pitäiskö ottaa yhteyttä näkijään?
Umpikujassa. Kuin olis vuosikaudet seisovassa vedessä.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:40"]No niin, anna mä nyt näen. Mitä haluat mun näkevän? On hyvin selkeää tänään, en tarvitse edes avustavia tekijöitä, joten anna tulla. [/quote] Näetkö mitä tässä pitäis tehdä kun tää elämä ei vaan toimi?
[/quote]
Kyllä. Tulevaisuuttasi varjostaa vakava sairaus. Se olisi vielä vältettävissä, mutta vaatii sinulta tiukkaa elämäntapamuutosta.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:44"]
Näetkö mulle ja ns salarakkaalle jotain. Miten tämä tilanne päättyy? Entä työkuviot?
[/quote]
Tilanne näyttää päättyvän surullisesti. Kumpikaan teistä ei tule olemaan onnellisia ja se repii teitä kumpaakin. Tulevaisuutenne näyttää ahdistavalta.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:39"]
Umpikujassa. Kuin olis vuosikaudet seisovassa vedessä.
[/quote]
Näkijöitä ei ole olemassa.
Et sitten ole kouluja yhtään käynyt? Olisi kannattanut...
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:40"]No niin, anna mä nyt näen. Mitä haluat mun näkevän? On hyvin selkeää tänään, en tarvitse edes avustavia tekijöitä, joten anna tulla. [/quote] Näetkö mitä tässä pitäis tehdä kun tää elämä ei vaan toimi?
[/quote]
Kyllä. Tulevaisuuttasi varjostaa vakava sairaus. Se olisi vielä vältettävissä, mutta vaatii sinulta tiukkaa elämäntapamuutosta.
[/quote]
No eipä kuule varjosta.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:40"]No niin, anna mä nyt näen. Mitä haluat mun näkevän? On hyvin selkeää tänään, en tarvitse edes avustavia tekijöitä, joten anna tulla.
[/quote]
Näetkö mitä tässä pitäis tehdä kun tää elämä ei vaan toimi?