, tai jos ovat niin eivät uskalla osoittaa sitä, että en ole oikea henkilö sanomaan mitään. Mä en nykyään enää lähdekään mukaan mihinkään tuollaiseen, ettei minuun sattuisi enää koskaan.

Vierailija
16/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen rooli on aika ahdas. Keskimääräistä sosiaalisempana miehenä törmään siihen jatkuvasti. Ilmeisesti kaikki muu paitsi yksitavuinen urahtelu voidaan tulkita seksuaalisen kiinnostuksen osoitukseksi. Itse olen ilmeisesti suomalaisittain ylisosiaalinen, joten saatan jäädä suustani kiinni niin postinkantajan kuin kaupan kassankin kanssa, enkä pidä pientä flirttiäkään pahana kunhan molemmille on selvää, että nimettömässä tosiaan on se sormus. Siitä huolimatta välillä miehetkin kokevat sosiaalisuuteni soidinkutsuna ja kokevat tarpeelliseksi tähdentää omaa heterouttaan, vaikka itse luulin vain käyväni mukavan ihmisen kanssa mielenkiintoista keskustelua. 

Onneksi vaimoni on Karjalasta kotoisin, eikä stressaa turhia siitä että ihmiset puhuvat keskenään, suulas kun on itsekin.

Vierailija
17/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:15"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

mä en oikein pidä miehistä, jotka flirttaillee mulle turhaan. Mutta mulla onkin niin huonoja kokemuksia siitä, että miehet ei koskaan ymmärrä mua, eikä oikeasti ole minusta kiinnostuneita, tai jos ovat niin eivät uskalla osoittaa sitä, että en ole oikea henkilö sanomaan mitään. Mä en nykyään enää lähdekään mukaan mihinkään tuollaiseen, ettei minuun sattuisi enää koskaan.

[/quote]

Vierailija
18/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Tuosta tosiaan voi tulla sellainen olo että tarkoittaako se sitä mitä mulle sanoo, jos sanoo kaikille "jotain"

Vierailija
19/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:15"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
20/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:07"]

Suomalaisen miehen rooli on aika ahdas. Keskimääräistä sosiaalisempana miehenä törmään siihen jatkuvasti. Ilmeisesti kaikki muu paitsi yksitavuinen urahtelu voidaan tulkita seksuaalisen kiinnostuksen osoitukseksi. Itse olen ilmeisesti suomalaisittain ylisosiaalinen, joten saatan jäädä suustani kiinni niin postinkantajan kuin kaupan kassankin kanssa, enkä pidä pientä flirttiäkään pahana kunhan molemmille on selvää, että nimettömässä tosiaan on se sormus. Siitä huolimatta välillä miehetkin kokevat sosiaalisuuteni soidinkutsuna ja kokevat tarpeelliseksi tähdentää omaa heterouttaan, vaikka itse luulin vain käyväni mukavan ihmisen kanssa mielenkiintoista keskustelua. 

Onneksi vaimoni on Karjalasta kotoisin, eikä stressaa turhia siitä että ihmiset puhuvat keskenään, suulas kun on itsekin.

[/quote]

Hyi millainen mies. Opettelisit sinäkin nyt vähän tilannetajua, etkä selittelisi, miten olet kiva ja ystävällinen. Et ole, jos miehetkin jo luulevat sinun lähentelevän! Ehket tajuakaan, millaisen määrän pahaa mieltä oletkaan saanut aikaan ja kehut vain miten kiva oot.