Mitä asioita RAKASTAT ENEMMÄN kuin puolisoasi?
Tähän voit paljastaa anonyymisti.
Mä itse rakastan pitkään nukkumista ja hitaita rauhallisia aamuja. ♡
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:27"]
Jotenkin tuntuu hassulta että koirat menevät miehen edelle :) Esim. jos pitäisi palavasta talosta pelastaa jompi kumpi, niin koira?
[/quote]
Onpas tavallista ovelampi provoyritys.
Ehdottomasti lapsiamme, luulen myös että mies rakastaa niitä enemmän kuin minua...tai ainakin pelastaisi ne oalavasta talosta ennen minua.
Lapsiani, unta, hyvää ruokaa, matkustelua, hyvän kirjan lukemista illalla sängyssä. Olemme tosin vain muodon vuoksi yhdessä.
Lapsiamme. Oletan ilman muuta että myös miehellä lapset tulevat ennen minua. Rakkaus lapsia kohtaan lyö laudalta kyllä kaiken, niin kliseistä kuin se onkin.
Anttia, seksiä, rahaa ja itseäni.
En osaa sanoa; jos minun pitäisi päättää, jäisikö henkiin isäni, äitini, poikaystäväni vai minä itse, niin en osaisi päättää. Olen 20-vuotias.
Objection, objection, kysymys paljastaa kysyttävästä lähes kaiken..!
Melkein mitä tahansa. Lapsiani, ystäviäni, vanhempiani, lapsuuden perhettä, työkavereita, työtä. Eli tämän saa lukea niin että en rakasta puolisoani. Ollaan oltu kauan yhdessä, olen kiintynyt häneen ja varmaan itkisin hänen hautajaisissaan, mutta tuskin ikävöisin.
Vaikeina aikoina olen rakastanut materiaa enemmän kuin miestäni, etenkin hormoneissa.
Mutta loppujenlopuksi en rakasta mitään enemmän kuin miestäni - tietty lapsia yhtä paljon!
Juuri tänään autolla ajallessani mietin, että en olisi mitään ilman miestäni.. Ehkä voisin olla, mutta hitto, se tie ois ollut synkkä ilman omaa elämän valoa!!!!!!
En rakasta ketään miestä enemmän kuin puolisoani enkä muita ihmisiä enemmän kuin lapsiani. Rakkaus mieheen ja lapsiin on erilaista.
En rakasta mitään asioita enemmän kuin ihmisiä, mutta nautin rauhasta, ruoasta (laittamisesta ja syömisestä) ja yksinäisyydestä todella paljon. Nautin myös meidän kissoista, ne tuottavat sekä esteettistä että aistinautintoa.
Raha rauhoittaa ja lempi tyynnyttää, ihan vaan pinnalta. Kokeneet sen tietävät.
Itseäni ja kissojani.