Mies ei puhu
Ja sitten kun puhuu niin monesti menee sättimiseksi. Kuitenkin omien sanojensa mukaan tahtoo minun kanssani olla ja olen hänen unelmiensa nainen. Kiikkustuoliin asti kuulemma."Keskustelut "kun on käyty niin saattaa olla päiviä pois kotoa omien ajatuksiensa kanssa ja kotiin tullessa on kuin ei mitään olisi tapahtunut ja minä loukattu ja ns vaadittu unohtamaan kaikki kipeät sanat tai kaikki toistuu uudelleen. Muina aikoina hän on unelmieni mies vaikka olenkin omista tarpeista saanut luopua hänen hyvinvoinnin turvaamiseksi ...
Ero pyörii aina välillä mielessä ja suhde ei muutenkaan etene. Olen myös miettinyt että onko tämä henkistä väkivaltaa vai olenko vain liian herkkä ?
Kommentit (7)
Mulla oli vähän saman tyylinen ex, mutta pikkasen lievempi ehkä. Ja sitä pidin selbänä henk.väkivaltana.
Sulla ei ole hyvä olla. On ehkä parempi erota. Ainakaan minä en kadu eroa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:20"]
Ja sitten kun puhuu niin monesti menee sättimiseksi. Kuitenkin omien sanojensa mukaan tahtoo minun kanssani olla ja olen hänen unelmiensa nainen. Kiikkustuoliin asti kuulemma."Keskustelut "kun on käyty niin saattaa olla päiviä pois kotoa omien ajatuksiensa kanssa ja kotiin tullessa on kuin ei mitään olisi tapahtunut ja minä loukattu ja ns vaadittu unohtamaan kaikki kipeät sanat tai kaikki toistuu uudelleen. Muina aikoina hän on unelmieni mies vaikka olenkin omista tarpeista saanut luopua hänen hyvinvoinnin turvaamiseksi ... Ero pyörii aina välillä mielessä ja suhde ei muutenkaan etene. Olen myös miettinyt että onko tämä henkistä väkivaltaa vai olenko vain liian herkkä ?
[/quote] Eli hän ei puhu, sitten kun puhuu, haukkuu sinua ja häipyy päiväkausiksi ja takaisin tullessa pitäisi olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. On se henkistä väkivaltaa, ja suhde on sairas. Jätä se sika ap. JSSAP. Älä edes kysele, haluaako se sun kanssa olla. Tottakai se haluaa: koska saa nimittäin alistaa sua.
On se kumma kun aikuinen ihminen (minä) ei opi edellisestä kerrasta... uskon ihmisiin kai liian sinisilmäisesti. .. oppia pitää itsellä kai itseään arvostamaan
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:11"]On se kumma kun aikuinen ihminen (minä) ei opi edellisestä kerrasta... uskon ihmisiin kai liian sinisilmäisesti. .. oppia pitää itsellä kai itseään arvostamaan
Ap
[/quote]
No ei oo liian myöhäistä vielä, eroat niin sulla alkaa uusi elämä :) mutta eroa pian..
Onneksi olen suht nuori kuitenkin vielä vaikka lapsien tuskin enää sinkkumarkkinoiden ykköspäässä ja tämänkin suhteen aikana hänen paikkaansa on kyselty mutta taitaa olla aiheellista koota itsensä ensin... :)
Ap
Onse kumma kun aikuisikään mennessä ei ole oppinut puhumaan. :(
Ja useamman vuoden olemme yhdessä olleet. Aikuisiakin jo