Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät, miten pienillä tuloilla olette tehneet lapsia?

Vierailija
24.04.2015 |

Ainakin enemmän kuin yhden lapsen. Oletteko pärjänneet pienillä tuloilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tehty kun mies oli töissä, palkka n. 2200e/kk ja minä opiskelin. 2 lasta oli tarkoitus mutta tulikin sitten 3. Heidän kanssaan elettiin pari vuotta toimeentulotuella, tai oikeastaan vähän alle kun opintolaina laskettiin tuloksi joka kuukaudelle vaikka olin sen jo aiemmin nostanut ja käyttänyt muuhun. Ihan kivasti pärjättiin, autokin oli (halpa romu kyllä).

Vierailija
2/6 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on nettotulot nyt 1900e/kk, josta asumiseen ja muihin pakollisiin laskuihin menee 900e. Taloudessa kaksi lasta ja kaksi aikuista.

Ollaan pärjätty oikein hyvin. Ei tietenkään tehdä mitään ulkomaan matkoja tms. mutta kaikki tarpeellinen saadaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tehtiin toimeentulotuella eläessä mut kun lapsi syntyi tulot oli jo yli 7000e/kk.

Vierailija
4/6 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme molemmat töissä kun esikoinen syntyi, mut kun toinen syntyi toinen oli työttömänä ja toinen opiskeli. Nyt molemmat töissä. Rahaa tulee ja rahaa menee, elämän on mentävä eteenpäin oli sillä hetkellä muutama penni enemmän tai vähemmän. Lapset on elämän paras asia, ja heitä kasvatetaan muulla kuin rahalla. Toki vakaa taloudellinen tilanne helpottaa stressiä ja antaa elämässä paljon mahdollisuuksia. Mutta peruspalkoilla, kuten kahden sairaanhoitajan palkoilla, ei juuri juhlita muutenkaan, joten aina talous pitää kuitenkin pitää tasapainossa.

Vierailija
5/6 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy töissä, saan vain työmarkkinatukea. Olen tällä hetkellä raskaana, mutta äitiysloma alkaa vasta kesällä ja oikeastaan äitiysraha mitä tulen tulen saamaan on vielä pienempi kuin työmarkkinatuki. Mies tienaa hieman päälle 2000e/kk. Lapsi oli alunperin vahinko, mutta päätettiin kuitenkin pitää :) Olemme vielä melko nuoria, joten opiskelutkin mulla on vielä eessä, sillä olen käynyt vasta lukion. En kuitenkaan onnellisempi voisi tästä lapsesta olla.

Vierailija
6/6 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein 2 lasta peräjälkeen valmistuttuani amiksesta. Hyvin pärjättiin perustuilla, mies oli välillä palkkatuella töissä. Ens syksynä menen ammattikorkeaan, mies jää lasten kanssa vuodeksi kotiin ja sitten hänkin toivottavasti jatkaa opiskeluja. Pienten kanssa pärjää tosi vähällä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän