Mitä asioita RAKASTAT ENEMMÄN kuin puolisoasi?
Tähän voit paljastaa anonyymisti.
Mä itse rakastan pitkään nukkumista ja hitaita rauhallisia aamuja. ♡
Kommentit (54)
Itseäni. En siis ole itserakas, mutta mikäli tulisi tilanne, jossa mies alkaisi jostain syystä esim. väkivaltaiseksi, niin en sellaiseen suhteeseen alistuisi. Onneksi ei ole sellainen mies. Rakastan häntä siis todella paljon ja olen valmis tekemään paljon hänen eteensä omankin mukavuuteni kustannuksella tiettyyn pisteeseen saakka.
Lapsiani. Ja mies rakastaa takuulla lapsiamme enemmän kuin minua (toivottavasti ainakin, eipä olla keskusteltu asiasta).
Ä24
Vastaan myös itseäni. Tämän lisäksi jos puoliso asettuisi musiikkiharrastukseni tielle, niin lopettaisin suhteen pelkästään rakkaudesta harrastukseen, eikä tarvitsisi edes huomioida kusipäistä kontrollihimoa.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:02"]
Lapsiani. Ja mies rakastaa takuulla lapsiamme enemmän kuin minua (toivottavasti ainakin, eipä olla keskusteltu asiasta). Ä24
[/quote]
Tässä yksi syy, miksi en hanki koskaan lapsia.
Lapsiamme. Mitään muuta en. Edes itseäni.
Vaikea sanoa, koska en ole oikein tunneihmisiä enkä mieti asioita rakastamisen kautta. Mutta jos mietitään, mitkä asit ovat minulle tärkeämpiä kuin puolisoni, pitää mainita ainakin vapaus, taide ja terveys.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:40"]Anttia, seksiä, rahaa ja itseäni.
[/quote]
Täähän oli, kuin mun suusta. Mulla on Antti P.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:57"]
En mitään. Rakastan puolisoa eniten kaikista ihmisistä ja asioista maailmassa eikä mikään siihen väliin tule.
[/quote]Ei edes lapsi?
Lapsiani.
Puolisoni ei ole lasteni isä, rakastan häntä valtavasti mutta aivan eri tavalla kuin lapsiani.
En mitään. Lapsia rakastan yhtä paljon.
Lapsiani tietenkin. Enemmin luopuisin puolisostani kuin lapsistani.
Rakastan poikaystävääni, mutta rakastan myös vanhempiani, isoveljeäni ja -siskoani, parasta kaveriani ja koiraani.
Perhesiteet ovat niin vahvoja, että perheenjäsenteni puolesta voisin vaikka olla kidutettavana tai kuolla. Paras kaverini on minulle niin tärkeä että hänenkin puolestaan ehkä kuolisin. Koira on minulle uskomattoman rakas, mutta se on loppujen lopuksi vain koira.
Poikaystävääni rakastan eri tavalla kuin edellisiä, se on seksuaalissävytteistä ja erimuotoista.
Nuoren ikäni takia kuolisin ennemmin esim. vanhempien tai sisarusten puolesta kuin poikaystäväni. Olemme olleet 3 vuotta yhdessä.
-16v
Mitä on rakkaus?
Jos se mitataan tällä "kenet pelastaisit palavasta talosta" -testillä, niin oman henkeni uhalla pelastaisin lapseni, mutten vaarantaisi itseäni kuolemalle mieheni takia.
Mielenkiintoista, että rakkauskäsitteen alle menevät myös kissat ja koirat tässä keskustelussa. Meillä on kaksi koiraa ja kaksi kissaa ja pidän kaikista, mutten koskaan sanoisi, että rakastan näitä elämiä siten, että se olisi verrattavissa rakkauteen ihmistä kohtaan.
Rakastan miestäni ja lastani eri tavoin ja niin katsottuna ihan yhtä paljon, mutta jos tulisi tilanne jossa pitäisi valita heidän välillään valitsisin tottakai lapseni. Eli lastamme.
Jos pitäisi palavasta talosta pelastaa poikaystäväni, vaarantaisin henkeni hänen takiaan. En edes epäröisi.
N17
En mitään. Rakastan puolisoa eniten kaikista ihmisistä ja asioista maailmassa eikä mikään siihen väliin tule.