Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautuumaa työpaikkana

Vierailija
24.04.2015 |

Minkälaisia tehtäviä ja paljonko palkka. Olisin kesätöihin menossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voi saada "matkalaisen" mukaansa. Sielu joka ei päässyt taivaaseen siirtyy sinuun ja kulkee aina mukanasi. Toisinaan pelottaa kun kuulen askelet ym mutta olen jo tottunut, paha henki tämä ei ole. Sain sen kun siivosin hautoja 15 kesäisenä, ilmeisesti joku ei tykännyt että tulin sorkkimaan. En halua pelotella.

Vierailija
2/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu teetkö yötöitä vai päivätyötä.

Vierailija
5/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:22"]

Riippuu teetkö yötöitä vai päivätyötä.

[/quote]

päivä

Vierailija
6/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta: raitista ilmaa, maanläheiset työkaverit. Onnea työpaikasta :)

Vierailija
7/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kyllä öisin siivota. Ja henget lähtee matkaan? Anna mun kaikki kestää (lukea). Haravoimista, kitkemistä , kastelua ym ym. Palkkaa en muista, on jo aikaa kun itse olin kesäduunissä hautausmaalla.

Vierailija
8/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis todellaki saa uusia kavereita jotka ei kylläkään enää ihan oo tässä elämässä enää mukana! Hautojen kaivuun yhteydessä onnekkaat saattaa nähdä vainajien osia, itse näin kerran pään ja reisiluun. Palkka on myös huippuluokkaa, työsopparissahan tuota ei tietenkään lue suoraan vaan sen saa selville vain mammapalstalta :)

Vierailija
9/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtäviä on suurimmaksi osaksi ruohonleikkuu, haravointi, kitkeminen kukkien kastelu ja niiden nyppiminen. Riippuu paikasta, että kuinka paljon pääsee tekemään esim. nurmikoita, käytävien kunnostusta ja pensaiden leikkuuta. Joillakin hautausmailla on myös hautojen kaivuuta, vahtimestarin töitä tai kivitöitä, mutta harvemmassa niitä pääsee tekemään nuoret tai ekakertalaiset. 

Noi kummitusjutut ei oo mitään normijuttuja. Mulle ei oo sellaisia kohdalle osunut eikä sitä oikeesti edes ajattele, että siellä on jotain kuolleita. Ekaa vuotta olevat ehkä ajattelee tuollaisia, mutta siihen oikeesti tottuu. 

Palkka pääkaupunkiseudun hautausmailla 1300-1600 euroa kuukaudessa, muualta Suomesta en tiedä. Oon itse neljättä kesää hautausmaalla ja oon kyllä tykännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän