Esko Eerikäinen HOT mies!
Mahtaako olla Esko Eerikäinen sinkku nykyään? Mietin kun ei ole enää moneen vuoteen ollut Marttiinan kanssa, niin mahtaisikohan minulla olla mahkuja? Muutenkin olen ihan lääpälläni Latino-miehiin.
Eskoo, kiinnostaisko?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:25"]
homo se o
[/quote]
ei o ainakaan kokonaan, jos on lapsi luonnonmenetelmillä (ja isänsä näköinen tyttö onkin), mutta Esko on livenä yllättävän lyhyt. Mutta miehekäs. Kynsilakkaa tai ei.
[/quote]
Minäkin olen laittanut kikkelin miehen pyllyyn, mutta olen hetero.
yök. miksi pukeutuu kuin teini...
Lopettakaa... mulla on niin pahamieli... miksi puhutte hänestä näin rumasti ???.... LOPETTAKAA JO! :/
Soittelee firmoihin ja kinuaa saada sinne rock me I'm famous keikkojaan
Miks soittais? Tuskin sen tarvitsee kun on niin kuuluisa. :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:55"]
Mahtaako olla Esko Eerikäinen sinkku nykyään? Mietin kun ei ole enää moneen vuoteen ollut Marttiinan kanssa, niin mahtaisikohan minulla olla mahkuja? Muutenkin olen ihan lääpälläni Latino-miehiin. Eskoo, kiinnostaisko?
[/quote]
taidat olla Esko?
Esko kuuluu Suomen kuuluisimpiin ihmisiin. Kovalla työllä ansainnut sen. Oli oma tv ohjelmakin.
namupala se on.... makea kuin marabou
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:58"]se on kyl komea mut liikaa tatuointeja mun mielest
[/quote]
ne tatuoinnit on ihan ok mut se musta kynsilakka tökkii...
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:30"]Montakohan bimboa sekin on höylännyt, taitaa omistaa Suomen ennätyksen.
[/quote]
.
Ja mistäs tämän muka "tiedät"? Vaikka olis (ollu?) Hunkseissa ja komea, niin ei se tarkota että höyläis jokasta halukasta naista!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:58"]Miks soittais? Tuskin sen tarvitsee kun on niin kuuluisa. :)
[/quote]
Ehkä se oli sitten vale-Esko joka soitteli.
Montakohan bimboa sekin on höylännyt, taitaa omistaa Suomen ennätyksen.