Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö Normal-liikkeessä? Mitä ostatte sieltä?

Vierailija
04.01.2022 |

Tuli käytyä tänään Itiksen Normalissa ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt! Myynnissä mm. Garnier Respons-shampoolle täyttöpusseja, mitä missään muualla en ole nähnyt. Myös isompia pulloja suihkusaippuaa ja shampoota myynnissä. Itse ostin kolme palasaippuaa hintaan 2,70€.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonaamioita, meikkisiveltimiä ja -sieniä, meikkejä, suklaata ja karkkia, erilaisia lahjapaketointituotteita ainakin

Vierailija
22/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaupan oman merkin (?) vahaliuskoja, jotka osoittautuivat aivan susituotteeksi. En saanut karvoja kiskottua niillä juuri ollenkaan, mutta itse vaha tarttui ihoon kiinni kuin tauti eikä meinannut irrota millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irn-Bruta. En tiedä, kuin yhden toisen kaupan, joka tätä Suomessa myisi.

Vierailija
24/25 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Normalista hiusnaamion (Loreal Serie Expert Liss Unlimited), jota en oo vuosiin löytäny Suomesta mistään. Oon tilannut sitä Lookfantasticista ja käyttänyt lutratolkulla vuosien ajan. Normalista ostamani tuote on 100 % varmuudella eri ainetta, ei varmasti ole samaa mitä olen käyttänyt. Tuo naamio on tehnyt hiuksista pehmeät ja sileät, Normalin tuote teki karheammat ja kuivemmat kuin hiukseni olisi pelkän shampoopesun jälkeen.

Tähän asti oon pitänyt Normalin tuotteita aitoina, mutta kyllä tuo ostamani hiusnaamio on feikki tuote. Olen aivan varma.

Muilla vastaavia kokemuksia?

Vierailija
25/25 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kauppa toi Normal, mutta ihan liikaa teinipissiksiä!! 😒

N22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme