Leukanivelen tähystys kokemuksia?
Haluaisin kuulla kokemuksia, jos joku teistä on käynyt leukanivelen tähystyksessä.
Kommentit (10)
Minä olen menossa 20.12 siihen toimen piteseen minua kanssa kiinosta jos joku jotain tietää
Sen verran tiedä että Kuopiossa tehdään kulutuksessa ja huudellaan kanavia tarvitessaan poistetaan kiinnikkeet
Minä kävin reilu kymmenen vuotta sitten, molemmat leukanivelet tähystettiin (putsattiin kun naksui ja jumiutui). Nukutuksessa tehtiin. Operaation jälkeen ei suuta saanut auki kunnolla vähään aikaan ja piti syödä pari viikkoa nestemäistä ruokaa. Sen jälkeen on ollut leuat kunnossa.
Minulle tehtiin 20.12 .18 kyseinen toimen toimenpide nukutuksessa. Jossa tuli komplikaatio korvakäytävän ja tärykalvon tuli reijät . Korvassa oli paineen tunne ilma virta tuntuvat ilkeälttä . Korva on kunnossa. Mutta leuka nivel pahemmin paikkaa ja ruksaa. Kyseinen toimenpide tehdään uudestaan että saataisiin jäykkyyttä pois
Vierailija kirjoitti:
Sen verran tiedä että Kuopiossa tehdään kulutuksessa ja huudellaan kanavia tarvitessaan poistetaan kiinnikkeet
Mä en viisastunut tuosta yhtään.
Mikä teitä vaivaa? Ootteko puhuneet niin paljon *askaa, että on leuat kuluneet loppuun?
Minuakin kiinnostaisi.