Kuka julkkis olen? osa 4
Kysykää multa kysymyksiä ja yrittäkää niiden avulla selvittää kuka olen. Tai siis ketä esitän. En mää oikeasti mikään julkkis ole :D
Kysymyksiin pitää pystyä vastaamaan kyllä/ei/en tiedä tai vähintäänki hyvin lyhyesti.
Voittaja saa mainetta ja kunniaa!
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:49"]Jamie Oliver?
[/quote]
Oikein!!!!! Meillä on voittaja. Ota tästä mainetta ja kunniaa!
!!!!!!!!!
OIKEA VASTAUS OLI JAMIE OLIVER. ONNITTELUT VIESTILLE 40! ♥
!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:48"]Mikä voi olla viihdeala joka ei liity musiikkiin, urheiluun, teatteriin, elokuviin..?
[/quote]
Kokki oli. Teeveestäki tuttu.
Minä en tiedä Jamie Oliverin vaimosta yhtään mitään :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:56"]Minä en tiedä Jamie Oliverin vaimosta yhtään mitään :)
[/quote]
Kyllähän se aina niissä sen telkkariohjelmissa välillä näkyy. Joissaki enemmänki.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:56"]Minä en tiedä Jamie Oliverin vaimosta yhtään mitään :) [/quote] Kyllähän se aina niissä sen telkkariohjelmissa välillä näkyy. Joissaki enemmänki.
[/quote]No kun en ole ikinä katsonut Jamie Oliveria telkasta(kaan). Tiedän kyllä että sen niminen Huippu?kokki on olemassa. Ja mukaansa nimettyjä keittiövälineitä :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:56"]Minä en tiedä Jamie Oliverin vaimosta yhtään mitään :) [/quote] Kyllähän se aina niissä sen telkkariohjelmissa välillä näkyy. Joissaki enemmänki.
[/quote]No kun en ole ikinä katsonut Jamie Oliveria telkasta(kaan). Tiedän kyllä että sen niminen Huippu?kokki on olemassa. Ja mukaansa nimettyjä keittiövälineitä :)
[/quote]
No sitten sun oli vähän huono tätä kyllä edes arvata. Mutta onneksi jollekin oli tuttu tyyppi niin saatiin vastaus!
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:48"]Koulutuksesi???
[/quote]
En vastaa tähän.