Poikaystäväni haluaa seksiä mutta innostus lopahtaa
Minulla on uusi poikaystävä jonka kanssa olemme tapailleet noin parisen kuukautta. Olemme 35 vuoden molemmin puolin. Mies haluaa seksiä useita kertoja päivässä ja on sanonut että minun kanssa hänellä on elämänsä parasta seksiä (hän ei ole kovin kokenut). Hän on todella ns. himokas. Mutta: itse seksin aikana innostus usein lopahtaa ja erektio häviää, ja hän saa orgasmin vain yhdessä tietyssä asennossa. Vaikka erektio häviääkin niin hän haluaa jatkaa seksiä heti kun saa sen ”omin käsin” takaisin tai minä annan suuseksiä. Kostun hänen kanssaan paljon, normaalia enemmän, olen miettinyt onko tämä ongelma… mutta hän itse haluaa minut mahdollisimman märäksi ennen seksiä ja pitää pitkästä esileikistä ja siitä, että saan orgasmin tai orgasmeja, jopa ennen seksiä, joka sitten tekee minut vielä kosteammaksi. Onko mitään tapaa estää liikakosteutta? Minulla minipilleri käytössä. En ole vielä uskaltanut ottaa asiaa puheeksi… onko vika minussa? Vai miksi innostus lopahtaa kesken kaiken ja orgasmin saa vain yhdessä asennossa…
Kommentit (2)
Kiitos lohduttavasta kommentista. En osaa puhua tästä hänen kanssaan mutta hän huomaa että jokin vaivaa minua ja nyt tietysti sitten miettii sitä. Eikä ymmärrä miksi pitäisi pitää taukoa, eilen en ”antanut” niin hän oli siitä aika tolaltaan… Mutta jospa tämä tästä.
Ei ole ongelma sinussa ja liikakosteudessa. Todennäköisesti poikaystävälläsi on pitkä hanskaanhakkaushistoria poken parissa ja hän on kouluttanut aivonsa mielihyväkeskuksen tämän tyyppiseen nautintoon. Hän myös kompensoi "kykenemättömyyttään" yrittämällä useita kertoja ja näennäisesti ylikeskittymällä sinuun.
Nyt hetkeksi poke ja masturbointi pois, pidätte muutenkin vähän seksihommista taukoa ja harjoittelette läheisyyttä ja vuorovaikutusta. Myös pätevä seksuaaliterapeutti voi olla ihan hyvä vaihtoehto.