Miksi kaikilla julkkiksilla on korona, mutta itse en tiedä ketään tavista, jolla olisi ollut?
Kommentit (44)
Saatat tunteakin, mutteivät ole tartunnastaan huudelleet. Tai eivät ole itsekään oireettomina tienneet.
Koska sulla ei käy yhtä monen kulli suussa kuin keskivertojulkkiksella.
Jaa. Minä tunnen nyt jo monia. En asukaan skutsissa.
Vierailija kirjoitti:
Tai kieli perseessä.
Viidessä tuttavaperheessä jyrää tällä hetkellä. Kolmessa tiedän olleen. Ihan tavallista kansaa.
Saldona kaksi kuollutta, yksi sairaalassa...
Vierailija kirjoitti:
Viidessä tuttavaperheessä jyrää tällä hetkellä. Kolmessa tiedän olleen. Ihan tavallista kansaa.
Saldona kaksi kuollutta, yksi sairaalassa...
Vammaset hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Tarttuuko korona kullista?
Outoa. Minä asun päälaupunkiseudulla ja uinnen vaikka kuinka monta "tavista" joilla parhaillaan on korona. Oma perhekin sen kävi läpi joulun aikaan. Lapsen koulussa oli monta tapausta ennen joulua.
Asun Hgissä enkä tiedä yhtäkään sairastunutta.
Minä tiedän, myös yhden koronaan kuolleen.
Aina jaksaa ihmetyttää, miten jollain voi olla noin vähän tuttuja... Itse tunnen jo lähemmäs sata koronan sairastanutta, enkä ole kuin vain ihan tavallinen sosiaalinen ihminen, toki laajalla tuttavapiirillä ja Etelä-Suomesta. Mutta on mulla tuttuja korona sairastaneita ympäri Suomea, eli on sitä tautia ollut joka puolella nyt.
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Minä asun päälaupunkiseudulla ja uinnen vaikka kuinka monta "tavista" joilla parhaillaan on korona. Oma perhekin sen kävi läpi joulun aikaan. Lapsen koulussa oli monta tapausta ennen joulua.
Miksi alapeukut? Jollain paha olla, muistahan iltaläkkeesi!
Et sitten tunne montaa ihmistä ja mainostat sitä sitten täällä. Itsellä varmaan toistakymmentä ihmistä lähipiiristä sairastaa tai on sairastanut ja tuttuja on kaksi kuollut.
Koska koronaa myös kausi-influenssaksi ennen kutsuttiin. Koko kupletin juoni on kontrolloida tontoja kun eliitti siivoaa keskuspankkien avustuksella omaisuudet itselleen. Tontoille jää velat.
Asun helsingissä ja tosi vähän koronaa tutuilla. Aika outoo kyllä.
"Illaksi chattiin jonottamaan - Finnair"
Voi kyllä sitä taviksillakin on älä huoli.
terv. koronapolin sh
https://zeeemedia.com/interview/press-conference-ursula-von-der-leyens-…
EU parlamentissa on havaittu Van Leydenin eroa. Ei näy Suomen meppejä vaatimassa. Miksi?.
Poliitikkojen ja muiden julkisuudesta tunnettujen Covid posit ilmoitetaan. Tiedättekö,miksi?. Entä onko Euroopan kaikki ns kuninkaalliset jo ilmoitettu Covid sairaaksi? Ketä ei ole?
Asut jossain sellaisella alueella, jossa on ollut vähän koronaa. Äidilläni on myös näin, ei tiedä ketään koronan sairastanutta. Itse asun Kauniaisissa ja tunnen kymmeniä (pääkaupunkiseudulta sekä ulkomailta), joilla on tai on ollut korona.