Pyydän anteeksi teiltä kaikilta..
Joita olen täällä haukkunut, kiusannut ja trollannut. Anteeksi!
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:42"]Ap on paska neekeri pillu! Ota niskaasi kaikki se haukku ja paska mitä oot täällä suoltanut! PASKAPERSe! Ei susta kukaan edes välitä.
[/quote]
Ei noin saa sanoa kenellekään. Tsot, tsot!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:43"]4,5: Kiitoksia paljon ja anteeksi jos olen loukannut :) muut.. Okei :) ap
[/quote]
Oot tekopyhä kusipää. Haukut ja trollaat muita ja sit tuut tänne itkemään anteeksi antoa. PS. Sun trollit on ollu helvetin paskoja! Niiku myös tääki.
Tästähän voisi tulla myös hyvä ketju... pitäisikö itse pyytää anteeksi tietyn ketjun floodaamista turhan useilla avautumisilla turhan tiheään... pidän vähän taukoa, sori. ;)
Hienoa, kun ymmärrät katua huonoa käytöstäsi. Saat anteeksi. Jatka elämääsi eteen päin ihmisenä, joka on ystävällinen muille. Saat hyvän mielen itsekin siitä. Kaikki ilkeilijät ja provokaatio-ihmiset ovat sisimmässään huonovointisia.
Kuomaseni. Ei tarvitse pyytää anteeksi. Ja anna rakkikoirien räksyttää. Halataanko?
Leijonat irti. nekin ovat kissoja.
Mua haukuttiin täällä yks viikko niin pahasti, että en nyt kyllä tiedä voinko antaa anteeksi, saati unohtaa :'(
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:43"]
4,5: Kiitoksia paljon ja anteeksi jos olen loukannut :) muut.. Okei :) ap
[/quote] Kaikkihan me virheitä tehdään. En ole itsekään mikään täydellinen. Tärkeämpää onkin se jos niistä virheistään oppii. Eli hali sinulle! t nro 4
Kyllä kuka tahansa vähänkään itsenäistä älyä omaava tulee näkemään vialliseen sisimpääsi lopun ikääsi. Tosiasia on, ette sunkaltaiset eivät muutu.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:53"]Kyllä kuka tahansa vähänkään itsenäistä älyä omaava tulee näkemään vialliseen sisimpääsi lopun ikääsi. Tosiasia on, ette sunkaltaiset eivät muutu.
[/quote]
Oletko lihava?
Kiitos paljon teille kaikille viesteistä ja 4, sinulle lämpimin halini :) tulin tänne tietämättömänä täällä vallitsevasta pahuudesta jota sain osakseni itsekin. Lopulta minusta tuli samanlainen ilkeilijä. En usko että olen ketään täällä verisesti loukannut mutta trollit joihin porukka on mennyt.. Sain hyvät naurut kyllä mutta aikansa kaikkea. Ap
Ei se mitään, todennäköisesti olen trollannut sinua takaisin ;)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:59"]
Kiitos paljon teille kaikille viesteistä ja 4, sinulle lämpimin halini :) tulin tänne tietämättömänä täällä vallitsevasta pahuudesta jota sain osakseni itsekin. Lopulta minusta tuli samanlainen ilkeilijä. En usko että olen ketään täällä verisesti loukannut mutta trollit joihin porukka on mennyt.. Sain hyvät naurut kyllä mutta aikansa kaikkea. Ap
[/quote]
Joo nyt kyllä kusas tuo homma. Anteeksipyyntö oli tosi jees, mutta tuo nyt kusi koko sen vilpittömyyteen uskomisen, että laitat muiden syyksi sen, että sinusta tuli ilkeilijä. Huoh. Eli et rehellisesti vieläkään tajua että se vika on pelkästään sinussa itsessäsi, ei muissa. Tuskin tajuat koskaan.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:59"]
[/quote]
Ja vastaan nyt sinulle, niinkuin olisit hän. Loukkasit mua todella verisesti, mutta nykyään vaan säälin sua ja olet mun mielestä niin surkuhupaisa tyyppi, että ihan naurattaa miten tyhmä olen ollut, kun sun takia joskus hiuksiani halkonut. Anteeksi saisit, mutta kun vilpitöntä pahoillaan oloa sinulta ei tule koskaan saamaan, niin antaa olla.
4,5: Kiitoksia paljon ja anteeksi jos olen loukannut :) muut.. Okei :) ap