Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mieheni narsisti tai jotain

Vierailija
04.01.2022 |

Tilanne on siis se, että aviovuosia on n. 3 ja lapsia edellisistä suhteista 5. tässä on nyt alkanut olla kaikenlaista kränää. Sellaisia arkisia asioita että toinen vituttaa ja ärsyttää jo pelkällä läsnäolollaan. Arkiset asiat saa raivon partaalle, kun asiallisesti sanomalla juttu ei mene miehen kaaliin lainkaan ja sitten saan kuulla olevani ilkeä ja nalkuttava, kun pitääkin vähän eri äänensävyllä sanoa. Esim mies tekee keittiössä jotain, ei siivoa jälkiään. Roskat ja muruset pöydillä, tiskipöytä lainehtii likavedestä. Olen pyytänyt siivoamaan jälkensä ettei minun tarvitse kun nuita lapsiakin on muutama hoidettavana. Joo on hänen vastaus ja sitten yhden tai kaksi kertaa hän saattaa omat sotkunsa siivota, sitten hän jotenkin "unohtaa" ja sama sotkuilu jatkuu. Ei ole sekään kivaa että mies osallistuu kotitöihin mutta sitten saankin itse olla hänen jälkiään siivoamassa. Tottakai hän muistaa myös mainita erikseen, kun hän on jotain kotona tehnyt, niinkuin hän ansaitsisi liputuspäivän sen kunniaksi. Itse en ole kertaakaan sanonut hänelle mitä kotitöitä olen tehnyt eikä sellainen kävisi mielessäkään, joten en ymmärrä tätä mieheni tarvetta tuoda niitä jatkuvasti esille. Sama pätee kaikkien juttujen kanssa arjessa ja myös seksissä. Lasten takiahan täällä ei voi nussutella milloin sattuu ja silloinkin kun voisi, ei se asia välttämättä ole ensimmäisenä mielessäni väsymyksen takia ja mies tietää senkin. Mutta arvaatte varmaan, että seksistä kieltäytyessäni saan mieheltä kiukuttelua ja sen myötä pahan olon. Olen pari kertaa antanut vaikka ei ole huvittanut ja enää ei huvita huvikseenkaan antaa. Sanot nätisti, muistaa ehkä päivän pari ja taas ollaan lähtöpisteessä. Ei tuo taida sellainen valioyksilö ollakkaa, mitä alussa esitti. Tai muistissa on jokin pahasti vialla. Väkivaltaa ei juurikaan ole muutakuin tuo jatkuva henkinen ärsyttäminen arjen asioissa. Pelottava tyyppi siinä mielessä että jos tulee riitaa, hän saattaa käydä minuun käsiksi, mutta mitään turpiinlyömistä ei vielä ainakaan ole ollut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todella rasittavalta.

Toivottasti mies löytää onnen.

Vierailija
2/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat todella rasittavalta.

Toivottasti mies löytää onnen.

Ai minä olen se rasittava tässä?

Yritän saada parisuhdetta toimimaan ja mies on kuin korvia ei olisi olemassakaan. Täytynee varmaan hyväksyä nöyrästi kohtaloni ja mielestäsi minun pitäisi varmaan sitä p***kin antaa silloin kun mies haluaa.

Vierailija
4/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla.

Vierailija
5/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ihan narskulta kuulosta. Miehet nyt usein haluavat palvontaa, kun ovat tehneet kotitöitä.

Narskun tunnistaa siitä, että on aina oikeassa, konfliktitilanteessa hyökkää, ja käyttää syyllistämistä ja uhkailua halutessaan jotain. Aloituksessa ei tule ilmi tällainen käytös, vaan mies näyttää olevan puolustuskannalla.

Vierailija
6/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, mutta katsopa peiliin. Sinä olet se nalkuttava akka. Piste. Ihan hyvin voitte tehdä YHDESSÄ noita siivoiluja, niin paneskelullekin ehtii jäädä aikaa.

Vierailija
7/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi vain lähteä lasten kanssa jos hän käy sinuun käsiksi, se yleensä muuttuu aina pahemmaksi. Eri asunnot olisi ok jo tässä vaiheessa. Hän voi siivota tai olla siivoamatta siellä omassa asunnossaan. Ehkä sinun vanhempi tukee sinua asiassa ja muutoissa. On ihan turha diagnosoida toista loputtomiin jääden paikalle, paitsi jos haluat muualla pohtia lisää asiaa, koska toisen perusluonne ei muutu. Älä yritä pariterapiaa ei ole mitään takeita muutoksesta, koska on jo kiire lähteä pois ettei satu mitään miehen kanssa. Komeus ei takaa rauhallista luonnetta, juoko hän alkoholia tai käyttääkö jtn.

Vierailija
8/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies saattaa käydä käsiksi? Juokse, hyvä ihminen jo ja lujaa. Ennen kaikkea itsesi takia, mutta myöskään lasten ei tule joutua ikinä tuollaista näkemään. Raja on jo ylitetty. Oliko tämä Porvoon juttuja?

Vierailija
9/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n mies ei saa seksiä, kuulee vain nalkutusta kotona yms, niin mitä mies tuollaisesta suhteesta saa, ellei ole masokisti? Yleensä mies pysyy huonossa suhteessa seksin toivossa, mutta koska heillä ei oikein seksiäkään ole, en ymmärrä minkä takia mies jaksaa olla tuollaisen naisen kanssa enää.

Vierailija
10/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla parempi tarina ja muista kappalejaot. Ei tuollaista jaksa kukaan lukea.

Vierailija
11/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin lukea kolme riviä. Ongelma on ap:ssä.

Vierailija
12/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsätytät kuitenkin lettuasi hänellä.

Vierailija
13/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on huono ja toimimaton suhde, mutta sinällään mikään tuossa ei viittaa narsismiin. Hankkikaa keskusteluapua tai erotkaa.

Vierailija
14/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan perus miesten strategia että mies laittaa ruokaa niin kuin keittiössä olisi pommi räjähtänyt. Eli tavoite on "auttaa" kotitöissä tavalla joka varmistaa sen että naisella kuluu kaiksi kertaa niin paljon aikaa jälkien siivoamiseen kuin itse tekemiseen. Kun valitat asiasta, tavoite on saavutettu, eli olet nalkuttava ak ka ja mies voi mennä uhrina sohvalle makaamaan koska nainen nalkuttaa eikä anna miehen tehdä omalla tavallaan.

Vierailija
15/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas keksimällä keksitty tarina.

Se sama tyyppi trollaa taas oikein kunnolla.  Aina kummalliset sepustukset mitättömistä asioista ja mielikuvitus perhe taustalla.

Hoh hoijakkaa.

Vierailija
16/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin lopussa mainitset ohimennen, että mies SAATTAA KÄYDÄ SINUUN KÄSIKSI??? 

Haloo, herätys. Oli syy hänessä tai dynamiikassanne, tuossa vaiheessa homma on pakko lopettaa. 

Väkivaltaa ei pitäisi olla missään muodossa, se ei ole normaalia. Kaikki väkivaltaiset suhteet, jotka päättyvät kunnon hakkaamisiin, alkavat sillä, että ensin on "pientä" henkistä väkivaltaa, ja "pientä" tönimistä tai "pientä" kiinni käymistä, jonka uhri pystyy selittämään pois. Uhri jää AINA siksi, koska puoliso ei ole "koko ajan" kamala, vaan heillä on "mukaviakin hetkiä". Eli jokaiseen väkivaltaiseen suhteeseen kuuluvat hetket, jolloin puoliso on kiva ja ihana. Tästä huolimatta suhde on väkivaltainen suhde, joka pitää lopettaa.

Jos lapsia on paikalla, se pitää lopettaa ehdottomasti. Lapset tietävät AINA muka "lapsilta piilossa" tapahtuvasta väkivallasta. Lapsesi tulevat olemaan samanlaisissa suhteissa kuin sinä, he imevät kodin tunnelman normaalina. Eli tällä hetkellä kasvatat lapsistasi nuoria miehiä ja naisia väkivaltaisiin suhteisiin. Niin kauan kuin pysyt tilanteessa.

Vierailija
17/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin koin nuorempana miehen sotkuisuuden ärsyttävänä. Myöhemmin olen huomannut että hän tekee kyllä parhaansa. Ei vaan osaa paremmin.

Sitä on monta kertaa ihmetellyt, että miksi meillä näyttää niin erilaiselta silloin kun minä siivoan, miksi hänen siivoamisensa ei näytä samalta.

Ollaan löydetty sellainen kompromissiratkaisu, että mies aloittaa siivouksen ja tekee fyysisesti raskaamman perussiivouksen ja minä hoidan viimeistelyt.

Vierailija
18/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miestä syyttäisi kun ongelma on siinä että sinun tahto ei toteudu täydellisesti ja sinä kiukuttelee. Vian löydät peilistä

Vierailija
19/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatkaa siivooja.

Vierailija
20/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla parempi tarina ja muista kappalejaot. Ei tuollaista jaksa kukaan lukea.

👍 aivan niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi