Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kutiava nänni ilman ihottumaa olla syövän oire?

Vierailija
04.01.2022 |

Huomenna pääsen onneksi lääkäriin. Nänniä on kutittanut noin kuukauden, ihottumaa tms ei ole. Rinnan sivussa on hieman arka kohta mutta mitään kyhmyä en ole tuntenut. Onko täällä rintasyövän kokeneita naisia, onko kenelläkään ollut oireena nännin kutina? Kuinkakohan helposti tk lääkäri laittaa lähetteen mammografiaan? Olen 51-vuotias.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ihan vaan kuiva iho tai väärä pesuaine? Vaatteiden kangas? Yms.. HARVOIN on kyse mistään syövästä.

Vierailija
22/26 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko ihan vaan kuiva iho tai väärä pesuaine? Vaatteiden kangas? Yms.. HARVOIN on kyse mistään syövästä.

Mulla oli tän kutinan lisäksi arka kohta rinnassa. Ehkä vain sattumaa, tiedäppä tuota. Mikään pesuaine mulla ei ole vaihtunut eikä mitään mekaanista hankausta ole ollut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lääkäri alkoi oitis puhumaan mammografiasta ja ultrasta, että otti asian vakavasti. Ei kysellyt mitään pesuaineista tms.

Ap

Vierailija
24/26 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap. Verikokeissa niissä syöpämarkkereissa ei näkynyt mitään ihmeellistä. Mammografia on ensikuun alussa.

Vierailija
25/26 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ap. Verikokeissa niissä syöpämarkkereissa ei näkynyt mitään ihmeellistä. Mammografia on ensikuun alussa.

Erinomaista. Mammografia on mahdollista muuten tehdä HUS:in eri toimipisteissä joita löytyy Uudenmaan lisäksi myös Kymenlaaksosta ja Etelä-Karjalasta jos on todella kiireellinen asia. Kohdallasi ei vaikuttaisia olevan kiirettä, toki henkisesti varmasti auttaisi jos pääsisi samantien tutkimukseen. Hyvä että aktivoiduit tutkimaan asiaa etkä jäänyt odottelemaan että josko se olisi vain jotain harmitonta.

Vierailija
26/26 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.