Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita RAKASTAT ENEMMÄN kuin puolisoasi?

Vierailija
24.04.2015 |

Tähän voit paljastaa anonyymisti.

Mä itse rakastan pitkään nukkumista ja hitaita rauhallisia aamuja. ♡

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:00"]

typerää vertailla, rakkaus on erilaista jokaista ihmistä kohtaan. Ettehän rakasta lapsianne seksuaalisesti sävyttäen kuten miestänne. Eli rakkaus kumppaniin on täysin erilaista kuin lapseen tai ystäviin yms. Typerää niitä on yrittää luokitella.

[/quote]

Minä  rakastan kaikkia samanlailla, rakkaus on mielestäni välittämistä ja kiintymystä. Seksuaalisuus ei taas liity mitenkään rakastamiseen vaan on ihan omalla viivallaan.

Vierailija
22/54 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni, vanhempiani, veljeäni, kissojani, koiriani, yksinoloa, parasta kaveriani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiani, veljeäni, veljen vaimoa, parasta ystävääni, auringonpaistetta, hyvää ruokaa ja juomaa, onnistumisen kokemuksia, nukkumista, matkustamista... onhan niitä.

Vierailija
24/54 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni. Puoliso tulee ennen yhteistä lastamme. Puolison kanssa olen toivottavasti lopun elämääni, lapsi toivottavasti lähtee maailmalle ja elää ihan oman elämänsä.

Vierailija
25/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lastani rakastan enemmän, jos tämän asian voi noin määritellä. Itse olen sitä mieltä, että rakkauden määrää on vaikea sanoa, koska rakkaus lasta kohtaan on täysin erilaista, kuin puolisoa kohtaan.

Vierailija
26/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraani.

Vierailija
27/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:24"]Itseäni. Puoliso tulee ennen yhteistä lastamme. Puolison kanssa olen toivottavasti lopun elämääni, lapsi toivottavasti lähtee maailmalle ja elää ihan oman elämänsä.
[/quote] toivottavasti ei tapaa sua sen jälkeen

Vierailija
28/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää vertailla, rakkaus on erilaista jokaista ihmistä kohtaan. Ettehän rakasta lapsianne seksuaalisesti sävyttäen kuten miestänne. Eli rakkaus kumppaniin on täysin erilaista kuin lapseen tai ystäviin yms. Typerää niitä on yrittää luokitella.

Vierailija
29/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojani. Pientä eläintä on niin helppo rakastaa koko sydämestään, toisin kuin miestä, jolla on aina taka-ajatuksia, menneisyyden haamuja ja vaiettuja salaisuuksia.

Vierailija
30/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilmeistä mutta: Lapsiani ja itseäni.

Vierailija
31/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on minulle tärkeintä tällä hetkellä, joskus ehkä lapset, mut laitan hänet itseni edelle <3

Vierailija
32/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:00"]typerää vertailla, rakkaus on erilaista jokaista ihmistä kohtaan. Ettehän rakasta lapsianne seksuaalisesti sävyttäen kuten miestänne. Eli rakkaus kumppaniin on täysin erilaista kuin lapseen tai ystäviin yms. Typerää niitä on yrittää luokitella.
[/quote]
Miksi typerää? Himo (seksuaalinen vetovoima) ei ole rakkautta. Rakastuneisuus ja rakastaminenkin ovat täysin eri asioita. En ole rakastunut äitiini, mutta rakastan häntä enemmän kuin miestäni.

Vierailija
33/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkauttani

Vierailija
34/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseitani, onkiani, autoani, moottoripyörääni, kavereita,koiraani,...

Vierailija
35/54 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni eniten kaikista. En haluaisi että mies rakastaisi mahdollisia lapsiamme enemmän kuin minua koska en itsekään rakastaisi. Rakastan myös kissojamme mutta pelastaisin kyllä miehen niiden ohitse sillä miehen menettämisen suru olisi liisn ylitsepääsemätöntä. Kissan kuolema olisi kamalaa ja vaikeaa mutta pystyisin selviytymään jotenkin.

Vierailija
36/54 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/54 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiani, itseäni, koiraani. Kissat tulee vasta miehen jälkeen :)

Vierailija
38/54 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan puolisoani eniten tässä maailmassa.

Vierailija
39/54 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiani, itsestäni en tiedä. Enkä ainakaan koiraani tai kissaani.

Vierailija
40/54 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu hassulta että koirat menevät miehen edelle :) Esim. jos pitäisi palavasta talosta pelastaa jompi kumpi, niin koira?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi