Täytyisi matot tampata muttei ole mattopiiskaa. Vinkkejä?:)
En raaskisi tässä kuussa ostaa mattopiiskaa. Mitä korvikkeeksi?
Kommentit (25)
No joku millä saat hakattua. Laudanpätkä, tennismaila?
Mitä raaskimista siinä on? Mene ostamaan se mattopiiska. Eivät paljoa maksa.
Mattojen tamppausta ei enää suositella kun se jotenkin katkoo niitä lankoja. Imuroi ja vie tuulettumaan, pienemmät voit vielä ravistella. Jos et tähän tyydy niin hakkaa vaikka luudalla
Yläpeukutin omaa viestiäni niinku noin malliksi t. Numero cinco
Just oli artikkeli ettei mattojen tamppaus ole tarpeellista, imurointi riittää... noh, joku jo ehti ton sanoon :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:37"]Mitä raaskimista siinä on? Mene ostamaan se mattopiiska. Eivät paljoa maksa.
[/quote]
Mulla on 20e kk ruokiin, niin 10e mattopiiska on liikaa tälle kuulle.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:37"]Mattojen tamppausta ei enää suositella kun se jotenkin katkoo niitä lankoja. Imuroi ja vie tuulettumaan, pienemmät voit vielä ravistella. Jos et tähän tyydy niin hakkaa vaikka luudalla
[/quote]
Imuriin on huono, kaikki kissankarvat ei lähde...
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:37"]Mattojen tamppausta ei enää suositella kun se jotenkin katkoo niitä lankoja. Imuroi ja vie tuulettumaan, pienemmät voit vielä ravistella. Jos et tähän tyydy niin hakkaa vaikka luudalla
[/quote]
[/quote]
Imuroi ne kissatkin tälläisen karvoitusturman ennaltaehkäisyksi
Käy naapurilta lainaamassa? :) ja noille jotka sanoo ettei sais tampata, niin kattokaapa huvin vuoksi paljonko niistä irtoaa paskaa kun tamppaa.. :) Mielummin mä ostan uusia mattoja pari kertaa vuodessa jos ne pilalle menee (eivät kyllä vielä tässä viiden vuoden aikana menneet miksikään vaikka tamppaan pari kertaa kuukaudessa) kun hengittelen niitä pölyjä jotka ei todellakaan kaikki lähde imuroimalla.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:37"]Mattojen tamppausta ei enää suositella kun se jotenkin katkoo niitä lankoja. Imuroi ja vie tuulettumaan, pienemmät voit vielä ravistella. Jos et tähän tyydy niin hakkaa vaikka luudalla
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Meillä katit kaikkoaa kun imurin kaivaa esiin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:45"]Käy naapurilta lainaamassa? :) ja noille jotka sanoo ettei sais tampata, niin kattokaapa huvin vuoksi paljonko niistä irtoaa paskaa kun tamppaa.. :) Mielummin mä ostan uusia mattoja pari kertaa vuodessa jos ne pilalle menee (eivät kyllä vielä tässä viiden vuoden aikana menneet miksikään vaikka tamppaan pari kertaa kuukaudessa) kun hengittelen niitä pölyjä jotka ei todellakaan kaikki lähde imuroimalla.
[/quote]
Olis tuo kyllä hyvä tapa tutustua uusiin naapureihin kun en tunne ketään täältä. :) ja kyllä mä haluun tampata matot' tulee hyvä tuoksutkin kämppään.
Vitsit, mulla olis ylimääräinen mattopiiska, meillä kun ei pidetä mattoja kuin pieniä kynnysmattoja. Olisin ainakin iloinen jos naapuri tulis sitä lainaamaan, antaisin omaksi :)
Kissankarvat lähtee hyvin matosta juuriharjalla.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:37"]Mattojen tamppausta ei enää suositella kun se jotenkin katkoo niitä lankoja. Imuroi ja vie tuulettumaan, pienemmät voit vielä ravistella. Jos et tähän tyydy niin hakkaa vaikka luudalla
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Meillä katit kaikkoaa kun imurin kaivaa esiin.
[/quote]
Joo ne ei luota suhun. Rikkaimuri vois olla hyvä, se vois olla sellanen kissojen spa-kokemus missä samalla hierot ohimoita ja rasvaat tassut. Niille vois laittaa sellaset turbaanin näköset kylpylämyssyt päähän ja ehkä laittaa juomakuppiin muutaman kurkunpalan.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:37"]Mitä raaskimista siinä on? Mene ostamaan se mattopiiska. Eivät paljoa maksa. [/quote] Mulla on 20e kk ruokiin, niin 10e mattopiiska on liikaa tälle kuulle.
[/quote]
Ei tätä kuuta ole kuin vajaa viikko jäljellä ja 10 euroa on 60 mk. Miten et sillä viikoksi saa ruokaa? Montako suuta sinulla on ruokittavana?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:37"]Mitä raaskimista siinä on? Mene ostamaan se mattopiiska. Eivät paljoa maksa. [/quote] Mulla on 20e kk ruokiin, niin 10e mattopiiska on liikaa tälle kuulle.
[/quote]
Ei tätä kuuta ole kuin vajaa viikko jäljellä ja 10 euroa on 60 mk. Miten et sillä viikoksi saa ruokaa? Montako suuta sinulla on ruokittavana?
[/quote]
Mistä tiedät saako Ap 1. päivä rahaa vai vaikkapa 15. päivä mikä on yleinen tilipäivä ihmisillä?
Laita ne matot roikkumaan ja tuijota niitä vihaisesti.