Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko varautuneet että lähiviikkoina sairastutte itsekin? Omikron pyyhkäisee nyt laajalla kaarella

Vierailija
04.01.2022 |

Viimeistään koulujen alkaminen ensi viikolla levittää taudin joka kolkkaan. 90 % tulee altistumaan kuukauden sisällä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin kuten aina flunssakaudella, en varaudu sen kummemmin. Ihan sama, minkä nimisestä viruksesta sen flunssan saa.

Vierailija
22/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sairastin, joten antaa levitä vaan

Ei tämä ole mikään vesirokko. Koronaa on monet sairastaneet jo kolmekin kertaa, ja kolmannella kuolleet. Tulevaisuudessa voi olla että neljännellä, viidennellä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hakemaan vessapaperia. Ja vähän muutakin. Pitäisköhän hemmotella itseä ja tilata oikein iso ruokatilaus Prismasta.

Vierailija
24/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä sairastetaan ja on ihan pirun tylsää. Yhtenä päivänä vähän nenä vuosi.

Vierailija
25/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mikään vesirokko. Koronaa on monet sairastaneet jo kolmekin kertaa, ja kolmannella kuolleet. Tulevaisuudessa voi olla että neljännellä, viidennellä jne.

Ja tämä tieto on peräisin?

Vierailija
26/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Antaa levitä vaan.

Vierailija
27/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ennenkään sairastumiseen mitenkään erityisesti varautunut. Jos en itse esim. pääse kauppaan niin on läheisiä jotka voi käydä puolesta.

Vierailija
28/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudutko itse joka kerta flunssakauteen?

Vierailija
29/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jo sairaana. Mies on terveenä, joten hän hoitaa ostokset. En toki voi tietää satavarmana mikä tauti on, kun testeihin ei pääse.

Vierailija
30/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun pitäisi varautua siihen ja miksi?

Vierailija
31/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mun pitäisi varautua siihen ja miksi?

Ei tietenkään tarvitse. Älä sitten myöskään uikuta sairastuessasi siitä, miten saat sitä ja tätä ja tuota.

Vierailija
32/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapeissa on ruokaa ja lääkkeitä sairastumisen varalle. Tilaamalla saa lisää.

Itsehän olen toista viikkoa nyt lomautettuna Koronan takia jo ja tällä menolla ensi viikolla jatkuu. Mies on tehnyt etätöitä kohta kaksi vuotta. Ainoa on, että lukiolaisten pitää käydä koulussa (ehkä) ja töissä nyt ainakin. Sitä kautta kulkea julkisilla välineillä tai se vähän mitä niitäkään enää kulkee, kun bussikuskit on sairastuneet nyt joukolla.

Eiköhän tässä nyt olla niin varautuneita kuin vaan ja voi.

Vierailija
33/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein kahden vuoden ajan hamstrannut kotivaraa, ja nyt kun olen kipeänä, en jaksa syödä siitä mitään.

Vierailija
34/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin jo, jouluna, ehkä ei tule heti uudestaan.

Just mietin tänään, voiko omikroniin sairastua monta kertaa.

Vierailija
35/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudutko itse joka kerta flunssakauteen?

Kyllä. Tsekkaan lääke- ja nenäliina varastot. Hommaan/teen kaappeihin nopeita ruokia ja eineksiä ehkä enemmän ja kaikenlaista juotavaa. Mikä nyt maistuu kullekin kipeenä.

Ohis

Vierailija
36/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jo sairaana. Mies on terveenä, joten hän hoitaa ostokset. En toki voi tietää satavarmana mikä tauti on, kun testeihin ei pääse.

Eli miehesi levittää sun tautia ympäri kyliä???

Vierailija
37/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastin jo, jouluna, ehkä ei tule heti uudestaan.

Just mietin tänään, voiko omikroniin sairastua monta kertaa.

Koronaan voi sairastua moneen kertaan. Miksi omikroniinkin, kun se on vielä helposti tarttuva virus.

Vierailija
38/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta kuin henkisesti. Töissä olen yrittänyt ffp2- maskia pitää, mutta valmiiksi keuhkosairaana ei vain pyst, eli tavan maskilla mennään. Jos sairastuisin, niin oven taakse saa tilattua ruokaa ja apteekista lääkkeitä. Toivottavasti tulisi lievänä, jos on tullakseen. Kolme rokotetta otettu.

Vierailija
39/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimin kuten aina flunssakaudella, en varaudu sen kummemmin. Ihan sama, minkä nimisestä viruksesta sen flunssan saa.

Melkoisen ylimielistä puhetta.

Vierailija
40/56 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu. Toivottavsti rokotteista on hyötyä. Ruokaa pitänee ostaa vähän varastoon. Eniten huolestuttaa jos sairaaloita joudutaan sulkemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän