Helsinkiin tullut paljon uusia rokotusaikoja
Kommentit (23)
Avattu kaksi uutta rokotuspaikkaa yli 60-vuotiaille ja Messukeskus muille.
Vierailija kirjoitti:
Avattu kaksi uutta rokotuspaikkaa yli 60-vuotiaille ja Messukeskus muille.
Messukeskukseen sain ajan tälle viikolle.
Joo, kannattaa tarkistella! Minulla aika parin viikon päästä Jätkäsaareen, sinne ei tänään ollut uusia aiempia aikoja, kun katsoin. Olen niin mukavuudenhaluinen, etten edes katso muita paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kannattaa tarkistella! Minulla aika parin viikon päästä Jätkäsaareen, sinne ei tänään ollut uusia aiempia aikoja, kun katsoin. Olen niin mukavuudenhaluinen, etten edes katso muita paikkoja.
Kannattaa jonkun aikaa olla sivustolla, sinne tulee kyllä koko ajan vapaita aikoja. Ihmiset joutuu perumaan koko ajan aikoja kun ovat jo koronassa tai muuten kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Peruutusaikoja jahka työterveys tulee mukaan rokottamaan.
Voikohan ottaa sen kolmannen ekaks? Kaks ekaa ei kuulemma tehonnu, mutta kolmatta kokeillaan. Tai siis kai niissä jotain eroa on? Tuskin sillä tehottomalla kukaan enää lähtisi koittamaan.
Ei kiitos kirjoitti:
En tule ikinä rokotetta ottamaan.
Tervemenoa TEHO-OSASTOLLE 🤗
Rokotetut juoksee piikkien perässä hullun lailla ovat kuin narkkikset. Piikkiä piikin perään käsivarteen. Voin antaa omani seuraavalle kuka haluaa. Kieltäydyn kohteliaasti minulle varatusta piikistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos kirjoitti:
En tule ikinä rokotetta ottamaan.
Tervemenoa TEHO-OSASTOLLE 🤗
Voin mennä. Sairastan koronan luomuna.
Minulle varatun piikin annan kirjoitti:
Rokotetut juoksee piikkien perässä hullun lailla ovat kuin narkkikset. Piikkiä piikin perään käsivarteen. Voin antaa omani seuraavalle kuka haluaa. Kieltäydyn kohteliaasti minulle varatusta piikistä.
Nii-i. Ennen kytättiin keikkalippuja, nyt rokotusaikoja.
Onneksi sä et ole tulevaisuudessa varailemassa keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minulle varatun piikin annan kirjoitti:
Nii-i. Ennen kytättiin keikkalippuja, nyt rokotusaikoja.
Onneksi sä et ole tulevaisuudessa varailemassa keikkoja.
En käy muutenkaan keikoilla😂. Mukava odotella mitä pidemmän ajan kuluttua rokotteista ilmenee. Sitä odotellessa🙄
Kiitos, aikaistin 2 viikolla.