Mitä mieltä lääkäri Kiminkisestä?
Kommentit (15)
Vastaavia lääkäreitä tarvitaan terveysasemat. Varsinkin Helsinki 94.Mutta niitä ei ole, ei saa .Onko palkkaus huono ja työ raskasta, rasittavaa?: Melunkylän suuri piiri johon kuulu Kontulakin?
Tykkään myös, osaa vääntää vaikeatkin asiat rautalangasta!
Joo, positiivinen. Puhuu asiasta mutta vähempikin sanailu tehoaisi.
Pääasia että vuorovaikutus potilaiden kanssa toimii
Aina, kun näen Kiminkisen kuvan, minulle tulee mieleen täältä kommentti, jossa joku nainen kertoi käyneensä Kiminkisen luona gynekologisessa tutkimuksessa. Siinä naisen jalkojen välissä hääräillessään Kiminkinen oli kysynyt naiselta mitä hänen isälleen kuuluu. Ihan sama, oliko juttu totta vai ei, mutta naurattaa.
En tunne mutta luulisin että sellainen persoona.
Hän täyttää tänä vuonna 68 eli nyt viimeistään tulee maalaislääkärin aika tk-lääkärinä täyteen, ellei ole jo lopettanut.
Kenkää tai ylennys. Seuraava suomen presidentti?
Kuvottava ukko ja luennoillaan kiroilee niin, että osa kuulijoista käveli ulos.
Olin työni puolesta paikalla, muuten en olisi mennyt mistään hissaustalkoisiin. Minulla oli kuulokkeet korvissa koko ajan.
Aivotonta lässytystä, toki tiesin kun valitettavasti tunnen tyypin.
🤢
Suosittelee lääkekoetta koko kansalle ilman mitään kummempaa tietoa näistä injektioista. Asteikolla 0-5 annan arvosanaksi 0
Inhottava itšeään täynnä oleva ääliö. Ja kyllä, tyypin tyypin, valitettavasti. Akkansa on samanlainen.
Aivan mahtava. Symppis ja inhimillinen. Saisi ainakin Turussa moni lääkäri ottaa oppia miten kohdataan ihminen.
Tulee jotenkin vibat että saattaisi vastaanotolla joutua sanomaan että "prkl lopeta se läpändeeraus ja puhutaan niistä labroista joiden takia olen täällä kiitos!"
Noita showmieslääkäreitä sen verran nähnyt, joillain se huulen heitto menee asioiden edelle. Mutta en minä Kiminkistä tunne, voi olla hyväkin lääkäri.
Sietämätön niuho. Muka 'kansan syvistä riveistä' - ei ole, melkoinen idiootti sen sijaan on!
Tykkään