Käyttekö Normal-liikkeessä? Mitä ostatte sieltä?
Tuli käytyä tänään Itiksen Normalissa ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt! Myynnissä mm. Garnier Respons-shampoolle täyttöpusseja, mitä missään muualla en ole nähnyt. Myös isompia pulloja suihkusaippuaa ja shampoota myynnissä. Itse ostin kolme palasaippuaa hintaan 2,70€.
Kommentit (25)
Ostin kaupan oman merkin (?) vahaliuskoja, jotka osoittautuivat aivan susituotteeksi. En saanut karvoja kiskottua niillä juuri ollenkaan, mutta itse vaha tarttui ihoon kiinni kuin tauti eikä meinannut irrota millään.
Irn-Bruta. En tiedä, kuin yhden toisen kaupan, joka tätä Suomessa myisi.
Ostin Normalista hiusnaamion (Loreal Serie Expert Liss Unlimited), jota en oo vuosiin löytäny Suomesta mistään. Oon tilannut sitä Lookfantasticista ja käyttänyt lutratolkulla vuosien ajan. Normalista ostamani tuote on 100 % varmuudella eri ainetta, ei varmasti ole samaa mitä olen käyttänyt. Tuo naamio on tehnyt hiuksista pehmeät ja sileät, Normalin tuote teki karheammat ja kuivemmat kuin hiukseni olisi pelkän shampoopesun jälkeen.
Tähän asti oon pitänyt Normalin tuotteita aitoina, mutta kyllä tuo ostamani hiusnaamio on feikki tuote. Olen aivan varma.
Muilla vastaavia kokemuksia?
Kiva kauppa toi Normal, mutta ihan liikaa teinipissiksiä!! 😒
N22
Kasvonaamioita, meikkisiveltimiä ja -sieniä, meikkejä, suklaata ja karkkia, erilaisia lahjapaketointituotteita ainakin